eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Budowa budynku socjalnego we Wiągu na działce 59/8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63264 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Świecie: Budowa budynku socjalnego we Wiągu na działce 59/8
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29874-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świecie, krajowy numer identyfikacyjny 52518000000, ul. ul. Wojska Polskiego  124, 86100   Świecie, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 333 23 10, faks 52 333 23 51, e-mail urzad.miejski@swiecie.eu
Adres strony internetowej (URL): www.swiecie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku socjalnego we Wiągu na działce 59/8

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR-IN.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku socjalnego we Wiągu na działce 59/8. a) Charakterystyka ogólna budynku socjalnego: -powierzchnia zabudowy - 581,28 m2 - powierzchnia użytkowa - 773,30 m2 - kubatura - 3719,00 m3 b) Charakterystyka ogólna budynku gospodarczego: - powierzchnia zabudowy - 161,02 m2 - powierzchnia użytkowa - 134,84 m2 c) W ramach zamówienia należy wykonać: - budynek socjalny o 20 mieszkaniach wyposażony w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną i odgromową, telefoniczną i telewizyjną oraz centralnego ogrzewania zasilaną z kotłowni własnych - budynek gospodarczy o 20 boksach - utwardzenie terenu, parkingi i chodniki o łącznej powierzchni 1986 m2 d) Dane konstrukcyjno - materiałowe budynku socjalnego: - ściany fundamentowe warstwowe gr. 48 cm - warstwa wewnętrzna - nośna gr. 24 cm z bloczków betonowych klasy 15 MPa na zaprawie cementowej M4, - warstwa ocieplenia gr. 10 cm ze styropianu EPS 70 - szczelina wentylacyjna gr. 2 cm - obmurówka gr. 12 cm z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowej M4 - ściany zewnętrzne warstwowe gr. 50,00 cm - warstwa nośna bloczki z betonu komórkowego odm. 600 gr. 24 cm, - styropian EPS 70 gr. 12 cm - szczelina powietrza 2 cm - obmurówka bloczki z betonu komórkowego odm. 600 gr. 12 cm - galeria i strop żelbetowy zespolony typu Filigran, z płytą żelbetową prefabrykowaną gr. 5 cm nadbeton gr. 13 cm z betonu C20/25, zbrojenie prętami ze stali A-IIIN/RB500W/ i A-I/St3SX/ - konstrukcja dachu - wiązar deskowy - dach kryty papą termozgrzewalną na podłożu deskowym w systemie NRO - klatki schodowe zewnętrzne wylewane na mokro - tynki wewnętrzne gipsowe wykończone gładzią gipsową - sufity podwieszane na ruszcie metalowym - posadzki z płytek i wykładzina PCV, na zewnątrz z płytek antypoślizgowych - elewacja tynk cienkowarstwowy strukturalny - stolarka okienna PCW z nawiewnikami - stolarka drzwiowa zewnętrzna ciepłe aluminium, wewnętrzna z wiatrołapu do lokali stalowa okleinowa, wewnątrzlokalowa drewniana na ościeżnicach stalowych e) Dane konstrukcyjno - materiałowe budynku gospodarczego: - mury fundamentowe z bloczków betonowych gr. 24 cm - ściany nośne bloczki wap. - piaskowe gr. 24 cm - dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej kryty papą termozgrzewalną na podłożu deskowym w systemie NRO - ścianki działowe grubości 12 cm z bloczków wap. - piaskowych - stolarka drzwiowa stalowa - elewacja tynk kat. III malowany f) Roboty sanitarne: - instalacja wod - kan - instalacja c.o. - osobna dla każdego mieszkania z kotłem c.o. i podgrzewaczem wody g) Instalacje elektryczne - indywidualna instalacja dla każdego mieszkania wraz z opomiarowaniem - instalacja telewizyjna - instalacja telefoniczna - instalacja odgromowa - instalacja oświetleniowa części wspólnych h) Roboty zewnętrzne i przyłącza - dojścia, dojazdy, parkingi i drogi z kostki betonowej - przyłącza wodociągowe - przyłącze kanalizacyjne z przepompownią ścieków - instalacja oświetleniowa 7 słupów z oprawami

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45211000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262210-6, 45262522-6, 45262300-4, 45261100-5, 45421100-5, 45400000-1, 45262521-9, 45310000-3, 45311000-0, 45312000-7, 45314200-3, 45311000-0, 45316000-5, 45330000-9, 45331000-6, 45332000-3, 45220000-5, 45233220-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1818530.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo Usługowa ROPLAST,  ,  ul. Bydgoska 2A,  6-100,  Świecie,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2026767.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2026767.51
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 306920.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.