Ogłoszenie z dnia 2005-11-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Hel: DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Hel, do kontaktów: Więckowski Adam, ul. Sikorskiego 20 bud. 2 lok. 1, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757570, fax 058 6757250, e-mail: przetargi@hel.mil.pl, http:/hel.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: j.w, j.w, j.w, 84-150 j.w, woj. pomorskie, tel. j.w, fax 058 6757570, e-mail: przetargi.hel@poczta.fm, j.w. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: j.w, j.w, j.w, 84-150 j.w, woj. j.w, tel. j.w, fax 058 6757570, e-mail: przetargi.hel@poczta.fm, j.w. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: miód - 800 kg ;słodycze - 1900 kg; przyprawy, kawa, kakao, zupy instant i inne - 5638 kg; tłuszcze - 5000 kg.. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: magazyny siedziby zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.41.10.00 - Oleje zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.10.00 - Oleje zwierzęce lub roślinne Oryginalny kod CPV: 15.43.11.00 - Margaryna Kod CPV wg słownika 2008: 15.43.11.00 - Margaryna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Grupa 1 - miód - 800 kg ; Grupa 2 - słodycze - 1900 kg; Grupa 3 - przyprawy, kawa, kakao, zupy instant i inne - 5638 kg; Grupa 4 - tłuszcze - 5000 kg.. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.02.2006; data zakończenia: 31.01.2007;
III.1) Wymagane wadium: łącznie 2650 zł /podzielone na grupy/. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający wymaga przedstawienia : aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione przez właściwy organ; potwierdzające że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); aktualna informację z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 us.1 pkt 9 oraz pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie/odroczenie/ lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; zezwolenie na zaopatrywanie wojska w środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego wydane przez uprawnionego inspektora Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą o Inspekcji Sanitarnej /Dz.U. nr 12 poz 49 z 1985 r z późniejszymi zmianami/ ważne na dzień terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia( tylko dla grupy 1);.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.01.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.01.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.01.2006, godzina 13:30, Siedziba zamawiającego, budynek nr 1 /sztab/,pk.nr 4 /sala odpraw/.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.11.2005.
INNE PRZETARGI HEL
więcej: przetargi HEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
więcej: Oleje zwierzęce lub roślinne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





