eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnkówusuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-01

Czarnków: usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego
Numer ogłoszenia: 63363 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106178 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, faks 067 2530178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonywanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest już składowanych(szacunkowa ilość azbestu wynosi do 245Mg), a także polegających na demontażu tych wyrobów z obiektów typu mieszkalnego, gospodarczego i inwentarskiego (szacunkowa ilość azbestu wynosi do 105Mg), oraz na pracach związanych z unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych, tj. składowaniu, przygotowaniu do transportu, przetransportowaniu i przekazaniu na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie, objętych wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby (podmioty), którym przyznano dofinansowanie z budżetu Powiatu Czarnkowsko - Trzcianeckiego, budżetów Gmin Powiatu Czarnkowsko - Trzcianeckiego oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Wybrany Wykonawca dostarczy zamawiającemu najpóźniej do dnia zawarcia umowy poniższe dokumenty: -umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów zawierających azbest gwarantującą ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji przedmiotowego zamówienia, -dokument potwierdzający posiadanie pojazdu przystosowanego do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem potwierdzającym legalizację wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony, -aktualną polisę, potwierdzającą, iż w trakcie całego okresu realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody w środowisku na kwotę co najmniej 200 000,00 zł. Brak powyższych dokumentów skutkować będzie nie zawarciem umowy. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy. W przypadku gdy w imieniu wybranego Wykonawcy, umowę będzie podpisywać inna osoba jest on zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed podpisaniem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Przedmiotowa umowa musi zawierać postanowienia określone w art. 141 ustawy, dotyczące solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eko24 Barbara Plewko, Ul.Mickiewicza 2, 74-400 Dębno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164814,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 124740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 185787,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.