eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SłupiaZakup i dostawa używanej koparko - ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-01

Nowa Słupia: Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 63131 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia , ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3177138.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Gminy Nowa Słupia używanej koparko - ładowarki nie starszej niż wyprodukowanej w 2010 r. i o przebiegu nie większym niż 5500 MTG. Koparka powinna posiadać następujące parametry: a) charakterystyka techniczna koparko-ładowarki - używana koparko-ładowarka kołowa - nie starsza niż rok produkcji 2010, z przebiegiem niewiększym jak 5500 MTG spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; - silnik wysokoprężny min. czterocylindrowy o mocy znamionowej od 100 do 110 kM ( na standardowej pompie wtryskowej bez systemu, pompowtrysków lub coomon rail - napęd koparko-ładowarki na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś; - koła przednie min. 18 cali - koła tylne min 26 cali (koła tylne muszą być większe od przednich ); zużycie bieżnika niewiększe jak 10 % . - opony bez widocznych uszkodzeń mechanicznych nadające się do poruszenia po drogach publicznych; - skrzynia biegów maszyny - automatyczna lub półautomatyczna, min 5 przełożeń do przodu i 4 do tyłu - dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny; - układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą - dodatkowa linia hydrauliczna do młota - stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; - błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa - kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora; - zbiornik na paliwo min. 100l; b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki - koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; - koparko-ładowarka musi posiadać układ amortyzacji łyżki ładowarkowej i powrót do pozycji kopania; - łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w 1 - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozścielania i wyrównywania; - widły do palet; - pojemność łyżki ładowarki min.1,0m3, wyposażona w lemiesz ochronny; - wysokość załadunku min. 3,0m; - udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 2000 kg; - sterowanie układem ładowarkowym za pomocą dźwigni ręcznej. c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki - musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego ze wspomaganiem hydraulicznym . - łyżka koparkowa (min. 1szt.) o szerokości: od 400mm do 600mm i pojemności ok. 0,15m3; - łyżka skarpowa o szerokości od 1400 mm do 1800 mm; - szybko złącze koparkowe hydrauliczne - ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); - sterowanie układem koparkowym za pomocą dźwigni ręcznych. d) wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia - oferowana koparko-ładowarka musi spełniać wszystkie warunki przedstawione powyżej, - maszyna musi posiadać certyfikat (CE) - Wykonawca musi posiadać zakład naprawczy oddalony od Zamawiającego w odległości do 300 km. Podjęcie naprawy koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia w miejscu postoju maszyny, a zakończenie naprawy maksymalnie 7 dni od daty zgłoszenia, poza sytuacjami wymiany silnika, skrzyni biegów, kabiny bądź konieczność rozpołowienia maszyny - koparka musi być wyposażona w gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy oraz instrukcję obsługi dla operatora w języku polskim i kartę części zamiennych. 2) Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie obsługi koparko-ładowarki w terminie 14 dni od dnia zakupu. 3) Całkowity koszt dostawy koparki do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 4) Koparka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały zmienione pod kątem spełnienia wymagań 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oględzin i sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. 6) W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5.000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udzaiału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu przedłożonym przez Wykonawcę, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. dostawy koparko-ładowarki, o wartości nie niższej niż 120 000 tysięcy zł brutto każda dostawa. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu wykonanych dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączonych dowodów, czy zostały wykonane należycie. Z treści załączonych dokumentów musu wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udzaiału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu przedłożonym przez Wykonawcę, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udzaiału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu przedłożonym przez Wykonawcę, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty- (załącznik nr 1 SIWZ) 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium 3. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, pokój nr 19..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, sekretariat pokój nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.