eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePrzedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania do zlecania i przygotowywania leków cytostatycznych w pracowni leku cytostatycznego wraz ze sprzętem komputerowym. Nr sprawyAZP 241-40 /I/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-19

Kielce: Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania do zlecania i przygotowywania leków cytostatycznych w pracowni leku cytostatycznego wraz ze sprzętem komputerowym. Nr sprawy: AZP 241-40 /I/12
Numer ogłoszenia: 63419 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii , ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania do zlecania i przygotowywania leków cytostatycznych w pracowni leku cytostatycznego wraz ze sprzętem komputerowym. Nr sprawy: AZP 241-40 /I/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: Oprogramowanie do zlecania i przygotowywania leków cytostatycznych w pracowni leku cytostatycznego, Pakiet nr 2: sprzęt komputerowy. Pełny zakres zamówienia dotyczący pakietu nr 1, nr 2 wyszczególniono w Formularzu parametrów funkcjonalno-technicznych stanowiącym zał. nr 3 oraz nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3, 30.20.00.00-1, 20.23.21.10-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferta, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ /Wykonawca wypełnia w zakresie na który składa ofertę/. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz parametrów fukcjonalno-technicznych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3, nr 4 do SIWZ /wykonawca wypełnia w zakresie na który składa ofertę/. 4. Deklaracje producenta sprzętu o zgodności oferowanego komputera z wymaganiami normy Energy Star 5.0 - dotyczy Wykonawców składających ofertę na Pakiet nr 2. 5. Deklaracje producenta o zgodności z dyrektywami 73/23EEC oraz 89/ECC (oznaczenia CE) - dotyczy Wykonawców składających ofertę na Pakiet nr 2. W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga w/w dokumentu należy załączyć oświadczenie z opisem Pakietu i nr pozycji. 6. Aktualna autoryzacja producenta oprogramowania uprawniająca do świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy - dot. Wykonawców składających ofertę na Pak. nr 1. 7. Oświadczenie o dysponowaniu serwisem o funkcjonalności opisanej w załączniku nr 8 do SIWZ - dotyczy Wykonawców składających ofertę na Pakiet nr 1. 8. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy Pakietu nr 1 i Pakietu nr 2: - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy, - zmianę warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, - zmianę podyktowaną zmianą przepisów. - w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub sprzedającego, - opóźnień w realizacji zamówienia - w zakresie terminu realizacji Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowej realizacji zamówienia, - zmiana w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem wartości umowy i być niekorzystne dla kupującego z wyjątkiem sytuacji zmiany stawek podatku VAT. Kupującemu przysługuje prawo obniżenia ceny zakupionego towaru do wysokości ceny promocyjnej ustalonej przez jego producenta. W przypadku nie uwzględnienia tego prawa przez sprzedawcę, kupujący może od umowy odstąpić w odniesieniu do towaru, dla którego stosowana jest cena promocyjna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.onkol.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c /pok. 202/ Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Arwińskiego 3c /pok. 212 - sekretariat/, Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprogramowanie do zlecania i przygotowywania leków cytostatycznych w pracowni leku cytostatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełny zakres przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr 1 wyszczególniono w Formularzu parametrów funkcjonalno-technicznych stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełny zakres przedmiotu zamówienia dotyczący Pakietu nr 2 wyszczególniono w Formularzu parametrów funkcjonalno-technicznych stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 20.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.