To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-05
Warszawa: PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW ORAZ GADŻETÓW INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 6319 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405406 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 318 70 82, faks 22 318 70 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW ORAZ GADŻETÓW INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. CZĘŚĆ I - Przygotowanie do druku, druk, złożenie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych, tj.: Materiały do których Zamawiający przekaże gotowe projekty: 1) 3 różnych folderów (dużych) w formacie A3 łamane do A4 bez nacięć w języku angielskim - 3 x 300 sztuk; 2) 3 różnych folderów (dużych) w formacie A3 łamane do A4 bez nacięć w języku polskim - 3 x 500 sztuk; 3) 3 różnych folderów (małych) w formacie 210 x 210 mm - 3 x 500 sztuk; 4) 3 różne komplety (2 w 1) - folder (duży) z nacięciami, w które włożony jest folder (mały) - 3 x 500 kompletów Materiały do których Wykonawca musi przygotować projekty 5) Wizytówki jednostronne dla sześciu osób - 5 x 50 szt., 1 x 150 szt. 6) Notes a4 w linie - 1 300 szt. 7) Torba papierowa (mała) - 600 szt. 8) Torba papierowa (duża) - 600 szt. 2. CZĘŚĆ II - Przygotowanie i dostawa materiałów - promocyjnych. Materiały do których Zamawiający przekaże gotowe projekty: 1) Kubek ceramiczny z uchwytem - 450 szt. 2) 3 różne dwustronne podkładki pod kubek - 3 x 200 szt. 3) Koszulka polo damska: a) kolor czarny: (łącznie 25 szt.) b) kolor jasnozielony (zbliżona do koloru PANTONE 390 C): (łącznie 25szt.); 4) Koszulka polo męska: a) kolor czarny: (łącznie 25szt.) b) kolor jasnozielony (zbliżona do koloru PANTONE 390 C): (łącznie 25szt.) 5) 3 różne banery w ekspozytorze, tzw. (roll up) - 3 x 1 szt. Materiały do których Wykonawca musi przygotować projekty: 1) Długopis wykonany z materiałów ekologicznych - 1500 szt. 2) Drewniany pendrive USB 8 GB - 150 szt. 3) Drewniany pendrive USB 4 GB - 400 szt. 4) Torba z naturalnych włókien - 800 szt. 5) Drewniany zestaw piśmienniczy - 200 szt. 6) Latarka metalowa LED (9 diod) z paskiem na rękę - 200 szt. 7) Parasol automatyczny - 200 szt. 8) Wizytownik drewniany - 50 szt. 9) Kubek termiczny - 200 szt. 3. CZĘŚĆ III - Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych Wykonania trzech typów tablic informacyjnych (118 sztuk w podziale na: 59+2+57) z wielowarstwowej płyty aluminiowej...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przygotowanie do druku, druk, złożenie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SPÓŁKA JAWNA
- Agencja Reklamowa Cieślik, Studio L Sp. J., Ul. Podbipięty 7, 31-980 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18452,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30135,00
Oferta z najniższą ceną: 30135,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31133,92
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przygotowanie i dostawa materiałów promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Xtreem Design Wojtasiak Sp. J., ul. Grunwaldzka 517 C2,, 62-064 Poznań - Plewiska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57673,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54490,32
Oferta z najniższą ceną: 54490,32 / Oferta z najwyższą ceną: 76260,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IDP INTERSIGN ul. M. Skłodowskiej- Curie 6, Marek Józefiak, ul. M. Skłodowskiej- Curie 6, 90-505 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24960,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23948,10
Oferta z najniższą ceną: 23948,10 / Oferta z najwyższą ceną: 63861,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu "Podkarpackie żyj i oddychaj"
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury na potrzeby realizacji operacji: "Gospodarstwa edukacyjne województwa opolskiego" w ramach KSOW+
- "Dostawa artykułów promocyjnych ze znakowaniem z podziałem na części"
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.