Ogłoszenie z dnia 2005-11-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bydgoszcz: regularny wywóz odpadów stałych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, do kontaktów: mgr Dorota Zdunowska, ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285, e-mail: rzi.szp@pow.mil.pl, www.rzi.w.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: regularny wywóz odpadów stałych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przemiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie stałych odpadów z kompleksów wojskowych obejmujące podstawienie i opróżnianie kontenerów do odpadów o kodach: 20.01.01, 20.01.02, 20.01.39, 20.03.01 z podziałem na następujące elementy: Element I - wywóz odpadów z terenu kompleksów wojskowych położonych w m. Bydgoszcz Element II - wywóz odpadów z terenu kompleksów wojskowych położonych w m. Grudziądz, Nowa Wieś, Jamy i Gardeja Element III - wywóz odpadów z terenu kompleksu wojskowego położonego w Brodnicy Element IV - wywóz odpadów z terenu kompleksów wojskowych położonych w Inowrocławiu, Sławęcinku, Łojewie, Latkowie, Więcławicach i Słońsku Element V - wywóz odpadów z terenu kompleksów wojskowych połozonych w Toruniu Element VI - wywóz odpadów z terenu kompleksu wojskowego położonego w Ciechocinku Element VII - wywóz odpadów z terenu kompleksu wojskowego położonego we Włocławku Element VIII - wywóz odpadów z terenu kompleksu wojskowego położonego w Dolaszewie Element IX - wywóz odpadów z terenu kompleksu wojskowego położonego w Łowiczu Element X - wywóz odpadów z terenu kompleksu wojskowego położonego w Kutnie Element XI - wywóz odpadów z terenu kompleksów wojskowych położonych w Skierniewicach Element XII - wywóz odpadów z terenu kompleksów wojskowych położonych w Łodzi, Zgierzu, Jeżewie i Leźnicy Wielkiej Element XIII - wywóz odpadów z terenu kompleksów wojskowych położonych w Tomaszowie Mazowieckim i Nowym Glinniku Element XIV - wywóz odpadów z terenu kompleksu wojskowego położonego w Piotrkowie Trybunalskim Element XV - wywóz odpadów z terenu kompleksów wojskowych połozonych w Łasku, Łopatkach, Gucinie i Sławnie. *Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty zostanie w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kompleksy wojskowe wskazane w poszczególnych elementach postępowania. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 91.10.00.00 - Usługi świadczone przez organizacje przedsiębiorców, organizacje zawodowe oraz organizacje specjalistyczne Kod CPV wg słownika 2008: 98.11.00.00 - Usługi świadczone przez organizacje przedsiębiorców, organizacje zawodowe oraz organizacje specjalistyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zamówienie powyżej 130000 EURO; ilość odpadów stałych do wywozu w 2006 roku, we wszystkich elementach łącznie wynosi: około 44.600 metrów sześciennych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium łącznie 16.290zł w tym El.I-3.100,EL.II-5.200,EL.III-560,EL.IV-2.700,El.V-900,EL.VI-20,EL.VII-40,EL.VIII-140,El.IX-40,EL.X-220,EL.XI-380,EL.XII-2.100,El.XIII-430,EL.XIV-30,EL.XV-430. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą pzp).Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą - spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy. 2) Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub innej formy działania. W przypadku złożenia wniosku przez oddzielne podmioty, współubiegający się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2.1.1) pkt.1-5 składają wszyscy współubiegający się wykonawcy. 3) Do drugiego etapu przetargu mogą przystąpić tylko wykonawcy spełniający wszystkie wymagane warunki i zaproszeni do złożenia oferty. I. Warunek - spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy pzp oceniony będzie metodą spełnia / nie spełnia II. Warunek posiadania doświadczenia w realizacji zamówień o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia. Zamówienie o podobnym charakterze: usługa wywozu stałych odpadów komunalnych objeta umową trwającą minumum 1rok * Warunek minimum - zrealizowanie 2 usług o podobnym charakterze potwierdzone dokumentami, że zostały one wykonane nalezycie. Doświadczenie ocenione będzie na podstawie wykazu i dokumentów, o których mowa w sekcji III.2.1.3). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek określony w punkcie II może być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców Ocena spełnienia warunku minimum: spełnia / nie spełnia 4). Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki będzie większa niż 20, zaproszeni do złożenia oferty zostaną ci wykonawcy, którzy otrzymają największą liczbę punktów w kryterium doświadczenia - za każde zamówienie ponad wymagane minimum zostanie przyznane 10 pkt. 5). Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu muszą złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1/ wniosek musi być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, 2/ we wniosku nalezy wskazać elementy zamówienia, których dotyczy złożony wniosek, 3/ na kopercie należy umieścić adres zwrotny wykonawcy oraz oznakowanie - Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu - wywóz odpadów komunalnych, Element .. z dopiskiem, nie otwierać przed 05.12.2005r godz. 10.00. 4/ do wniosku należy dołączyć: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 ustawy pzp 2) dokumenty wyszczególnione w sekcji III.2.1.1) 3) wykaz zrealizowanych usług, o którym mowa w sekcji III.2.1.3). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy prawo zamówień publicznych (w przypadku złożenia oferty przez wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz.U. Nr 167 poz.1661), z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 4)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 5)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 6) aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13.IX.1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622 z późn. zmianami) lub aktualne zezwolenie na prowadzenie działaności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.IV.2001r o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z późn. zmianami) *Dokumenty wyszczególnione w pkt.1-6 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców 2) dokumenty potwierdzającymi że usługi wymienione w pkt.1) zostały wykonane należycie. Do oceny warunku przyjęte zostaną tylko pozycje wykazu o kompletnych informacjach spełniające wymagania usług o podobnym charakterze i wielkości, jak przedmiot zamówienia potwierdzone wymaganymi dokumentami. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: potrzeba pilnego udzielenia zamówienia w przedmiotowym zakresie wynikająca z konieczności zawarcia umów z dniem 02.01.2006r. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 06.12.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.12.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiajacego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: termin składania ofert jest terminem przybliżonym i zostanie uściślony w SIWZ. 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach: 20.03.01, 20.01.01, 20.01.02, 20.01.39 z kontenerów typu: SPW-10,PA-1100 i dzwon z kompleksów wojskowych w Bydgoszczy. 3) Zakres lub wartość: około 6358 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach: 20.03.01, 20.01.01, 20.01.02, 20.01.39 z kontenerów typu: KP-7, SM-110, MGB -120,PA-1100 i dzwon z kompleksów wojskowych w Bydgoszczy. 3) Zakres lub wartość: około 10592 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach: 20.03.01 z kontenerów typu: PA-1100 z kompleksów wojskowych w Brodnicy. 3) Zakres lub wartość: około 743m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach 20.03.01, 20.01.01, 20.01.02 i 20.01.39 z kontenerów typu: KP-7,SPW-10 PA-1100 i dzwon z kompleksów wojskowych w Inowrocławiu i okolicach. 3) Zakres lub wartość: około 10746 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach 20.03.01, 20.01.01, 20.01.02 i 20.01.39 z kontenerów typu: KP-7,PA-1100 i dzwon z kompleksów wojskowych w Toruniu. 3) Zakres lub wartość: około 2680 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach 20.03.01 z kontenerów typu: PA-1100 z kompleksów wojskowych w Ciechocinku. 3) Zakres lub wartość: około 28 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach 20.03.01z kontenerów typu: PA-1100 z kompleksów wojskowych we Włocławku. 3) Zakres lub wartość: około 57 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach 20.03.01 z kontenerów typu MGB-1100 z kompleksu wojskowego w Dolaszewie. 3) Zakres lub wartość: około 458 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach 20.03.01, 20.01.02 i 20.01.39 z kontenerów typu MGB-1100 z kompleksu wojskowego w Łowiczu. 3) Zakres lub wartość: około 172 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach 20.03.01, 20.01.01, 20.01.02 i 20.01.39 z kontenerów typu: KP-7 i dzwon z kompleksu wojskowego w Kutnie. 3) Zakres lub wartość: około 600m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach 20.03.01, 20.01.01, 20.01.02 i 20.01.39 z kontenerów typu: KP-7,MGB-1100 i dzwon z kompleksów wojskowych w Skierniewicach. 3) Zakres lub wartość: około 785 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach 20.03.01, 20.01.01, 20.01.02 i 20.01.39 z kontenerów typu: KP-7,SPW-10 PA-1100, SM-110 i dzwon z kompleksów wojskowych w Łodzi, Zgierzu i Leźnicy Wielkiej. 3) Zakres lub wartość: około 5818 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach 20.03.01, 20.01.01, 20.01.02 i 20.01.39 i 15.01.04 z kontenerów typu: KP-7,SM-110, MGB-1100, PA-1100 i dzwon z kompleksów wojskowych w Tomaszowie Mazowieckim i Nowym Glinniku. 3) Zakres lub wartość: około 3874 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach 20.03.01,z kontenerów typu MGB 1100 z kompleksu wojskowego w Piotrkowie Trybunalskim. 3) Zakres lub wartość: około 57 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wywóz odpadów o kodach 20.03.01, 20.01.01, 20.01.02 i 20.01.39 z kontenerów typu: MGB-1100 i dzwon z kompleksów wojskowych w Łasku i okolicach. 3) Zakres lub wartość: około 1580 m3 rocznie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 9 zadań
- Remont budynku trafostacji i sieci 0,4 kV w kompleksie wojskowym przy ul. Spacerowej 1 w Borównie dla potrzeb 8. KP BOT
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Rozbiórka 3 budynków chlewni, położonych na dz. nr 26/83 w miejscowości Radzim, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





