eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustronie Morskie › Budowa placów zabaw w miejscowościach Kukinia i Rusowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Ustronie Morskie: Budowa placów zabaw w miejscowościach Kukinia i Rusowo
Numer ogłoszenia: 63218 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustronie Morskie , ul. Rolna 2, 78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 155 35, faks 94 35 155 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustronie-morskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w miejscowościach Kukinia i Rusowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch placów zabaw na terenie gminy Ustronie Morskie. 2. Zakres rzeczowy operacji obejmuje następujące działania: A. budowę placu zabaw dla dzieci wraz z boiskiem wielofunkcyjnym na działce nr 112/2 w miejscowości Kukinia a) boisko do gier zespołowych Zakres robót obejmuje: - prace ziemne polegające na usunięciu warstwy humusu i wykonaniu niezbędnej niwelacji terenu, - wykonanie obwodowo obrzeży betonowych (8 x 30 cm) na ławach betonowych z betonu klasy C12/15, wymiar wewnętrzny 27,00 x 15,00 m, - wykonanie blokowych fundamentów betonowych pod stojaki urządzeń sportowych zgodnie z wytycznymi producentów urządzeń; beton klasy C20/25, minimalne wymiary fundamentów 100 x 100 x 100 cm (stojaki jednosłupowe do koszykówki - 2x) i 70 x 70 x 100 cm (słupki do siatkówki z możliwością demontażu - 2x), - wykonanie podkładu z pospółki piaskowej zagęszczonej mechanicznie (warstwami) do stopnia zagęszczenia ID = 0,80, o grubości około 20 - 25 cm, - wykonanie podbudowy betonowej z betonu klasy C16/20 ze zbrojeniem rozproszonym (włókna polimerowe lub stalowe) lub zbrojeniem typową siatką stalową (2 mm - 10 x 10 cm); podbudowę dylatować na pola o powierzchni 3 x 3 m; podbudowa o grubości od 16 do 24 cm (średnia grubość 20 cm) z dwustronnymi spadkami podłużnymi (przełamanie na linii środkowej) 0,60%, - wykonanie nawierzchni poliuretanowej dwuwarstwowej o łącznej grubości około 16 mm: na oczyszczonym i zagruntowanym należy wykonać warstwę spodnią o grubości 8 mm, złożoną z polimerycznie związanego granulatu gumowego SBR 1-4 mm a następnie warstwę wykończeniową o grubości 8 mm, będącą mieszaniną granulatu EDPM i kleju poliuretanowego; kolor warstwy wykończeniowej ceglastoczerwony do ostatecznego uzgodnienia z Inwestorem, - malować linie segregacyjne, zgodnie ze schematem na rysunku i wytycznymi sportowymi, farbą zalecaną przez producenta nawierzchni (np. epoksydową) o szerokości 5 cm: koszykówka - kolor biały i siatkówka - kolor niebieski, - zamontować dostarczone urządzenia sportowe (stojaki i słupki). Powyższe wytyczne dotyczące wykonania nawierzchni sportowej mają charakter poglądowy - dopuszcza się wykonanie nawierzchni poliuretanowej innej (w tym natryskowej) o podobnych właściwościach fizycznych, estetycznych i trwałości. b) plac zabaw dla dzieci małych (1-4 lata) i starszych (5-12 lat). Nawierzchnia placów zabaw - piaskowa. Zakres robót obejmuje: - wybrać humus na gł. ok. 30 cm, - ułożyć warstwę stabilizacyjno - separacyjną z geowłókniny, - wykonać nawierzchnię piaskową (piasek o frakcji 0,20 do 2,00 mm bez cząstek pyłowych i iłowych) o grubości 30 cm lub żwirową (żwir płukany o frakcji 2,00 do 8,00 mm) o grubości 20 cm, na podkładzie z zagęszczonego piasku grubości 10 cm. - montować urządzenia zabawowe według rysunków i zestawienia. ZESTAWIENIE ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA Zestawienie dla boiska: 1. Zestaw jednosłupowy do piłki koszykowej - 2 szt. 2. Słupek stalowy uniwersalny - 2 szt. 3. Ławka parkowa - 4 szt. Zestawienie dla placu zabaw: 1. Huśtawka wagowa - 1 szt. 2. Zestaw zabawowy wielofunkcyjny (A) - 1 szt. w tym: - wieża kwadratowa z daszkiem (Hp = 100 cm), - zjeżdżalnia prosta, - wejście z balustradami 3. Piaskownica kwadratowa 2,5 x 2,5 m - 1 szt. 4. Sprężynowiec typu motor - 1 szt. 5. Sprężynowiec typu słoń - 1 szt. 6. Karuzela metalowa beztrzpieniowa, bez siedzisk - 1 szt. 7. Huśtawka podwójna - 1 szt. 8. Przeplotnia wielofunkcyjna na bazie prostokątna - 1 szt. w tym: - ścianka gimnastyczna podwójna, - ścianka linowa typu szachownica, - trapez, - drążek poprzeczny. 9. Zestaw zabawowy wielofunkcyjny (B) - 1 szt. w tym: - wieża sześciokątna z daszkiem (Hp = 125 cm), - wieża kwadratowa z daszkiem 2x (Hp = 125 cm), - zjeżdżalnia, - kładka linowa, - przejście typu twister, - ścianka linowa typu pajęczyna, - komin linowy, - wejście linowe, - wejścia typu koci grzbiet. 10. Ławka parkowa z oparciem - 3 szt. 11. Kosz metalowy - 2 szt. 12. Tablica regulaminowa - 1 szt. Urządzenia o konstrukcji drewnianej z drewna klejonego (sportowe: metalowe), zadaszenia i wypełnienia z płyt HPL, zjeżdżalnie metalowe, stopy montażowe stalowe ocynkowane - montaż według wytycznych producenta - zachować zgodność stref bezpieczeństwa. B. Budowę placu zabaw dla dzieci na działce nr 150 w miejscowości Rusowo Nawierzchnie utwardzone: Na zagęszczonej podsypce piaskowej o gr. min. 20 cm należy ułożyć chodnik z kostki betonowej brukowej 20x10x6 cm z mikrofazą w kolorze czerwonym. Stosować obrzeża trawnikowe betonowe 20x6 cm w kolorze brązowym. Spadki poprzeczne 1% - na chodnikach, na zewnątrz placu zabaw oraz 2% - na placu rekreacyjnym, na zewnątrz. Plac rekreacyjny: Wykonać jak przy nawierzchniach utwardzonych - z kostki betonowej brukowej. Po środku placu należy posadowić postument do montażu zegara słonecznego: granitowy (dopuszczalne inne trwałe kamienie) w formie walca o średnicy około 30 cm i wysokości około 60 cm (wymiar wysokości należy dobrać zgodnie z wytycznymi producenta (dostawcy) zegara. Plac zabaw: Wybrać humus na gł. ok. 20-30 cm. Ułożyć warstwę stabilizacyjno - separacyjną z geowłókniny. Wykonać nawierzchnię piaskową (piasek o frakcji 0,20 do 2,00 mm bez cząstek pyłowych i iłowych) o grubości 30 cm lub żwirową (żwir płukany o frakcji 2,00 do 8,00 mm) o grubości 20 cm, na podkładzie z zagęszczonego piasku grubości 10 cm. Dopuszcza się montaż innej sztucznej nawierzchni bezpiecznej. Montować urządzenia zabawowe według rysunków i zestawienia. Ogrodzenia: Istniejące ogrodzenia do remontu - naprawić uszkodzenia, wyczyścić malować farbą podkładową i nawierzchniowo emalią w kolorze ciemno-zielonym. ZESTAWIENIE ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA 1. Zegar słoneczny o średnicy około 120 cm z postumentem granitowym - 1szt. 2. Tablica regulaminowa - 1 szt. 3. Huśtawka podwójna z jednym siedziskiem prostym i z jednym zamykanym (bezpiecznym) - 1 szt. 4. Zestaw zabawowy wielofunkcyjny - 1 szt. w tym: - wieża kwadratowa z daszkiem x2 (Hp = 125 cm) - wieża strażacka (Hp = 125 cm) - zjeżdżalnia - kładka linowa - most linowy - ścianka linowa typu pajęczyna - komin linowy - wejście typu koci grzbiet - ścianka wspinaczkowa (wejście) 5. Huśtawka wagowa - 1 szt. 6. Bujak sprężynowiec typu słoń - 1 szt. 7. Piaskownica kwadratowa 2,5 x 2,5 m - 1 szt. 8. Stół betonowy pingpongowy - 1 szt. 9. Stoliki betonowe do gier z czterema siedziskami (1x wersja do gry w karty i 1x wersja do gry w szachy) - 2 szt. 10. Ławka drewniana z oparciem - 10 szt. 11. Kosz na śmieci metalowy - 3 szt. Urządzenia kompletne, z systemowym sposobem montażu (do gruntu). Urządzenia o konstrukcji drewnianej z drewna klejonego (stoły: betonowe), zadaszenia i wypełnienia z płyt HPL, zjeżdżalnie metalowe, stopy montażowe stalowe ocynkowane - montaż według wytycznych producenta - zachować zgodność stref bezpieczeństwa. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8. 4. Tam, gdzie w Dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Urządzenia zabawowe i nawierzchnie syntetyczne muszą spełniać wymogi norm PN-EN 1176, PN-EN 1177 oraz pozostałych norm dotyczących nawierzchni i wyposażenia placów zabaw. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień zamawiający informuje, że Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w SIWZ wymagania. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (art. 26 ust. 2a ustawy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży w ofercie wykaz wykonanych robót budowlanych na minimum 2 roboty budowlane w zakresie budowy placów zabaw, porównywalnych z przedmiotem zamówienia o wartości, co najmniej 50.000,00 zł dla każdej z robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, a także załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w SIWZ wymagania. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (art. 26 ust. 2a ustawy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający informuje, że Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w SIWZ wymagania. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (art. 26 ust. 2a ustawy).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy z ramienia wykonawcy); nie mniej niż 2 - letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy. Wyżej wymieniona osoba powinna legitymować się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 nr 83, poz. 578 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w SIWZ wymagania. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (art. 26 ust. 2a ustawy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100.000,00 zł oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w SIWZ wymagania. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (art. 26 ust. 2a ustawy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Podpisane oświadczenie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z przedmiarem robót - Plac zabaw i boisko wielofunkcyjne w Kukinii - załącznik nr 8 do SIWZ. 4)Wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z przedmiarem robót - Plac zabaw w Rusowie - załącznik nr 8 do SIWZ. 5)Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do podpisania oferty, jeżeli nie został podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólne (np. Konsorcjum, Sp. Cywilna) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnictwa. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. 6) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na zasadach określonych we wzorze umowy w wysokości 10 % wartości umownej brutto. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w pieniądzu Wykonawca wpłaci pełną kwotę na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Białogardzie Oddział w Dygowie Nr 45 8562 0007 0040 0914 2000 0090 w tytule przelewu podać należy zabezpieczenie należytego wykonania umowy - Budowa placów zabaw w miejscowościach Kukinia i Rusowo. 4. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie należy je złożyć w siedzibie Zamawiającego (biuro podawcze lub sekretariat) lub załączyć do oferty. 5. Zabezpieczenie wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych lub poręczeniach SKOK, gwarancjach ubezpieczeniowych powinno być wniesione w pełnej wysokości jako zabezpieczenie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy na okres realizacji robót przedłużony o 30 dni oraz w wysokości 30% kwoty zabezpieczenia na okres rękojmi z przedłużeniem o 15 dni. 6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wniesione najpóźniej w dniu zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Projekt umowy stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do SIWZ). Dopuszczalne przyczyny zmian do umowy: a) Zmiany technologii lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych zaakceptowana przez Zamawiającego i mająca bezpośredni wpływ na termin realizacji zadania. b) Zmiany kluczowych specjalistów, w tym osoby kierownika budowy. Wszystkie powyższe postanowienia, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wszystkie powyższe zmiany treści umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustronie-morskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ustroniu Morskim ul. Rolna 2 78-111 Ustronie Morskie pok. nr 18 (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Ustroniu Morskim ul. Rolna 2 78-111 Ustronie Morskie biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności. Program Operacyjny - Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.