eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › IMPLANTY STAWU KOLANOWEGO (Nr rejestru A/6/12)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-19

Poznań: IMPLANTY STAWU KOLANOWEGO (Nr rejestru A/6/12)
Numer ogłoszenia: 62593 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24691 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IMPLANTY STAWU KOLANOWEGO (Nr rejestru A/6/12).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez i implantów stawu kolanowego określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 3 pakietach. UWAGA ! Zamawiający wymaga podania ceny każdego elementu wchodzącego w skład zestawu. Jeśli wykonawca proponuje dodatkowy element endoprotezy nie uwzględniony w opisie, to musi go wycenić w swojej ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości jednego pakietu w zależności od potrzeb, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu. Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi np.: dotyczącymi innego miejsca ich wytwarzania, przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z oferty. Zamawiający wymaga aby: - na opakowaniu jednostkowym implantów i elementów endoprotez oraz na fakturach zamieszczona była nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - nazwa handlowa oraz nr katalogowy produktu umieszczany na fakturach był zgodny z przedstawionym w ofercie; - implanty posiadały certyfikat CE i deklarację zgodności wyrobu medycznego; - elementy endoprotez i implantów pochodziły od tego samego producenta; - zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - elementy endoprotez i implantów muszą być sterylne; - implanty i elementy endoprotez muszą posiadać trwałe oznaczenia, umożliwiające ich identyfikację; - termin ważności dostarczonych implantów/endoprotez wynosił 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego; - Wykonawca dostarczył katalogi w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym. W katalogu Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność katalogowych numerów kodowych do określonych pozycji cennika. Wykonawca zobowiązany jest do: - utworzenia banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego; stan zapasu wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z osobą odpowiedzialną w szpitalu za bank implantów; - uzupełniania stanu zapasu banku implantów na koszt i ryzyko wykonawcy w terminie 24 godzin, licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego zamówienia faksem lub pocztą elektroniczną; - dostarczenia kompletnych zestawów instrumentarium do zakładania implantów, umożliwiających wykonanie zabiegów wg oferowanej technologii w ilościach opisanych w Pakietach (Załącznik nr 2 do SIWZ); - przez Instrumentarium Zamawiający rozumie: specjalistyczne narzędzia niezbędne do wykonywania zabiegów przy wykorzystaniu implantów dostarczanych przez Wykonawcę; - dostarczenia w sytuacjach wyjątkowych dodatkowego zestawu instrumentarium w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia wykonawcy stosownego zapotrzebowania poprzez faks lub pocztę elektroniczną; - dostarczenia zestawów instrumentarium do zakładania endoprotez w kontenerach zaworowych; - wymiany zużytych, uszkodzonych bądź wadliwych elementów instrumentarium na swój koszt (w uzgodnieniu z Kierownikiem Sal Operacyjnych) pod warunkiem, gdy były one używane przez Zamawiającego zgodnie z ich przeznaczeniem; - przeprowadzenia w terminach uzgodnionych z Zamawiającym bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów Zamawiającego; - dostarczenie wraz z ofertą implantów certyfikatów CE i deklaracji zgodności wyrobów medycznych, dokumenty te w ofercie muszą być przyporządkowane do poszczególnych wyrobów; - dostarczenie wraz z ofertą opisów techniki wszczepiania(w języku polskim lub angielskim); - umieszczenie w ofercie informacji o braku przeciwwskazań po wszczepieniu ww. implantów do wykonywania Rezonansu Magnetycznego lub wskazanie do jakiej wartości tesli można wykonywać Rezonans Magnetyczny; - na wezwanie Zamawiającego - dostarczenie w ciągu 3 dni próbek oferowanych produktów, które zostaną zwrócone po sprawdzeniu zgodności z ofertą. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 217371,06

  • Oferta z najniższą ceną: 217371,06 / Oferta z najwyższą ceną: 217371,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 - Zestaw do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego typ I (instrumentarium 2 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58449,60

  • Oferta z najniższą ceną: 58449,60 / Oferta z najwyższą ceną: 58449,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3 - Zestaw do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego typ II (instrumentarium 2 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMESA POLSKA Sp. z o.o., ul.Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37053,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40089,60

  • Oferta z najniższą ceną: 40089,60 / Oferta z najwyższą ceną: 40089,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego z panewką stożkową (instrumentarium 1 szt. i 1 szt. na żądanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMESA POLSKA Sp. z o.o., ul.Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210870,00

  • Oferta z najniższą ceną: 210870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 210870,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.