To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Lębork: NADZÓR INWESTORSKI BRANŻY DROGOWEJ nad realizacją zadania: PRZEBUDOWA PLACU POKOJU W LĘBORKU REALIZOWANA W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
Numer ogłoszenia: 63374 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9982 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR INWESTORSKI BRANŻY DROGOWEJ nad realizacją zadania: PRZEBUDOWA PLACU POKOJU W LĘBORKU REALIZOWANA W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski branży drogowej nad realizacją zadania Przebudowa Placu Pokoju w Lęborku realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z uwagami stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumentacja projektowa i roboty budowlane obejmować będą m. in. wykonanie nawierzchni drogowych kamiennych na powierzchni ok. 7 040 m2. 2. Zakres praw i obowiązków Wykonawcy - zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2010.243.1623 z późn. zm.) 3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej obejmuje: 3.1. Reprezentowanie inwestora podczas prowadzenia prac projektowych i na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową z wykonawcą dokumentacji projektowej i robót budowlanych, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi; 3.2. Przeciwdziałanie nieprawidłowościom w dokumentacji projektowej i na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności; 3.3. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3.4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów i przekazywanie ich do użytkowania; 3.5. Potwierdzanie faktycznie wykonanych prac projektowych i robót budowlanych oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami harmonogramu rzeczowo-finansowego, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych; 3.6. Wymagana jest obecność Wykonawcy na budowie i naradach według potrzeb określonych przez Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz dziennie w czasie wykonywania nawierzchni z kostki kamiennej. 4. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności: 4.1. Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji, mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy; 4.2. Udział w procesie przygotowania, kompletowania zawiadomienia o zakończeniu budowy dot. zrealizowanej inwestycji; 4.3. Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie gwarancyjnym; 4.4. W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w umowie z wykonawcą dokumentacji projektowej i robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do opiniowania rozwiązań w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót); 4.5. Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę dokumentacji projektowej i robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w umowie z tym wykonawcą, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii. 5. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. 6.1 Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 1 do Projektu umowy. 6.2 Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 6.3 Harmonogram prowadzenia prac projektowych i robót budowlanych, stanowiący podstawę do ustalenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokonać dokładnej wizji w terenie oraz przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedsięwzięcie stanowi element Projektu pn. REWITALIZACJA CENTRUM LĘBORKA dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Teresa Bożek, ul. Marusarzówny 2/31, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159498,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7350,00
Oferta z najniższą ceną: 7350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47601,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów medycznych dla Bloku Operacyjnego.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stryjewskiego w Lęborku, dz. nr 274, obręb 3.
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELONEGO NA BOISKO TRENINGOWE
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)
- Świadczenie usług w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczego na terenie powiatu lęborskiego w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.