eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › budowa kwatery składowiskowej nr 2 w Gać EKOGOK w ramach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-15

POZYCJA 63287

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Oława: budowa kwatery składowiskowej nr 2 w Gać EKOGOK w ramach: Programu ZPORR 2004-2006 Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ekologiczny Związek Gospodarki Odpadami Komunalnymi "EKOGOK", do kontaktów: Czesław Mordka, Gać 90, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3014565, fax 071 3014562, e-mail: biuro@ekogok.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.ekogok.sisco.info/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kwatery składowiskowej nr 2 w Gać EKOGOK w ramach: Programu ZPORR 2004-2006 Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Gać gm. Oława. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, b) uzyskanie pozwolenia na budowę, c) wykonanie i wykończenie robót budowlanych polegających na budowie kwatery składowiskowej nr 2 w miejscowości Gać, d) przeprowadzenie prób końcowych i eksploatacyjnych, e) dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej , instrukcji eksploatacji i konserwacji, f) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z przepisów prawa budowlanego i prawa ochrony środowiska umożliwiających eksploatację kwatery. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: . 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa drugiej kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne o powierzchni około 2,75 ha i pojemności 231 400 m3. Składowisko przyjmować będzie powyżej 20 ton odpadów na dobę. Realizacja kwatery drugiej nastąpi z wykorzystaniem istniejącego zaplecza techniczno-sanitarnego, sortowni odpadów komunalnych, dróg technologicznych obsługujących kwaterę pierwszą. Przewiduje się uszczelnienie dna i skarp wewnętrznych oraz system drenażu odcieków z odprowadzeniem do istniejącego zbiornika. Projekt powinien przewidzieć następujące rozwiązania: -makroniwelacje i ukształtowanie skarp (podłoże macierzyste zagęszczone i wyrównane), -sztucznie wykonaną barierę geologiczną o minimalnej miąższości 0.5 m zapewniającą przepuszczalność nie większą niż k<=1,0x10-9 m/s, która będzie wykonana w sposób, by procesy osiadania na składowisku odpadów nie mogły spowodować jej zniszczenia, -izolację syntetyczną (geomembranę) zaprojektowaną w sposób uwzględniający skład chemiczny odpadów i warunki geotechniczne składowiska, -system drenażu odcieków ze składowiska odpadów umożliwiający konserwację i kontrole jego stanu, -odgazowanie złoża, -droga dojazdowa do kwatery składowiskowej nr 2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium: 100.000 zł. Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu i złożą ofertę 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: III.2.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca min. 1 robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu lub wykonaniu kwatery składowiska odpadów komunalnych o powierzchni min. 2,5 ha,oraz - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca min. 1 robotę budowlaną polegającą na samodzielnym ułożeniu izolacji syntetycznej (geomembrany) na składowisku odpadów o powierzchni min. 2,5 ha. 3.Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca wskaże do wykonania lub uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia, co najmniej następujące osoby lub podmioty: a) Projektant - kierownik zespołu projektowego - osoba ta musi: - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem, - posiadać minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w projektowaniu, samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego, co najmniej 2 robót budowlanych podobnych do niniejszego przedmiotu zamówienia, obiektów i instalacji gospodarki odpadami (tj. składowiska odpadów), b) Projektant - osoba ta musi: - posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem, - posiadać minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym posiadać doświadczenie samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego, w realizacji co najmniej 1 projektu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, obiektów i instalacji gospodarki odpadami (tj. składowiska odpadów) c) Kierownik budowy - osoba ta musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem, - posiadać minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, oraz wykazać, że doświadczenie obejmuje kierowanie budową min. jednego składowiska zgodnego z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 marca 2003 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących lokalizacji, budowy, eksploatacji i zamknięcia, jakim powinny odpowiadać poszczególne typy składowisk odpadów (Dz. U. 2003 nr 61 poz. 549) lub dyrektywy Rady 1999/31/WE z dnia 26 kwietnia 1999 r. w sprawie składowania odpadów (Dz. Urz. WE L 182 z 16.07.1999 str.1). d) Kierownik robót instalacyjnych - osoba ta musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), - posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w tym posiadać doświadczenie jako kierownik robót w realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, (tj. budowa składowiska odpadów) e) Inżynier geotechnik - osoba ta musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i specjalizacji geotechnika (lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - posiadać co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w tym posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, (tj. budowa składowiska odpadów) 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - wykażą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 złotych (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) oraz oświadczą, że będą ubezpieczeni w zakresie i na kwotę jw., na czas realizacji robót. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji robót w wysokości nie mniejszej niż 2.500.000 zł. 6.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania w/w warunków określonych w pkt. III.2.1)ppkt.1,2,3,4,5,6 dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 2.Ocena poziomu spełnienia przez Wykonawcę warunku określonego w pkt. III.2.1)ppkt. 2 będzie elementem oceny wniosku, służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do wniosku wykazu, obejmującego co najmniej: nazwę i adres Zamawiającego, zakres robót z wyszczególnieniem rodzaju i wartości wykonanych robót (asortymentowo), miejsce i okres wykonania robót, oraz przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. roboty o wskazanym zakresie (powierzchni), zostały wykonane z należytą starannością. Punkty za spełnianie tego warunku obliczone zostaną wg wzoru: P= PDw+PDm gdzie: a) PDw- ilość punktów za doświadczenie określone w pkt. III.2.1) ppkt. 2 tiret 1 w opisie warunków i przyznawane będą wg wzoru:(Dwb./Dwnx100)x50%= PDw, gdzie:Dwb.- suma powierzchni wykonanych robót wskazanych w pkt. III.2.1) ppkt. 2 tiret 1 we wniosku badanym; Dwn - najwyższa suma powierzchni wykonanych robót wskazanych w pkt 2 tiret 1 spełniających ww. warunek we wniosku podlegającym ocenie, Waga 50%, b) PDm- ilość punktów za doświadczenie określone w pkt. III.2.1) ppkt. 2 tiret 2 w opisie warunków i przyznawane będą wg wzoru:(Dmb./Dmnx100)x50%= PDm,.gdzieDmb- suma powierzchni wykonanych robót wskazanych w pkt. III.2.1) ppkt. 2 tiret 2 we wniosku badanym; Dmn - najwyższa suma powierzchni wykonanych robót wskazanych w pkt. III.2.1) ppkt. 2 tiret 2 spełniających ww. warunek we wniosku podlegającym ocenie, Waga 50%, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu każdy z wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi przedstawić niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4, oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.). Wzór oświadczeń można uzyskać od zamawiającego po przesłaniu wniosku - pocztą elektroniczną. 2.Pełnomocnictwo dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opatrzone znakami skarbowymi potwierdzającymi dokonanie stosownej opłaty skarbowej (jeśli o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie co najmniej dwóch wykonawców). Pełnomocnictwo winno określać w szczególności: a)przedmiot postępowania, którego dotyczy, b)wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c)pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu, d)zakres umocowania pełnomocnika, e)oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia, f)oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum (łącznie z pełnomocnikiem) wg zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców.Każdy z wykonawców tworzących konsorcjum (składających ofertę wspólną) oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez złożenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w niniejszym dziale w poz.:1,3,4,5. W zakresie pozostałych dokumentów, wszyscy wykonawcy tworzący konsorcjum (składających ofertę wspólną) muszą wspólnie wykazać spełnianie warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie pozostałych wymaganych dokumentów. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek ,potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Polisa a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z pisemnym oświadczeniem Wykonawcy, iż po upływie terminu ważności polisy przed odbiorem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia zobowiązuje się, iż w przypadku podpisania z nim umowy, odnowi ubezpieczenie nie później niż w ostatnim dniu jego ważności, w zakresie i na kwotę jw., na czas realizacji przedmiotu zamówienia oraz przedłoży Zamawiającemu do wglądu potwierdzający to dokument w terminie do 1 dnia kalendarzowego od daty jego wystawienia. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - obejmujący co najmniej: nazwę i adres Zamawiającego, zakres robót, wartość wykonanych robót, miejsce i okres wykonania robót, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (oryginały lub kopie - referencji, protokołów pozytywnego odbioru itp.). UWAGA! Dostarczone dokumenty muszą jednoznacznie wskazywać zakres (powierzchnie) i wartość wykonanych robót, oraz zawierać informację, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (informacja na temat doświadczenia proponowanego projektantów, kierownika budowy, kierownika robót, geotechnika) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku wskazanego w pkt. III.2.1) ppkt.4 lit. a , b , c, d i e. 10. Oświadczenie wskazanych osób (projektanci, kierownik budowy i kierownik robót, geotechnik) o podjęciu się pełnienia powierzonych funkcji w przypadku wygrania przetargu przez wykonawcę. 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (potwierdzające spełnianie warunków określonych w pkt.4 lit. a tiret 1 i 2 i b tiret 1 i 2.) Dokumenty można składać w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy).Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączniki do wniosku sporządzone przez wykonawcę, muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym bądź osoby upoważnione, posiadające stosowne pełnomocnictwa (w tym przypadku oryginał upoważnienia do podpisania dokumentów lub jego notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia, musi być dołączony do wniosku). Miejsca naniesienia poprawek w treści wniosku lub załączników muszą być parafowane przez osobę lub osoby upoważnione (uprawnione).Wniosek wraz załącznikami należy złożyć w nieprzezroczystym zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z jego zawartością bez uszkodzenia opakowania przed terminem składania wniosków. Opakowanie należy oznaczyć: \ EKOGOK - Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym - KWATERA SKŁADOWISKA ODPADÓW, nr sprawy I/ZP/1/2006., nie otwierać przed 03.01.2007 r. godz. 10:00.\Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem, kompletu dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.Kolejność wykonawców w zakresie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i wyłonienia 5 wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert będzie wynikała z łącznej ilości punktów, uzyskanych w wyniku oceny wniosków w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zasadami obliczenia ilości punktów, podanymi w opisie sposobu oceny spełniania warunków. Jeżeli na ostatnim piątym miejscu listy znajdzie się kilku wykonawców z taką samą liczbą punktów wszyscy oni zostana także zaproszeni do składania ofert.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.III.2.3) ppkt. 3, 4, 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu);b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organuJeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.2.3) ppkt. 3, 4, 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt: Budowa kwatery składowiskowej nr 2 w Gać EKOGOK - Z/2.02/I/1.2/738/06 w ramach Programu ZPORR 2004-2006 Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.