Ogłoszenie z dnia 2005-11-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: wykonanie usług: Zadanie 1 - Ochrona mienia DZDW i WORD wraz z dozorem węzła c.o. w Jeleniej Górze, ul. Rataja 9. Zadanie 2 - Sprzątanie pomieszczeń, placu, utrzymanie zieleni i prace konserwacyjne na obiektach DZDW w Jeleniej Górze, ul. Rataja 9 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Dolnośląski Zarząd Dróg Wojewódzkich, do kontaktów: mgr Piotr Klebaniuk, mgr Teresa Grabowska-Chudy, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438788, 3417659, fax 071 3418172, e-mail: zamowienia@dzdw.wroc.pl, www.dzdw.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług: Zadanie 1 - Ochrona mienia DZDW i WORD wraz z dozorem węzła c.o. w Jeleniej Górze, ul. Rataja 9. Zadanie 2 - Sprzątanie pomieszczeń, placu, utrzymanie zieleni i prace konserwacyjne na obiektach DZDW w Jeleniej Górze, ul. Rataja 9. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakres obejmuje: a)Zadanie 1 - Ochrona mienia DZDW i WORD oraz dozór węzła c.o. w Jeleniej Górze, ul. Rataja 9, b)Zadanie 2 - Sprzątanie pomieszczeń, placu, utrzymanie zieleni i prace konserwacyjne na rzecz DZDW w Jeleniej Górze, ul. Rataja 9. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lokalizacja: DZDW i WORD w Jeleniej Górze, ul. Rataja 9. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: a)Zadanie 1 - Ochrona mienia DZDW i WORD oraz dozór węzła c.o. w Jeleniej Górze, ul. Rataja 9, b)Zadanie 2 - Sprzątanie pomieszczeń, placu, utrzymanie zieleni i prace konserwacyjne na rzecz DZDW w Jeleniej Górze, ul. Rataja 9. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie nr 1: 1700 zł Zadanie nr 2: 300 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004rz późn. zm.) b) załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6, ust 2 pkt. 1 i 5 oraz 3 dla zad. Nr 1, oraz ust 3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. (wyszczególnione w rozdz. V SIWZ), c) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji a ponadto: d) posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia - ten warunek dotyczy tylko Zadania 1. e) zatrudniają minimum 1 pracownika ochrony fizycznej posiadającego licencję drugiego stopnia oraz minimum 5 pracowników ochrony fizycznej - ten warunek dotyczy tylko Zadania 1, f) wykonywali minimum 1 usługę ochrony mienia, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 70.000PLN brutto, poświadczoną dokumentem od poprzedniego Zamawiającego, że w/w usługa została wykonana z należycie - ten warunek dotyczy tylko Zadania 1, g) wykonali minimum 1 usługę sprzątania pomieszczeń, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 10.000PLN brutto, poświadczoną dokumentem od poprzedniego Zamawiającego, że w w/w usługa została wykonana należycie - ten warunek dotyczy tylko Zadania 2, h) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 1/12 (słownie: jedna dwunasta ) ceny oferty (brutto) - dotyczy odpowiednio Zadania 1 oraz Zadania 2. i) wykonają 100% zamówienia siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Warunki określone w art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004rz późn. zm.) b) załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6, ust 2 pkt. 1 i 5 oraz 3 dla zad. Nr 1, oraz ust 3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. (wyszczególnione w rozdz. V SIWZ). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 1/12 ceny oferty brutto odpowiednio dla Zadania 1 oraz Za-dania 2 - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 1 usługę: dotyczy Zadania 1 w zakresie ochrony osób i mienia o wartości minimum 70.000,00 PLN brutto wg załącznika nr 4A, dotyczy Zadania 2 w zakresie sprzątania pomieszczeń o wartości min. 10.000,00 PLN brutto wg załącznika nr 4B, dokument (np. referencje lub inny dokument) od poprzedniego Zamawiającego potwierdzający, że w/w wymienione w podpunkcie g usługi - odpowiednio dla Zadania 1 oraz dla Zadania 2 - zostały wykonane należycie. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wg: załącznika nr 5A do SIWZ dla Zadania 1, załącznika nr 5B do SIWZ dla Zadania 2. kopia licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia minimum 1 zatrudnionej osoby - dotyczy Zadania 1. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Koncesja na ochronę osób i mienia (ust.z 22.08.1997)i licencję II stopnia pracownika ochr. fizyczn. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZDW/NP/353/1/137/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.12.2005, cena - 2 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można nabyć w cenie 2 zł w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 211 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.12.2005, godzina 10:30, Siedziba zamawiającego pok 212.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.11.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
- Usługa sprzątania wewnątrz budynku znajdującego się w Chełmie przy ul. Mickiewicza 37
- Sprzątanie budynków podległych Gminie Nowa Sól - Miasto - budynek Centrum Aktywności Społecznej.
- Sprzątanie budynków podległych Gminie Nowa Sól - Miasto - budynki i pomieszczenia Urzędu Miejskiego.
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, kuchennych i toaletach dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej w latach 2026-2027, w podziale na 2 zadania - II.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





