eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAROLEWIE W ROKU 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Kętrzyn: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAROLEWIE W ROKU 2013
Numer ogłoszenia: 62854 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12940 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie, Karolewo 12, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7524753, faks 89 7524753.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracji rządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAROLEWIE W ROKU 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie w roku 2013. 3).2 Wykaz poszczególnych środków czystości wraz z przewidywaną roczną ilością poszczególnych środków został opisany w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -zał. nr 5 do SIWZ. 3).3 Zamawiający zastrzega, że podane w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ilości poszczególnych towarów są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie w tym zakresie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do 70% wartości umowy brutto. Niewykorzystanie przez Zamawiającego 30% wartości umowy brutto nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania zamówienia. Zmienne ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego na dany towar. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych. Zmiany w tym zakresie nie stanowić będą zmiany umowy. 3).4. Zamawiający informuje, że wskazane w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : typy i symbole, oznaczenia oraz ewentualne nazwy producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia i dopuszcza oferowanie artykułów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie warunków eksploatacyjnych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 18.42.40.00 - Rękawice 18.93.00.00 - Worki i torby 33.71.11.40 - Środki zapachowe 33.71.19.00 - Mydło 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.76.10.00 - Papier toaletowy 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.22.43.20 - Gąbki 39.22.43.30 - Wiadra 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.81.10.00 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Katarzyna Chodorowska, ul. Dworcowa 1, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22089,60

  • Oferta z najniższą ceną: 22089,60 / Oferta z najwyższą ceną: 25451,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.