eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiWykonanie systemu monitoringu wizyjnego w mieście Oborniki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Oborniki: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego w mieście Oborniki
Numer ogłoszenia: 62573 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach, ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, fax 061 6559101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego w mieście Oborniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem budowę systemu monitoringu wizyjnego w mieście Oborniki, tj.: Centrum Monitoringu Wizyjnego w Komendzie Powiatowej Policji, Pomocnicze Stanowisko Nadzoru Wizyjnego w lokalu Straży Miejskiej w budynku Urzędu Miejskiego w Obornikach, punktów kamerowych wraz z systemem transmisji danych (w kanalizacji teletechnicznej dzierżawionej od TP S.A.), uruchomienie urządzeń sieci i punktów monitorowania. 2)System monitorowania miasta ma zapewnić całodobową obserwację określonych obszarów newralgicznych miasta wraz z ciągłą archiwizacją danych z wszystkich kamer (materiału audio i video). 3)Przy budowie systemu monitoringu należy uwzględnić następujące wymagania: a)system musi pozwalać na dołączenie kolejnych punktów kamerowych poprzez uzupełnienie istniejących urządzeń o kolejne moduły, b)system musi posiadać możliwość nagrania w trybie alarmowym obrazu z wybranych kamer z częstotliwością 25 ramek telewizyjnych na sekundę - wymóg ten dotyczy przynajmniej jednej kamery, z której w danej chwili byłby nagrywany obraz, c)czas przechowywania archiwizowanych materiałów powinien nie być krótszy niż 30 dni, d)wszystkie komunikaty na monitorach w Centrum Monitoringu powinny być wyświetlane w języku polskim, e)system powinien być wyposażony w zabezpieczenia przeciwprzepięciowe, f)Centrum Monitoringu musi posiadać źródło awaryjnego podtrzymania napięcia przez min. 2 godziny, g)system powinien być odporny na zakłócenia elektromagnetyczne oraz wszelkie inne zakłócenia mające wpływ na jego pracę. 4)Na terenie miasta zostanie umieszczonych 5 kamer obrotowych, w następujących miejscach: a)kamera K1 - skrzyżowanie ulicy Marsz. J. Piłsudskiego z ulicą Młyńską, b)kamera K2 - skrzyżowanie ulicy Marsz. J. Piłsudskiego z ulicą Szkolną, c)kamera K3 - skrzyżowanie ulicy Marsz. J. Piłsudskiego z ulicą Przesmyk, d)kamera K2 - Rynek, e)kamera K2 - skrzyżowanie ulicy Mostowej z ulicą Lipową. 5)Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Oryginalny kod CPV: 45.31.62.10 - Instalowanie sprzętu monitorowania ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Złożą ofertę i zaakceptują istotne postanowienia umowy. 2)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 28.03.2008 r., wykonali minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa systemu monitoringu wizyjnego obejmującego montaż min. 5 kamer o wartości każdej z robót min. 200.000,00 zł brutto. 5)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)kierownik budowy - min. 1 osoba mająca min. 5-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, b)min. 1 osoba mająca min. 5-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji elektrycznych, w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, c)pozostałe osoby (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) - min. 6 osób mających min. 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp. 6)Posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC delikt) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł (lub jej równowartość). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Dziale VII ustęp 1 i formie określonej w Dziale V ustęp 2 SIWZ następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji). 2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót przedłożony przez Zamawiającego, zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze Zamawiającego, który stanowi załącznik Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 5 SIWZ). Szczegółowe wymagania dotyczące sporządzenia kosztorysu ofertowego określa Dział VI ustęp 3 niniejszej specyfikacji. 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji). 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 28.03.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji). 6)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 4 niniejszej specyfikacji). 7)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy i kierownika robót) tj.: a)decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych / decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w danej specjalności m.in. w zakresie kierowania lub nadzorowania budowy, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c)zaświadczenie potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (jeżeli decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych wymaga niniejszego wpisu) 8)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty wymagane w przypadku złożenia oferty równoważnej: W celu potwierdzenia, że oferowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1)aprobaty technicznej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wyrób zamienny jest dopuszczony do stosowania w UE, 2)oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane przez niego materiały i urządzenia równoważne posiadają nie gorsze parametry techniczne i wymagania funkcjonalne, oraz, że materiały i urządzenia te nie obniżą standardów działania i eksploatacji całego systemu monitoringu wizyjnego Miasta Oborniki wraz z załączeniem dokumentów opisujących parametry techniczne oraz funkcjonalne zastosowanych przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia, atesty, w zależności od wymagań wynikających z odpowiednich przepisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach Wydział Zamówień publicznych i Pozyskiwania Funduszy pokój nr 219 ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.05.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.