eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-ZdrójBudowa lądowiska dla śmigłowca w Kołaczu.



Ogłoszenie z dnia 2010-03-08

Połczyn-Zdrój: Budowa lądowiska dla śmigłowca w Kołaczu.
Numer ogłoszenia: 63078 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Połczyn , ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662230, faks 094 3662230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/polczyn

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa lądowiska dla śmigłowca w Kołaczu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KOD CPV: 45216000-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb ratunkowych. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa lądowiska dla śmigłowca w miejscowości Kołacz, gm. Połczyn-Zdrój, działka nr 199/12, obr. ew. Kołacz. Zakres robót: - Wykonanie ogrodzenia o wys. 1,60 m metalowego ocynkowanego na słupkach stalowych ocynkowanych, - Wykonanie dwóch bram wjazdowych, stalowych, ocynkowanych - Wykonanie przyłącza energetycznego WLZ, oraz oświetlenia lądowiska, - Wykonanie przyłącza wodociągowego oraz wykonanie instalacji kanalizacyjnej zewnętrznej z montażem podziemnego zbiornika ścieków o poj. 5000 l, - Montaż masztu wskaźnika kierunku wiatru, malowanie miejsca lądowania o wym. 15x15m Zamówienie podzielone jest na 5 części: 1) Ogrodzenie, 2) Bramy wjazdowe, 3) Roboty elektryczne, 4) Przyłącze wodociągowe i instalacja kanalizacyjna, 5) Roboty pozostałe - miejsce lądowania, wskaźnik wiatru, legary drewniane pod kontenery..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.60.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie na podstawie art. 24 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. 5. Wykonawca na wykonany przedmiot umowy udzieli gwarancji co najmniej 36 - miesięcznej. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzania części zadań Podwykonawcom - pod warunkiem wskazania ich oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2. Załączenie podpisanego oświadczenia nr 2 spełnia warunek udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączenie podpisanego oświadczenia nr 2 spełnia warunek udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączenie podpisanego oświadczenia nr 2 spełnia warunek udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączenie podpisanego oświadczenia nr 2 spełnia warunek udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączenie podpisanego oświadczenia nr 2 spełnia warunek udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza, jeżeli uzna to za konieczne, redukcję zakresu robót, ewentualnie zmniejszenie jednych prac a zwiększenie innych, na wartość nie większą niż 20% wartości zamówienia. Redukcja będzie dokonana w przypadku, gdy w trakcie wykonywania robót wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/polczyn/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Połczyn, ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662230, fax 094 3662231.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Połczyn, ul. 15-go Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, pokój nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ogrodzenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogrodzenie panelowe, stalowe, ocynkowane, wysokość - 1,60 m, długość - 250 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bramy wjazdowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwie bramy panelowe, stalowe, ocynkowane o wysokości 1,6 m szerokość 4 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przyłącza WLZ, zakończonego tablicą rozdzielczą, wolnostojącą. Lampa oświetleniowa 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przyłącze wodociągowe i instalacja kanalizacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyłącze wodociągowe. Kanalizacja zewnętrzna, zakończona zbiornikiem podziemnym. 45216000-4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Roboty pozostałe - miejsce lądowania, wskaźnik wiatru, legary drewniane pod kontenery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie miejsca lądowania farbą chlorokauczukową, przygotowanie drewnianych legarów pod kontenery, montaż wskaźnika wiatru na maszcie stalowym. 45216000-4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.