eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa programów ArcGis, ArcPres, ArcPublisher, ArcView, Spatial Analyst



Ogłoszenie z dnia 2005-11-25

POZYCJA 63009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa programów ArcGis, ArcPres, ArcPublisher, ArcView, Spatial Analyst Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Ewa Krawczyk, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, tel. 022 5953383, fax 022 5953368. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Ewa Krawczyk, ul. Canaletta 2, piętro II, p. 14, 00-099 Warszawa, tel. 022 5953369, fax 022 5953368, e-mail: ekrawczyk2@um.warszawa.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Ewa Krawczyk, ul. Canaletta 2, piętro II, p. 4, 00-099 Warszawa, tel. 022 5953369, fax 022 5953368, e-mail: ekrawczyk2@um.warszawa.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Ewa Krawczyk, ul. Canaletta 2, piętro II, p. 4, 00-099 Warszawa, tel. 022 5953369, fax 022 5953368, e-mail: ekrawczyk2@um.warszawa.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa programów ArcGis, ArcPres, ArcPublisher, ArcView, Spatial Analyst. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.dostawa następujących programów graficznych do budowy systemu informacji przestrzennej dla m.st. Warszawy: a. 7 pakietów systemu ArcGis Desktop - ArcInfo v. 9.1 w wersji sieciowej wraz z 7 kluczami (4 klucze USB i 3 klucze LPT). System ArcGis Desktop - ArcInfo v. 9.1 - umożliwia pozyskiwanie danych, ich aktualizację, tworzenie zapytań, wykonywanie złożonych zapytań przestrzennych a także udostępnianie i prezentację danych, b. 20 pakietów systemu ArcGis Desktop - ArcView v 9.1 w wersji sieciowej wraz z 20 kluczami (10 kluczy USB i 10 kluczy LPT). System ArcGis Desktop ArcView v. 9.1 - obejmuje podstawowe funkcje GIS, umożliwia wizualizację kartograficzną, tworzenie zapytań, analizowanie danych geograficznych jak również tworzenie i edycję danych, c. 12 pakietów systemu ArcGis Desktop ArcEditor v. 9.1 w wersji sieciowej wraz z 12 kluczami ( 6 kluczy USB i 6 kluczy LPT). System ArcGIS Desktop ArcEditor - obejmuje pełną funkcjonalność ArcView rozszerzona o obsługę edycji wielodostępne, opisów połączonych z obiektami, d. 3 aplikacje ArcGis 3D Analyst w wersji sieciowej, które stanowią rozszerzenie systemu ArcGis Desktop ArcInfo 9.1 umożliwiające trójwymiarową wizualizację, wykonywanie analiz topograficznych oraz tworzenie modeli powierzchni, e. 3 aplikacje ArcGis Spatial Analyst w wersji sieciowej, które stanowią rozszerzenie systemu ArcGis Desktop ArcInfo v. 9.1 przeznaczone do wykonywania zaawansowanych analiz przestrzennych na danych rastrowych i wektorowych f. 2 aplikacje ArcPublisher w wersji sieciowej, która jest rozszerzeniem pakietu ArcGIS Desktop ArcInfo v 9.1 służącym do konwersji standardowego zapisu dokumentu mapy (MXD) do formatu (PMF - plik publikacji mapy ), g. 1 aplikację ArcScan w wersji sieciowej, która jest rozszerzeniem pakietu ArcGIS Desktop służącym do wektoryzacji skanowanych materiałów. 2. udzielenie licencji na program, 3. dostarczenie dokumentacji użytkownika w języku polskim w postaci drukowanej i elektronicznej - 8 dokumentacji w postaci drukowanej i dokumentacji elektroniczna w ilości odpowiadającej ilości licencji, 4. dostarczenie dokumentacji dla administratora zawierającej informację potrzebne do zainstalowania programu po 2 sztuki dla aplikacji wchodzących w skład programu. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.90.00 - Różne oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 7;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30 000,00 zł (Do wniesienia wadium zobowiązani będą wyłącznie wykonawcy zaproszeni do złożenia oferty). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; - wykażą, iż zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat od upływu terminu składania wniosków nie mniej, niż 2 dostawy pełnego pakietu programu ArcGis Desktop lub równoważnego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 13 ustawy, 2) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy (dla osoby), uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 7) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (dla podmiotu zbiorowego), uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3), 4), 5) i 7), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz co najmniej 2 zamówień dotyczących dostawy pełnego pakietu programu ArcGis Desktop lub równoważnego, z podaniem ich przedmiotu, programów wchodzących w skład pakietu, wartości, dat i odbiorców (do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. np. referencje). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Środki finansowe na ww. zadanie zostały zatwierdzone w planie wydatków inwestycyjnych m. st. Warszawy realizowanych przez Biuro Administracyjno - Gospodarcze w III dekadzie września br. Ostateczny zakres przedmiotu zamówienia zainteresowane biura określiły na koniec października gr. Wynika stąd późny termin ropoczęcia procedury przetargowej. Przedmiotowe oprogramowanie jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania poszczególnych biur. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/EK/341/IV-316/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 04.12.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: A.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór formularza dostępny w siedzibie Zamawiającego lub można otrzymać faksem albo drogą elektroniczną). B. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 13 ustawy. C. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. D. Dokumenty, wykazy i oświadczenia wymienione w niniejszym ogłoszeniu. Wniosek, dokumenty, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy i oświadczenia, wymienione w niniejszym ogłoszeniu, będą stanowiły podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów, wykazów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty maksimum 5 Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymają w kolejności najwyższą ilość punktów przyznanych według niżej wymienionych zasad. W przypadku, gdy więcej, niż 5 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy, wobec którego zostanie zastosowania dodatkowa kwalifikacja, punktów odnoszących się do doświadczenia Wykonawcy, w ten sposób, że: -Wykonawca otrzymuje po 1 pkt za każdą dodatkowo wykazaną dostawę pełnego pakietu programu ArcGis Desktop lub równoważnego, w okresie ostatnich trzech lat od upływu terminu składania wniosków. W przypadku, gdy Wykonawcy sklasyfikowani na pozycji 5 otrzymają tę samą liczbę punktów, Zamawiający zakwalifikuje tego Wykonawcę, który w załączonym wykazie przedstawi dostawy zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat o większej wartości zamówienia. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby podpisującej. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: -Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych; -dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; -dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do wniosku; -każdy Wykonawca, w tym Wykonawca Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, a także dokumenty wymienione w pkt 3), 4), 5), 6), 7); pozostałe oświadczenia i dokumenty przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik. Osoby występujące po stronie Zamawiającego biorące udział w postępowaniu: Marek Chodkiewicz, Jerzy Kęcik, Tadeusz Osowski, Ewa Krawczyk, Dorota Michałowska, Maciej Masiak, Piotr Wachnowicz. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można uzyskać drogą elektroniczną (adres ekrawczyk2@warszawa.um.gov.pl). Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: w sprawach proceduralnych - Ewa Krawczyk - Główny Specjalista w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, tel. 5953369, e-mail: ekrawczyk2@warszawa.um.gov.pl, w sprawach merytorycznych - Tadeusz Osowski, tel. 5953654. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w terminie do dnia 2 grudnia 2005 r. do godz. 11:00 w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, w pok. nr 4 na II piętrze. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Canaletta 2, pok. 4, II p., 00-099 Warszawa. Numer Sprawy: ZP/EK/341/IV-316/05. 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.