Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-01
Nowa Słupia: Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 63131 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia , ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3177138.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Gminy Nowa Słupia używanej koparko - ładowarki nie starszej niż wyprodukowanej w 2010 r. i o przebiegu nie większym niż 5500 MTG. Koparka powinna posiadać następujące parametry: a) charakterystyka techniczna koparko-ładowarki - używana koparko-ładowarka kołowa - nie starsza niż rok produkcji 2010, z przebiegiem niewiększym jak 5500 MTG spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; - silnik wysokoprężny min. czterocylindrowy o mocy znamionowej od 100 do 110 kM ( na standardowej pompie wtryskowej bez systemu, pompowtrysków lub coomon rail - napęd koparko-ładowarki na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś; - koła przednie min. 18 cali - koła tylne min 26 cali (koła tylne muszą być większe od przednich ); zużycie bieżnika niewiększe jak 10 % . - opony bez widocznych uszkodzeń mechanicznych nadające się do poruszenia po drogach publicznych; - skrzynia biegów maszyny - automatyczna lub półautomatyczna, min 5 przełożeń do przodu i 4 do tyłu - dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny; - układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą - dodatkowa linia hydrauliczna do młota - stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; - błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa - kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora; - zbiornik na paliwo min. 100l; b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki - koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; - koparko-ładowarka musi posiadać układ amortyzacji łyżki ładowarkowej i powrót do pozycji kopania; - łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w 1 - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozścielania i wyrównywania; - widły do palet; - pojemność łyżki ładowarki min.1,0m3, wyposażona w lemiesz ochronny; - wysokość załadunku min. 3,0m; - udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 2000 kg; - sterowanie układem ładowarkowym za pomocą dźwigni ręcznej. c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki - musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego ze wspomaganiem hydraulicznym . - łyżka koparkowa (min. 1szt.) o szerokości: od 400mm do 600mm i pojemności ok. 0,15m3; - łyżka skarpowa o szerokości od 1400 mm do 1800 mm; - szybko złącze koparkowe hydrauliczne - ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); - sterowanie układem koparkowym za pomocą dźwigni ręcznych. d) wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia - oferowana koparko-ładowarka musi spełniać wszystkie warunki przedstawione powyżej, - maszyna musi posiadać certyfikat (CE) - Wykonawca musi posiadać zakład naprawczy oddalony od Zamawiającego w odległości do 300 km. Podjęcie naprawy koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia w miejscu postoju maszyny, a zakończenie naprawy maksymalnie 7 dni od daty zgłoszenia, poza sytuacjami wymiany silnika, skrzyni biegów, kabiny bądź konieczność rozpołowienia maszyny - koparka musi być wyposażona w gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy oraz instrukcję obsługi dla operatora w języku polskim i kartę części zamiennych. 2) Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie obsługi koparko-ładowarki w terminie 14 dni od dnia zakupu. 3) Całkowity koszt dostawy koparki do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 4) Koparka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały zmienione pod kątem spełnienia wymagań 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oględzin i sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. 6) W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5.000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udzaiału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu przedłożonym przez Wykonawcę, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. dostawy koparko-ładowarki, o wartości nie niższej niż 120 000 tysięcy zł brutto każda dostawa. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu wykonanych dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączonych dowodów, czy zostały wykonane należycie. Z treści załączonych dokumentów musu wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udzaiału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu przedłożonym przez Wykonawcę, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udzaiału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu przedłożonym przez Wykonawcę, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty- (załącznik nr 1 SIWZ) 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium 3. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, pokój nr 19..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, sekretariat pokój nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NOWA SŁUPIA
więcej: przetargi NOWA SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka w formie leasingu operacyjnego
- "Zakup fabrycznie nowej koparki na gąsienicach - w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu."
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.