Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Warszawa: Zaprojektowanie wraz z wymianą dźwigu osobowego w budynku A Centrali NIK w Warszawie
Numer ogłoszenia: 63393 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie wraz z wymianą dźwigu osobowego w budynku A Centrali NIK w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa oraz montaż dźwigu osobowego w budynku A Centrali NIK w Warszawie przy ul. Filtrowej 57 w skrzydle od strony ul. Solariego. W ramach zamówienia należy: a) wykonać inwentaryzację do celów projektowych; b) wykonać dokumentację wymiany dźwigu i uzgodnić w Urzędzie Dozoru Technicznego; c) uzyskać uzgodnienia inspektorami ds. bhp i ppoż.; d) dokonać w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonywania prac - remontowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.); e) wykonać roboty remontowe na podstawie opracowanego projektu; f) przekazać dźwig do odbioru do Urzędu Dozoru Technicznego z otrzymaniem zgody na eksploatację dźwigu przez Zamawiającego oraz uzyskaniem Książki Rewizji Urządzenia; g) przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 6.000 zł (sześć tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca musi dokonać wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz (obejmujący następujące informacje: liczba porządkowa pozycji; opis przedmiotu zamówienia; wartość brutto; data wykonania; nazwa inwestora; adres i telefon kontaktowy inwestora) zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech prac w budynkach kubaturowych, w ramach których wykonano roboty odpowiadające swoim zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia. Do wykazu muszą być dołączone kserokopie dokumentów, poświadczone za zgodność z oryginałem, potwierdzających, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Dokumentem potwierdzającym może być referencja wystawiona przez inwestora lub protokół obioru robót. Brak dokumentu potwierdzającego spowoduje, że robota wyszczególniona w wykazie nie zostanie uwzględniona w ocenie Wykonawcy przez Zamawiającego; 4) kserokopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada aktualne od dnia składania oferty do dnia 30 listopada 2009 r. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie od 500.000 zł sumy gwarancyjnej. W przypadku braku stosownego ubezpieczenia lub ubezpieczenia na mniejszą wartość lub krótszy termin, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie, że zobowiązuje się w przypadku wyboru Jego oferty za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy do dostarczenia dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie od 500.000 zł sumy gwarancyjnej na okres do 30 listopada 2009 r. W przypadku niedostarczenia ww. dowodu ubezpieczenia, umowa z Wykonawcą nie zostanie podpisana z winy Wykonawcy; 5) oświadczenia o dokonaniu wizji lokalnej, potwierdzone przez pracownika Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/pl/bip/ogloszenia/1_zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Krzywickiego 9, pok. 1026..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Filtrowa 57, pok. nr 17..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- Przystosowanie pomieszczeń nr 108 w budynku nr 4 Zegrze
- Usługi konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS.
- Budowa oświetlenia drogowego na obszarze Gminy Jedlińsk w ramach zadań inwest.: Budowa oświet. - Bierwiecka Wola (Czekajów) działka nr 354/1 oraz Budowa oświet. ulicznego w Piastowie na ul. Pogodnej
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii oraz pompy ciepła w budynku Miejskiego Domu Kultury w Człuchowie, w którym prowadzi działalność statutową Ochotnicza Straż Pożarna
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.