To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Białystok: Zakup rejestratorów leśniczego wraz z drukarkami mobilnymi do Nadleśnictwa Dojlidy w roku 2008
Numer ogłoszenia: 63250 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 42513 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dojlidy, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego, 15-111 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7436875, fax 085 7436875.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup rejestratorów leśniczego wraz z drukarkami mobilnymi do Nadleśnictwa Dojlidy w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa urządzeń przenośnych - kolektora danych typu komputer Handheld w ilości 12 sztuk wraz ze stacjami dokującymi do leśnictw i nadlesnictwa oraz drukarek termicznych mobilnych w ilości 12 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 114840 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Komputery Handheld.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AXED Jakubowski Wojciechowski Sp.Jawna, ul. Fredry 7, 61-701 Poznań, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 61220
- Oferta z najniższą ceną: 58795 / oferta z najwyższą ceną: 65953
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Drukarki.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOFT-TRONIK SERVICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SOFT-TRONIK SERVICE SP. Z O.O.
- Soft-tronik Service Sp. z o.o., ul.Przyczółkowa 124, 02-968 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22524
- Oferta z najniższą ceną: 22524 / oferta z najwyższą ceną: 30588
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Finlandii
- Usługi kastracji i znakowania zwierząt właścicielskich w ramach pilotażowych programów Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 681 Topczewo-Brańsk-Ciechanowiec w km 33+850-37+010.
- Zakup wraz z dostawą przetworników wilgotności i temperatury na potrzeby Wydziału Mechanicznego - ZK-DZP.262.66.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa komputerów i dysków.
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- ZP/G/29/25"Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz innych podzespołów komputerowych dla Gliwic, Skawiny oraz Poznania." Cz. I-IV
- TP.D.DI.38.25_Zakup z dostawą 170 szt. zestawów komputerowych mini PC, monitorów, klawiatur, myszy, czytników kart inteligentnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.