Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-01
Chojnice: ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH
Numer ogłoszenia: 63062 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH z podziałem na części: Część nr 1. Profilowanie dróg gruntowych na długości 250,00 km Część nr 2. Wykonanie oznakowania poziomego na powierzchni 7.950,00 m2 Część nr 3. Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie powiatu chojnickiego masą z otaczarki na powierzchni 2.250,00 m2 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia ,Rozdziale E - SIWZ Kosztorysie ofertowym-ślepym , Rozdziale F- SIWZ Postanowieniach do umowy oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiących załącznik A do SIWZ. 2.Wszystkie błędy ujawnione w formularzach Kosztorysu ofertowego-ślepego , Opisie Przedmiotu Zamówienia i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych lub w innych częściach niniejszej SIWZ, Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu przed terminem określonym w Dziale XIV OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ TREŚCI SIWZ z prośbą o wyjaśnienia. 3.Podstawą przygotowania oferty są: 3.1.Kosztorys ofertowy ślepy 3.2.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Ww. roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z : umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami Budowlanymi. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp. )oznacza to, że wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków , kiedy zachowa średni standard wykonania po akceptacji zaproponowanego standardu przez zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w siwz, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.21-4, 45.23.31.41-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalności prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy składający ofertę winni wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z robotą, na którą składana jest oferta tj.: -dla części nr 1:polegającą na profilowaniu dróg o wartości co najmniej 50.000,00 zł -dla części nr 2: polegającą na wykonaniu oznakowania poziomego o wartości co najmniej 45.000,00 zł -dla części nr 3: polegającą na wykonaniu remontu drogi lub ulicy o wartości co najmniej 100.000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują lub będą dysponowali w pełni sprawnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, gwarantującymi wymaganą jakość i postęp robót : dla części nr 1: Równiarka samojezdna - szt. 1 dla części nr 2: Malowarka szt. 1 dla części nr 3: - Otaczarka - szt.1 - Walec statyczny samojezdny - szt. 1 - Samochód dostawczy - szt.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują lub będą dysponowali osobami w celu obsadzenia stanowisk: dla części 1: Kierownik robót - posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej dla części 2: nie dotyczy dla części 3: Kierownik robót - posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części nr 1: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 zł. dla części nr 2: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 zł. dla części nr 3: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla części 1,2,3 1)Wypełniony formularz ofertowy - druk OFERTA, 2)Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 7 do siwz. 3)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 6 do SIWZ 4)Wypełniony Kosztorys Ofertowy - zgodny z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale E SIWZ kosztorys Ślepy 5)Zobowiązanie o współpracy wg Załącznika nr 8 do SIWZ Dla części 1,2,3 6)Parafowane Istotne postanowienia umowy- zamieszczone w Rozdziale F do Siwz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3.Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. 4 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)zlecenia przez Zamawiającego Wykonawcy w czasie realizacji budowy robót dodatkowych lub zamiennych o wartości przekraczającej 5 % wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w Umowie; termin wykonania prac określony w umowie nie ulega jednak zmianie w przypadku, gdy zlecenie prac dodatkowych lub zamiennych jest wynikiem nienależytego wykonywania prac przez Wykonawcę, 2)pozbawienia Wykonawcy dostaw energii lub wody, z przyczyn od niego niezależnych, na okres dłuższy niż 3 dni 3)działania siły wyższej ( której definicję zawiera siwz), 4)występowania temperatury poniżej (-7) stopni Celsjusza, mierzonych o godzinie 7.00 rano przez okres łącznie dłuższy niż 7 dni 5)występowania wiatrów o prędkości przekraczającej 15 m/s przez okres dłuższy niż 15 dni, w przypadku, gdy ma to wpływ na wykonywanie zasadniczych robót zewnętrznych, 6)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 7)aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, 8)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 9)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 10)wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-10, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 5.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku: 1)zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 6.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1)wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)rezygnacji podwykonawcy, 3)zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę. 7.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 8.Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 9.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 10.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 11.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul.31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul.31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1. Profilowanie dróg gruntowych na długości 250,00 km.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Profilowanie dróg gruntowych na długości 250,00 km Naprawa dróg gruntowych - profilowanie dróg równiarką samojezdną wraz z zagęszczeniem profilowanej nawierzchni walcem statycznym Szacunkowy zakres profilowania: - około 250,00 km Drogi gruntowe na terenie gmin: Brusy, Chojnice, Czersk i Konarzyny Wymagana szerokość profilowania: 4,0 - 5,0 m. Obmiar robót: 1 km profilowania wraz z zagęszczeniem Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt organizacji ruchu na czas budowy uzgodniony z : -Komendą Powiatową Policji w Chojnicach zatwierdzony przez: -Starostwo Powiatowe w Chojnicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie oznakowania poziomego na powierzchni 7950,00 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - Wykonanie oznakowania poziomego na powierzchni 7950,00 m2 Wykonaniu oznakowania poziomego farbami akrylowymi na łącznej powierzchni około 7.950,00 m2 w tym: m. Chojnice - przejścia - 1.000, 00 m2 pozostałe - 2.000 ,00 m2 m. Brusy - przejścia - 200,00 m2 pozostałe - 700 ,00 m2 m. Czersk - przejścia - 200,00 m2 pozostałe - 600,00 m2 m. Charzykowy - przejścia - 200,00 m2 pozostałe - 1.800,00 m2 gm. Chojnice - przejścia - 300,00 m2 pozostałe - 200,00 m2 gm.Konarzyny - przejścia - 100,00 m2 pozostałe - 50 ,00 m2 Inne - 600,00 m2 Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt organizacji ruchu na czas budowy uzgodniony z : -Komendą Powiatową Policji w Chojnicach zatwierdzony przez: -Starostwo Powiatowe w Chojnicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie powiatu chojnickiego masą z otaczarki na powierzchni 2 250,00 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie powiatu chojnickiego masą z otaczarki na powierzchni 2 250,00 m2 Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie powiatu chojnickiego masą z otaczarki z obcięciem krawędzi w ilości do 2.250,00 m2 w rozbiciu na powierzchnie: - do 2,0 m2 - 750,00 m2 - od 2,01 m2 do 5,00 m2 - 1.000,00 m2 - od 5,01 m2 do 10,00 m2 - 500,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie (powtórzony)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
- Dostawa i montaż lamp solarnych do miejscowości położonych na terenie Gminy Chojnice.
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Chojnice oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Chojnice
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU CHOJNICKIEGO"
- Budowa ul. Świerkowej w Powałkach
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarst. i grubowarst., likwidacja oznakowania poziomego oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblask. na dr. woj. maz. z podziałem na 9cz.-postę.039/25
- Budowa drogi w Gorzewie dz. nr 1.
- Remont cząstkowy pasów drogowych dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2420W ul. Rolniczej - etap II o dł. ok. 1050 mb, gm. Łomianki
- Przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 32 o długości 0,474 km oraz przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 31 o długości 0,426 km w leśnictwie Stobnica
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Prosna - Brzeziny w gminie Praszka
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.