Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Łódź: Miasto Łódź
Urząd Miasta Łodzi
Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą
90-423 Łódź, ul. Piotrkowska 87
Numer ogłoszenia: 63294 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, ul. Piotrkowska 87, 90-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0 42 638 44 76, fax 0 42 638 40 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miasto Łódź Urząd Miasta Łodzi Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą 90-423 Łódź, ul. Piotrkowska 87.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajęcie powierzchni reklamowej na bilbordach zewnętrznych oraz na innych nośnikach zewnętrznych, a także druk i wyklejenie plakatów reklamowych. - Wynajem powierzchni reklamowej na bilbordach zewnętrznych 5x2 lub równoważnych - 250 szt. oraz innych nośnikach zlokalizowanych w warszawskim metrze 50 szt.. a także druk i wyklejenie plakatów reklamowych - łącznie 300szt, w Warszawie w terminie 16 - 30 kwietnia 2008 r. - wynajem powierzchni reklamowej na 100 bilbordach zewnętrznych 5x2 lub równoważnych oraz druk i wyklejenie 100 plakatów reklamowych w Poznaniu w terminie 16- 30 kwietnia 2008 r. - wynajem powierzchni reklamowej na 100 bilbordach zewnętrznych 5x2 lub równoważnych oraz druk i wyklejenie 100 plakatów reklamowych we Wrocławiu w terminie 16- 30 kwietnia 2008 r. - wynajem powierzchni reklamowej na 100 bilbordach zewnętrznych 5x2 lub równoważnych oraz druk i wyklejenie 100 plakatów reklamowych w Krakowie w terminie 16- 30 kwietnia 2008 r. - wynajem powierzchni reklamowej na 100 bilbordach zewnętrznych 5x2 lub równoważnych oraz druk i wyklejenie 100 plakatów reklamowych w Gdańsku w terminie 16- 30 kwietnia 2008 r. - wynajem powierzchni reklamowej na 100 bilbordach zewnętrznych 5x2 lub równoważnych oraz druk i wyklejenie 100 plakatów reklamowych w Łodzi w terminie 16- 30 kwietnia 2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.19.00.00 - Usługi w zakresie drukowania plakatów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Art. 22. ust l. ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnień warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ, ul. Piotrkowska 87, tel. 0-42 638-44-78.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ, ul. Piotrkowska 87, tel. 638- 44-78.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Druk atramentowy i oprawa 9 tytułów "Pisma zebrane Janusza Sławińskiego "
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.