eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie wraz z wymianą dźwigu osobowego w budynku A Centrali NIK w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Warszawa: Zaprojektowanie wraz z wymianą dźwigu osobowego w budynku A Centrali NIK w Warszawie
Numer ogłoszenia: 63393 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie wraz z wymianą dźwigu osobowego w budynku A Centrali NIK w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa oraz montaż dźwigu osobowego w budynku A Centrali NIK w Warszawie przy ul. Filtrowej 57 w skrzydle od strony ul. Solariego. W ramach zamówienia należy: a) wykonać inwentaryzację do celów projektowych; b) wykonać dokumentację wymiany dźwigu i uzgodnić w Urzędzie Dozoru Technicznego; c) uzyskać uzgodnienia inspektorami ds. bhp i ppoż.; d) dokonać w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonywania prac - remontowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.); e) wykonać roboty remontowe na podstawie opracowanego projektu; f) przekazać dźwig do odbioru do Urzędu Dozoru Technicznego z otrzymaniem zgody na eksploatację dźwigu przez Zamawiającego oraz uzyskaniem Książki Rewizji Urządzenia; g) przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 6.000 zł (sześć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca musi dokonać wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz (obejmujący następujące informacje: liczba porządkowa pozycji; opis przedmiotu zamówienia; wartość brutto; data wykonania; nazwa inwestora; adres i telefon kontaktowy inwestora) zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech prac w budynkach kubaturowych, w ramach których wykonano roboty odpowiadające swoim zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia. Do wykazu muszą być dołączone kserokopie dokumentów, poświadczone za zgodność z oryginałem, potwierdzających, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Dokumentem potwierdzającym może być referencja wystawiona przez inwestora lub protokół obioru robót. Brak dokumentu potwierdzającego spowoduje, że robota wyszczególniona w wykazie nie zostanie uwzględniona w ocenie Wykonawcy przez Zamawiającego; 4) kserokopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada aktualne od dnia składania oferty do dnia 30 listopada 2009 r. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie od 500.000 zł sumy gwarancyjnej. W przypadku braku stosownego ubezpieczenia lub ubezpieczenia na mniejszą wartość lub krótszy termin, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie, że zobowiązuje się w przypadku wyboru Jego oferty za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy do dostarczenia dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie od 500.000 zł sumy gwarancyjnej na okres do 30 listopada 2009 r. W przypadku niedostarczenia ww. dowodu ubezpieczenia, umowa z Wykonawcą nie zostanie podpisana z winy Wykonawcy; 5) oświadczenia o dokonaniu wizji lokalnej, potwierdzone przez pracownika Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/pl/bip/ogloszenia/1_zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Krzywickiego 9, pok. 1026..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Filtrowa 57, pok. nr 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.