Ogłoszenie z dnia 2005-11-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Giżycko: dostawa kamienia łamanego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie Gospodarstwo Pomocnicze w Giżycku, do kontaktów: Andrzej Żukowski, ul. Wodna 4, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282208, fax 087 4293677, e-mail: rzgw_gi@poczta.onet.pl, www.rzgwaw.int.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kamienia łamanego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa kamienia łamanego o granulacji 100-500mm kl.I w ilości 5 000 ton do robót regulacyjnych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: m. Regów - b.l. rz.Wisły km 385 - nabrzeże przeładunkowe - 5 000 ton. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.23.00 - Kamień pokruszony lub rozłupany Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.23.00 - Kamień pokruszony lub rozłupany 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 5 000 ton kamienia łamanego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;
III.1) Wymagane wadium: 1 500 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, - aktualne zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłacaniu składek, - polisa lub inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - aktualność dokumentów będzie określana zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.01.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.01.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.01.2006, godzina 12:30, siedziba zamawiającego; Giżycko; ul. Wodna Nr 4; pok. Nr 4.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.11.2005.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





