eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowicaPrzebudowa budynku gospodarczego na budynek mieszkalno garażowy ze zbiornikiem na nieczystości stałe - Leśniczówka Orzechów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Sosnowica: Przebudowa budynku gospodarczego na budynek mieszkalno garażowy ze zbiornikiem na nieczystości stałe - Leśniczówka Orzechów
Numer ogłoszenia: 63172 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew , Aleja Kasztanowa 13, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 082 5912125, faks 082 5912125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/parczew/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: : Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowosci Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku gospodarczego na budynek mieszkalno garażowy ze zbiornikiem na nieczystości stałe - Leśniczówka Orzechów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zadania: Przebudowa budynku gospodarczego na budynek mieszkalno garażowy ze zbiornikiem na nieczystości stałe - Leśniczówka Orzechów 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji następujących prac: Przebudowa parterowego budynku gospodarczego z poddaszem nieużytkowym. Powierzchnia zabudowy 107,94 m2 docelowa powierzchnia użytkowa 82,35 m2 , docelowa kubatura 499,76 m3. W zakres prac wchodzą między innymi: zmiana więźby dachowej i pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie budynku, wykonanie instalacji wod-kan, co, elektrycznej, zmiana układu pomieszczeń wewnętrznych z wydzieleniem części garażowej oraz gospodarczej. Zamówienie dotyczy robót budowlanych osady lesniczówki Orzechów w Orzechowie Nowym, na działce nr 639 gmina Sosnowica obręb ewidencyjny Orzechów Nowy, adres: 21-230 Sosnowica Orzechów Nowy 240. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV 45000000-7, 45210000-2, 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9 4. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 5. Wymagania dotyczące robót: a) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; b) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia; c) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz. 1243) 7. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją. 10. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 12. Wykonawca zapewni, co najmniej 36 miesięczną (liczoną od daty końcowego odbioru robót) nieodpłatną gwarancję na wykonane prace budowlane na warunkach określonych w umowie. 13. Kolorystyka wykonania do uzgodnienia z zamawiającym. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia inwentaryzacji powykonawczej oraz audytu energetycznego budynku. 15. Rozbiórkę i utylizację materiałów z azbestem należy przeprowadzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz.649). 16. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. od terminu podpisania umowy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości - 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opis spełnienia warunku w zakresie uprawnień do wykonywania czynności zostanie sformułowany łącznie z potencjałem kadrowym

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia - prace budowlane dotyczące budowy, przebudowy lub remontów budynków - o wartości równej lub przekraczającej 150.000,00 zł. brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiednio potwierdzonej że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna dysponowanie co najmniej: jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ( kierownik budowy), oraz dysponowanie specjalistą lub specjalistami z uprawnieniami: w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w specjalności instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, dysponują co najmniej jedną osobą przeszkoloną w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz przestrzeganiu procedur dotyczących bezpiecznego postępowania w/w uprawnienia muszą być potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Zamawiający dopuszcza sytuację, w której jedna osoba posiada uprawnienia w kilku specjalnościach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia, który może ulec zmianie w przypadku: opóźnienia w rozstrzygnięciu przetargu (umowa o zamówienie zostanie podpisana po upływie 30 dni od daty otwarcia ofert), opóźnienia w przekazaniu placu budowy, występowania warunków atmosferycznych oraz innych działań sił natury, które zostały uznane za stan klęski żywiołowej, wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót uniemożliwiających dotrzymanie terminu umownego wykonania robót; wykonywania robót zamiennych w bardziej skomplikowanej technologii, niż opisana w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; zlecenia zamówień dodatkowych, których nie można było wcześniej przewidzieć, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umowy, przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn organizacyjnych, bądź finansowych zależnych od Zamawiającego, przerw związanych z odkryciem niewypałów i niewybuchów; zaistnienie nieprzewidzialnych wykopalisk archeologicznych, 2) innych postanowień umowy: regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający, wynagrodzenia, które może ulec zmianie w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT). 3. Uwaga: Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminów wykonania robót budowlanych i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 4. Dokonanie zmian wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, - zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/parczew/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29 , w pok nr 11 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.