Ogłoszenie z dnia 2005-11-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa leków Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzkie Centrum Ortopedii i Rehabilitacji Narządu Ruchu im. dr Z. Radlińskiego, do kontaktów: mgr inż. Adam Płaszyński, mgr Barbara Koza, ul. Drewnowska 75, 91-002 Łódź, woj. łódzkie, tel. (0-42) 2563604, fax (042) 2563609, e-mail: zampubl@wcoirnr.lodz.pl, www.wcoirnr.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Hydrocortisone sodium succinate 0,025g+2ml rozp x 5 - 20 op.; Hydrocortisone sodium succinate 0,05g+2ml rozp x 5 - 30 op.; Hydrocortisone sodium succinate 0,1g+2ml rozp x 5 - 50 op. 2. Dexamethasone sodium phosphate 4mg/1ml x 10 - 24 op. 3. Bupivacaine hydrochloride 0,5% cum adrenalino - 20 ml x 5 - 45 op. 4. Kalium Chloratum 15% 20ml x 10 amp - 30 op. 5. Gentamycyn 40 mg/1ml x 10 amp - 60 op. 6. Braunoderm 5000 ml x 1 (barwiony) - 40 op.; braunoderm 1000 ml x 1- 20 op. 7. Curaspon standard x 10 - 10 op. 8. Co-trimoxazole 0,48g/5ml x 10 - 40 op. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Apteka świadcząca usługę zewnętrzną dla zamawiającego lub siedziba zamawiającego. Kod NUTS: PL113. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.25.00.00 - Środki odkażające Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.50.00 - Środki odkażające Oryginalny kod CPV: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pakiet I - 100 op., pakiet II - 24 op., pakiet III - 45 op., pakiet IV - 30 op., pakiet V - 60 op., pakiet VI - 60 op., pakiet VII - 10 op., pakiet VIII - 40 op. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 19.08.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wysokości wadium: Pakiet I. 35 zł, pakiet II. 2 zł, pakiet III. 30 zł, pakiet IV. 18 zł, pakiet V. 8 zł, pakiet VI. 75 zł, pakiet VII. 26 zł, pakiet VIII. 10 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wymagany termni płatnosci 60 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wymienione w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, potwierdzajacy dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objetym tym zamówieniem, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 2. Alternatywnie - umowe regulujaca współprace podmiotów wystepujacych wspólnie, w przypadku takiego wystepowania. 3. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaswiadczenia własciwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy 1, wystawionych nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe warunki - SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaswiadczenia własciwego naczelnika urzedu skarbowego oraz własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaswiadczen, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci, lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 2. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku dostawców lub Wykonawców nie zobowiazanych do sporzadzania bilansu, informacje okreslajace obroty, zyski oraz zobowiazania i należnosci - za rok 2003 i 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - za ten okres. 3. Alternatywnie - uchwałe wspólników (lub Rady Nadzorczej) albo umowe spółki w celu udokumentowania prawa zarzadu spółki do rozporzadzania prawem lub zaciagania zobowiazan do swiadczen o wartosci co najmniej równej lub wyższej niż wartosc składanej przez nich oferty - w przypadku Oferentów posiadajacych osobowosc prawna jako spółka z o.o. w wypadku, gdy wartosc składanej przez nich oferty przekracza dwukrotnie wysokosc kapitału zakładowego. Pozostałe warunki - SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalnosci gospodarczej w zakresie objetym zamówieniem. 2. Aktualne wymagane certyfikaty (dopuszczenia) dopuszczajace do obrotu w lecznictwie i do stosowania u ludzi (jeżeli sa prawem wymagane). Pozostałe warunki - SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.01.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka w siedzibie zamawiajacego po uprzednim kontakcie telefonicznym lub za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja i oferenci. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.01.2006, godzina 12:30, Sala wykładowa.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Tak. Po 06.2006 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet I. 3) Zakres lub wartość: 100 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet II. 3) Zakres lub wartość: 24 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet III. 3) Zakres lub wartość: 45 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet IV. 3) Zakres lub wartość: 30 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet V. 3) Zakres lub wartość: 60 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet VI. 3) Zakres lub wartość: 60 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet VII. 3) Zakres lub wartość: 10 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet VIII. 3) Zakres lub wartość: 40 op. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa środków medycznych
- Dostawa produktów leczniczych Cannabidol
- Dostawa produktów leczniczych oraz utensyliów do receptury
- Dostawa leków programowych i ogólnych - uzupełnienie
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





