eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług portierskich w zakresie ochrony osób i mienia w systemie zmianowym, jednoosobowym, całodobowym na rzecz Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Węgorzewie przy ul. Bema 24,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-21

Węgorzewo: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług portierskich w zakresie ochrony osób i mienia w systemie zmianowym, jednoosobowym, całodobowym na rzecz Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Węgorzewie przy ul. Bema 24,
Numer ogłoszenia: 63022 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. J. Bema 24, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0874272766 w. 130, faks 087 4272785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spspzozwegorzewo.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług portierskich w zakresie ochrony osób i mienia w systemie zmianowym, jednoosobowym, całodobowym na rzecz Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Węgorzewie przy ul. Bema 24,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochrona wewnętrzna obiektów szpitala: a) rzetelna kontrola ruchu osobowego ze zwróceniem szczególnej uwagi na przedmioty niewiadomego pochodzenia, osoby zachowujące się w sposób nienaturalny, mogące powodować zagrożenie bezpieczeństwa osób przebywających w obiektach oraz stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego i technicznego obiektu, b) kontrola ruchu materiałowego (tj. materiałów i przedmiotów o widocznych gabarytach: stołów, krzeseł, tablic informacyjnych, elementów wystroju, sprzętu multimedialnego, gaśnic, sprzętu gospodarczego, itp.), których wyniesienie z Obiektu wymaga stosownej adnotacji w Książce służby, dokonanej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, c) kierowanie interesantów do: pracowników Zamawiającego, gospodarzy spotkań itp., stałych użytkowników obiektu nie będących pracownikami Zamawiającego ale posiadających jego pisemne upoważnienie do przebywania na terenie obiektu, d) kierowanie gości, pacjentów i rodzin pacjentów itp. do odpowiednich osób i miejsc na terenie szpitala, e) kierowanie dostawców, kontrahentów oraz korzystających z mienia Zamawiającego do osób i miejsc, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez Zamawiającego, f) wykonywanie czynności portierskich w tym mi. otwieranie szlabanu, wskazywanie miejsca do parkowania itp. g) Utrzymanie porządku w rejonie portierni i bramy. 2. Monitorowanie terenu wokół obiektów położonych na terenie nieruchomości ul. Bema 24 za pomocą systemu dozoru telewizyjnego, 3. Dokonywanie obchodów terenu i obiektów na posesji ul. Bema 24, 4. Podejmowanie działań w razie wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych (napad, włamanie, kradzież, pożar, awaria, itp.), poprzez wezwanie odpowiednich służb np. Policja, pogotowie, Straż Pożarna, powiadomienie Dyrektora lub osób przez niego wskazanych (poza godzinami pracy powiadamiać lekarza dyżurnego), podjęcie innych niezbędnych działań dla zabezpieczenia osób i mienia adekwatnych do powstałej sytuacji, 5. Prowadzenie dokumentacji zmiany, 6. Wykonywanie poleceń: przełożonych, Dyrektora i Kierownika Działu Technicznego, w tym poleceń wpisanych w Książce Służby przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Zadania szczegółowe: 1. Sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektu, 2. Monitorowanie stanu technicznego urządzeń dozoru technicznego, 3. Dokonywanie obchodów budynków połączonych ze sprawdzeniem zamknięcia drzwi i okien, gaszenia świateł, zakręcenia urządzeń wodnych, itp. - po opuszczeniu obiektu przez pracowników Zamawiającego oraz innych użytkowników upoważnionych przez Zamawiającego do przebywania na terenie obiektów, 4. Sprawdzenie stanu oświetlenia zewnętrznego, 5. Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia w ochranianych obiektach, 6. Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń i prowadzenie ich ewidencji, 7. Ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianym obiekcie oraz w miarę potrzeby legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości, 8. Sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przez użytkowników obiektu przepisów wewnętrznych, szczególnie w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, 9. Sprawowanie kontroli nad prawidłowym korzystaniem z majątku Zamawiającego przez osoby do tego uprawnione, 10. Wzywanie osób do opuszczenia obiektów w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie ochranianego obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku, 11. Ujęcie osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla ochranianego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji oraz ustalenia ich tożsamości, 12. Powiadomienie w przypadku zaistnienia takiej potrzeby odpowiednich służb (np. Policja, Pogotowie, Straż Pożarna), 13. Wykonanie innych czynności, uzgodnionych przez strony umowy w formie pisemnej, 14. Dokumentowanie wszystkich zdarzeń w Książce służby, 15. Obsługiwanie ruchu gości i pacjentów, kierowanie ich do odpowiednich budynków pomieszczeń, niedopuszczenie do niekontrolowanego poruszania się gości i pacjentów po całym obiekcie, informowanie o dostępie do urządzeń sanitarnych, 16. Świadczenie drobnej pomocy w sposób nie zakłócający wykonywania służby podstawowej polegającej np.: na pomocy osobom starszym i niepełnosprawnym w przemieszczaniu się po schodach wejściowych do obiektu. Pozostałe postanowienia dotyczące zasad pełnienia służby: 1. Pracownik pełni służbę ochronną w umundurowaniu służbowym, 2. Pracownik zobowiązany jest do udziału w szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego w zakresie savoir vivre oraz stosowania tych zasad. W szczególności pracownik pełniący służbę zobowiązany jest do: a. kulturalnego zachowania i wysławiania się, b. punktualności, c. dyskrecji, d. nie komentowania decyzji przełożonych, e. dbania o higienę osobistą, f. dbania o czystość munduru i schludność swojego wyglądu, g. kulturalnego witania wchodzących i żegnania wychodzących, h. uprzejmości i grzeczności wobec rozmówców, i. kształtowania wizerunku Zamawiającego w sposób ustalony na szkoleniach. 3. Pracownik nosi identyfikator wpięty w klapę marynarki 4. Pracownik może mieć przy sobie środki łączności, które zapewni Wykonawca. 5. Pracownik jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących w ochranianym obiekcie, a zwłaszcza planu ewakuacji osób i mienia, instrukcji gospodarowania kluczami, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz instrukcji systemu alarmowego w obiekcie. 6. Zabrania się przebywania w pomieszczeniu portierni osób trzecich. 7. Utrzymywanie w portierni czystości i porządku. Monitorowanie lokalnych systemów alarmowych : 1. Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu włamania w systemie całodobowym. 2. Monitorowanie sygnałów i obsługa centrali przeciwpożarowej podłączonej do PSPoż w Węgorzewie (dialer dwukomunikatowy DIAL 1602, homologacja Min. Łączności 1465-2000 z lipca 2009 r.). 3. Rejestrowanie w Książce służby odebranych sygnałów 4. Przekazywanie odpowiadających tym sygnałom informacji wskazanym przez Zamawiającego osobom lub lekarzowi dyżurnemu. 5. Wykonywanie patroli prewencyjnych, wg odrębnych ustaleń..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.05.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej. oraz nie zachodzą przesłanki negatywne, tzn. wykonawcy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej. oraz nie zachodzą przesłanki negatywne, tzn. wykonawcy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować co najmniej 5 osobami (przeszkolonymi w zakresie podstawowych zadań i uprawnień pracownika ochrony) oraz co najmniej 2 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej osób i mienia (które będą pełniły ze strony Wykonawcy nadzór nad realizacją zamówienia), przewidzianymi do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów. Wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech usług polegających na ochronie osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej o wartości kontraktu nie mniejszej niż 50 tys. złotych brutto każda,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, poprzez posiadanie polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie posiadanej działalności gospodarczej o wysokości kwoty ubezpieczenia minimum 100 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej. Treść koncesji winna wskazywać na zdolność należytego wykonania zamówienia. Spełnienia tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentu załączonego do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spspzozwegorzewo.republika.pl/przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL PSYCHIATRYCZNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. gen. Bema 24, 11-600 Węgorzewo. Budynek B, sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2016 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL PSYCHIATRYCZNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. gen. Bema 24, 11-600 Węgorzewo. Budynek B, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.