Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Kobierzyce: Budowa świetlic wiejskich w Magnicach, Małuszowie, Szczepankowicach, Budziszowie, Damianowicach i Owsiance, gmina Kobierzyce
Numer ogłoszenia: 63278 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlic wiejskich w Magnicach, Małuszowie, Szczepankowicach, Budziszowie, Damianowicach i Owsiance, gmina Kobierzyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa świetlic wiejskich w Magnicach, Małuszowie, Szczepankowicach, Budziszowie, Damianowicach i Owsiance gmina Kobierzyce 2. Zamówienie obejmuje: Kompleksową budowę 6 świetlic wiejskich wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem, na postawie dokumentacji technicznej, (opracowanej przez Wykonawstwo - Dokumentacja - Inwestycje Spółka z o.o., ul. Częstochowska 95a 62-800 Kalisz) oraz wykonanie na rzecz Zamawiającego wymaganych czynności związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 1) Projektowane parametry obiektu - Magnice: Powierzchnia zabudowy: 222,98 m2 Powierzchnia użytkowa: 188,93 m2 kubatura: 1003 m3 2) Projektowane parametry obiektu - Małuszów: Powierzchnia zabudowy: 294,1 m2 Powierzchnia użytkowa: 245,60 m2 kubatura: 1386,95 m3 3) Projektowane parametry obiektu - Szczepankowice: Powierzchnia zabudowy: 213,10 m2 Powierzchnia użytkowa: 181,58 m2 kubatura: 1136 m3 4) Projektowane parametry obiektu - Budziszów: Powierzchnia zabudowy: 156,26 m2 Powierzchnia użytkowa: 128,6 m2 kubatura: 728 m3 5) Projektowane parametry obiektu - Damianowice: Powierzchnia zabudowy: 168,92 m2 Powierzchnia użytkowa: 132,08 m2 kubatura: 732 m3 6) Projektowane parametry obiektu - Owsianka: Powierzchnia zabudowy: 163,62 m2 Powierzchnia użytkowa: 136,20 m2 kubatura: 709 m3 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ tj. Załącznik nr 1- Dokumentacja projektowa świetlicy w Magnicach Załącznik nr 2- Dokumentacja projektowa świetlicy w Małuszowie Załącznik nr 3- Dokumentacja projektowa świetlicy w Szczepankowicach Załącznik nr 4- Dokumentacja projektowa świetlicy w Budziszowie Załącznik nr 5- Dokumentacja projektowa świetlicy w Damianowicach Załącznik nr 6- Dokumentacja projektowa świetlicy w Owsiance 4. W skład dokumentacji projektowej wchodzi: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót - dokumentacja geotechniczna - decyzja pozwolenia na budowę dla każdej świetlicy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 150.000,00złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a) złożą ważną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 PzpU f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej g) wniosą wadium 2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy; Warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia - Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy PzpU -Podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy PzpU; Warunki określone w art. 24 PzpU -Podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PzpU; Warunek, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane minimum to wykonanie: co najmniej dwóch robót budowlanych kubaturowych, polegających na budowie, modernizacji lub przebudowie, obiektów użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. (Dz. U. z 2002 nr 75 poz.. 690 z późn zm.) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, w tym min. jeden obiekt: a) wartość robót nie mniejsza niż 1.000.000 zł brutto b) kubaturze nie mniej niż 709 m3; Warunek, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi dysponować osobami: a) kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia; Warunek wniesienia przez Wykonawcę określonej w SIWZ kwoty wadium - Dowód wniesienia wadium; Pozostałe dokumenty: Sporządzony przez Wykonawcę Kosztorys ofertowy oraz Sporządzony przez Wykonawcę Harmonogram rzeczowo-finansowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobierzyce, 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa 1,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce, 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa 1, pokój nr 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Kobierzyce-z podziałem na 2 części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Akacjowej w Tyńcu Małym wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie otworu studziennego nr VII na terenie gminnego ujęcia wody na dz. 322/3 w miejscowości Skrzebowa wraz z podłączeniem do Stacji Uzdatniania Wody w Raszkowie ul. Jarocińska
- Poprawa cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych oraz podniesienie poziomu bezpieczeństwa informacji -Zakup i montaż agregatu prądotwórczego
- Budowa kortu wraz z zadaszeniem w miejscowości Sokół
- Remont budynku tzw. Parowozowni w kompleksie Zabytkowej Huty Żelaza w Chlewiskach wraz z elementami zagospodarowania terenu
- Remont części pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Dziewulskiego 41B w Toruniu na potrzeby DDP prowadzonego przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych w ramach projektu pn. "Między nami seniorami"
- Olsztyn. Naprawa instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacji chłodniczej dla pomieszczeń ODBW oraz kancelaryjnych w bud. nr 5 - postępowanie nr 43/RB
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.