Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-08
Chrzanów: Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego
Numer ogłoszenia: 6340 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Chrzanowa , al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7585101, faks (032) 623 37 86.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Naprawie i bieżącym utrzymaniu oświetlenia ulicznego ulic: 1/ w Chrzanowie: Balińskiej, Bagnistej, Cichej, Europejskiej, Kalinowej, Kopernika, Krakowskiej, Mickiewicza, Mieszka I (obwodnica), Piastowskiej, Pogorskiej, Polnej, Przybosia, Śląskiej, Świętokrzyskiej, Wańkowicza, Wodzińskiej, Zielonej, Zbożowej, Kusocińskiego ( wokół hali sportowej ), oraz -obwodnicy płn-wsch (Zielona-nowa) , -obwodnicy płn-wsch (Zielona) -obwodnicy płn-wsch (Wodzińska), -obwodnicy płn-wsch (Balińska), -obwodnicy płn-wsch (wiadukt kolejowy) -obwodnicy płn-wsch (Trzebińska), -obwodnicy płn-wsch (Topolowa), -obwodnicy płn-wsch (Topolowa - dojazd do szpitala powiatowego), -obwodnicy płn-wsch (Topolowa - do wiaduktu nad ul.Trzebińską), -obwodnicy płn-wsch (Sikorskiego), -obwodnicy płn-wsch (Szpitalna- układ drogowy z infrastrukturą ul.Parkowa), -obwodnicy płn-wsch (Szpitalna- układ drogowy z infrastrukturą ul.Szpitalna), -ciąg pieszy przy ul.Wyszyńskiego 2/ w Płazie: Podlas, Simota 1, Simota 2, Sobieskiego, Szymanowskiego, Ściegiennego 3/ w Pogorzycach: Starzyny, Hetmańska Zamówienie polega w szczególności na: a) Usługa polegać będzie na utrzymaniu, przeglądzie, konserwacji oraz bieżącej naprawie oświetlenia (w tym wymianie rozbitych bądź uszkodzonych mechanicznie bądź elektrycznie opraw oświetleniowych, wymianie żarówek ) jednokrotnym myciu opraw oświetleniowych lamp, wykonaniu przeglądu technicznego oraz pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obejmującej m.in. wykonanie pomiarów rezystancji izolacji lamp, wykonanie pomiarów skuteczności zerowania lamp oraz rozdzielni zasilających oraz sporządzanie dokumentacji powykonawczej z wykonanych przeglądów i pomiarów, konserwacji 9 szaf oświetleniowych z aparatura zasilającą, pomiarową i sterowniczą oraz 2 studzienek elektrycznych, malowaniu metalowych konstrukcji wsporczych, naprawie lub wymianie uszkodzonych kabli oświetleniowych, podwieszaniu zerwanych przewodów, wymianie uszkodzonych urządzeń zasilania i sterowania oświetleniem, wymianie połamanych lub uszkodzonych słupów oświetlenia ulicznego, wymiana wysięgników, uszkodzonych drzwiczek wnęk latarń, tabliczek słupowych, likwidacji awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego. b) Wykonawca oznakuje słupy stanowiące majątek Urzędu poprzez namalowanie nr porządkowego słupa w ciągu ulicy i symbolu: UM (nr/UM) c) Wykonawca zapewni całodobowy dyżur telefoniczny, pod którym będzie przyjmował zgłoszenia dot. awarii. d) Wykonawca ustali zasady współpracy z właścicielem pozostałego majątku oświetleniowego na terenie Gminy , tj. TAURON Dystrybucja S.A Kraków ul. Zawiła 65L / Rejon Dystrybucji Trzebinia - Siersza m.in. w zakresie dopuszczenia do pracy na sieci będącej własnością TAURONU. Opłaty z tytułu dopuszczenia do sieci pokrywać będzie Wykonawca. Szczegółowy zakres prac został określony w załączniku nr 1b do SIWZ. Wykaz oświetlenia do przedmiotowego zadania został określony w załączniku nr 1a do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą wykazać spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym poprzez dysponowanie co najmniej 1 pojazdem wyposażonym w podnośnik koszowy o wysokości roboczej minimum 12 m.;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą wykazać spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez dysponowanie co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiadają świadectwo kwalifikacji dozorowe D oraz PPN oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, jak również posiadającą aktualny wpis do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, - 3 osobami posiadającymi uprawnienia PPN;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy również dołączyć następujące dokumenty: 1.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 2. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie, oświadczenie w imieniu wszystkich podmiotów składa ustanowiony pełnomocnik. Dopuszcza się również, by oświadczenie na jednym formularzu złożyły wszystkie występujące wspólnie podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy dotyczącej ceny w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm jeśli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl (zakładka: zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chrzanowie
Aleja Henryka 20
32-500 Chrzanów
pok. nr 85.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chrzanowie Aleja Henryka 20 32-500 Chrzanów pok. nr 1 (Dziennik Podawczy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie stanowi część zamówień dot. naprawy i bieżącego utrzymania oświetlenia, przewidzianych do realizacji przez Gminę Chrzanów w 2014 r. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od podpisania umowy do 31.12.2014 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Chrzanów, ul. Oświęcimska 12 i 14 oraz Modernizacja sieci strukturalnej - O/Chrzanów, ul. Oświęcimska 19
- Dostawa staplerów dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- "MODERNIZACJA ŚCIANY SZCZYTOWEJ WRAZ WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ EKONOMICZNO-CHEMICZNYCH W TRZEBINI"
- Dostawa zestawów komputerowych dla Urzędu Miejskiego w Chrzanowie
- Remont drogi wewnętrznej ul. Szarotki w Płazie.
- Dobudowa i rozbudowa budynku H celem utworzenia Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie (powtórka)
więcej: przetargi w Chrzanowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.