eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa restauracyjna i hotelarska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Katowice: Usługa restauracyjna i hotelarska
Numer ogłoszenia: 63374 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72263 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa restauracyjna i hotelarska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa restauracyjna i hotelarska podczas spotkania nieformalnej Sieci Silesian Leader Network w ramach Planu Działania na lata 2010-2011 Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich. 1. W ramach usługi Wykonawca będzie zobowiązany do obsługi hotelarskiej i restauracyjnej oraz zapewnienia sali konferencyjnej (wraz z wyposażeniem) podczas dwudniowego spotkania przedstawicieli Lokalnych Grup Działania które odbędzie się w Żywcu (lub w promieniu do 15 km) w dniach od 04.04.2011 r. do 05.04.2011 r. Obiekt hotelarski powinien odpowiadać standardowi nie mniejszemu niż określony dla hoteli zaszeregowanych do kategorii **, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dni 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów których świadczone są usługi hotelarskie. Pokoje hotelowe, stołówka oraz sala konferencyjna powinny znajdować się na terenie obiektu. 2. Cena noclegu ze śniadaniem nie powinna przekroczyć równowartości 260,00 zł brutto za osobę na dobę. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.1. Zapewnienia noclegu wraz ze śniadaniem w Żywcu (lub w promieniu do 15 km) dla maksymalnie 35 osób* w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych. 3.2. Zapewnienia wyżywienia: 1) W pierwszym dniu: a) obiad dla maksymalnie 35 osób zakwaterowanych w hotelu. Minimalny zakres menu: - obiad powinien składać się z dwóch dań (zupa 150 g/os. + drugie danie składające się z mięsa lub ryby 150 g/os., ziemniaków, klusek śląskich lub frytek 100 g/os., zestaw surówek 150 g/os.), - napoje zimne (do wyboru woda mineralna oraz soki 250 ml/os.), - deser 150 g/os., b) poczęstunek dla maksymalnie 35 osób zakwaterowanych w hotelu podczas spotkania (przerwa kawowa). Minimalny zakres menu: - kawa 300 g/os. i herbata 300 g/os. w termosach wraz z dodatkami - (cukier, cytryna, śmietanka do kawy), - woda mineralna 250 ml/os. (gazowana i niegazowana), - soki owocowe 250 ml/os., - ciasteczka kruche 80 g/os., c) kolacja uroczysta dla maksymalnie 77 osób* (35 osób zakwaterowanych w hotelu + 42 osoby- delegatura MRiRW): - zakąski zimne 100 g/os., - 2 rodzaje sałatek 150 g/os., - dania ciepłe (w tym jedno mięsne 150 g/os. Wraz z dodatkami 100 g/os.), - kawa 150 g/os. i herbata 150 g/os. wraz z dodatkami - (cukier, cytryna, śmietanka do kawy), - soki owocowe 250 ml/os. (min. 2 rodzaje), - woda mineralna 250 ml/os. (gazowana i niegazowana), 2) W drugim dniu: a) śniadanie dla maksymalnie 35 osób zakwaterowanych w hotelu, b) obiad dla maksymalnie 35 osób zakwaterowanych w hotelu: - obiad powinien składać się z dwóch dań (zupa 150 g/os. + drugie danie składające się z mięsa lub ryby 150 g/os., ziemniaków lub klusek śląskich lub frytek 100 g/os., zestaw surówek 150 g/os.), - napoje zimne (do wyboru woda mineralna oraz soki 250 ml/os.), - deser 150 g/os., UWAGA: *ilość uczestników objętych usługą hotelarską i restauracyjną stanowi maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników objętych usługą do 80% maksymalnej liczby uczestników, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 3.3. Zapewnienia sali szkoleniowej/konferencyjnej na pierwszy (w godzinach od 14.00 do 19.00) i drugi (w godzinach od 9.00 do 14.00) dzień spotkania bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Sala musi pomieścić co najmniej 35 osób i zapewnić warunki do podania przerwy kawowej. Sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, krzesła i stoły dla 35 osób oraz flipchart, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia do notebooka. Na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy podane godziny udostępnienia sali szkoleniowej/konferencyjnej mogą ulec przesunięciu. 3.4. Zapewnienia sali (jeśli sala szkoleniowa/konferencyjna nie spełnia tego wymogu) na spotkanie grupy co najmniej 77 osobowej w godzinach popołudniowych w dniu 4 kwietnia 2011 roku. 3.5. Świadczenia usług związanych z wyżywieniem uczestników spotkań wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 4. Zamawiający nie pokrywa kosztów zagranicznych i krajowych rozmów telefonicznych wykonywanych z pokoi hotelowych przez osoby zakwaterowane, zakwaterowania osób towarzyszących oraz kosztów np. związanych z udostępnieniem w pokojach płatnej telewizji lub mini-baru. W/w koszty zostaną opłacone indywidualnie przez uczestników spotkania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach III Schematu Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Niniejsze zamówienie jest realizowane i finansowane w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2010-2011.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OW NIAGARA Sp. z o.o., Isepnicka 29, 34-312 Międzybrodzie Żywieckie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16493,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9512,97

  • Oferta z najniższą ceną: 9512,97 / Oferta z najwyższą ceną: 14898,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.