Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Zakopane: Obsługę nagłośnieniową i oświetleniową imprez organizowanych przez
Tatrzańską Agencję Rozwoju Promocji i Kultury w roku 2008
Numer ogłoszenia: 62523 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury, Tetmajera 24, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 20-613-20, fax 0-18 20-739-94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tatry.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługę nagłośnieniową i oświetleniową imprez organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju Promocji i Kultury w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który zapewni obsługę nagłośnieniową i oświetleniową imprez organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju Promocji i Kultury w roku 2008 Przedmiot zamówienia wg. CPV 32342400-6 ( sprzęt nagłaśniający) 31527260-6 ( systemy oświetleniowe)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Oryginalny kod CPV: 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 8.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: - składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.2) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia, 8.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: - składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia, 8.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: - składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia, 8.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: - składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogom określonym w punkcie 9.1.1) niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania usługi, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Wykaz imprez nagłaśnianych i/ lub oświetlanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia min.5, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom przedmiotowej usługi z podaniem ich daty, miejsca oraz załączeniem dokumentacji potwierdzającej że usługa ta została wykonana należycie ( np. Listy referencyjne), z której wynika że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat wykonał oświetlenie i/lub nagłośnienie do przynajmniej pięciu imprez odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowej usłudze.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tatry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TATRZAŃSKA AGENCJA ROZWOJU PROMOCJI I KULTURY ul. Tetmajera 24 34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 12:00, miejsce: TATRZAŃSKA AGENCJA ROZWOJU PROMOCJI I KULTURY ul. Tetmajera 24 34-500 Zakopane.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi nagłośnienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi nagłośnienia sprzętem, który musi spełniać i odpowiadać w minimalnym zakresie (może być wyższy, lepszy) następującym wymogom, parametrom technicznym i jakościowym: a) mały zestaw nagłośnieniowy - minimalna moc nagłośnienia 5 KW na stronę - mikser frontowy min. 24 kanałowy - procesory efektów: bramki, kompresory, korektor graficzny - konsola monitorowa 24 kanałowa - 6 torów monitorowych - głośniki monitorowe 500 W każdy + drumfeel 1000 W - na każdy tor korektor graficzny 31-jedno pasmowy - mikrofony bezprzewodowe, pojemnościowe, dynamiczne, zestawy perkusyjne b)duży zestaw nagłośnieniowy - minimalna moc nagłośnieniowa 15 KW na stronę - mikser frontowy min. 40 kanałowy - procesory efektów: bramki, kompresory, korektor graficzny - konsola monitorowa - 40 kanałowa - od 10-16 torów monitorowych - głośniki monitorowe 500 W każdy + drumfeel 1000 W - na każdy tor korektor graficzny 31-jedno pasmowy - mikrofony bezprzewodowe, pojemnościowe, dynamiczne, zestawy perkusyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi oświetlenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi oświetlenia sprzętem, który musi spełniać i odpowiadać w minimalnym zakresie (może być wyższy, lepszy) następującym wymogom, parametrom technicznym i jakościowym: a) mały zestaw oświetleniowy - 20 szt. par 64 - urządzenia inteligentne (głowy) szt.6 - strobo, reflektor prowadzący, dymownice, oświetlenie publiczności. b) duży zestaw oświetleniowy - 40 szt. par- 64 - urządzenia inteligentne (głowy) szt. 12 - strobo, reflektor prowadzący, dymownice, oświetlenie publiczności..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.72.60-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie - 30
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej
- Świadczenie usług dowozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026 - 5 części
- Produkcja serii 42 podcastów dotyczących zagrożeń dla przyrody Tatrzańskiego Parku Narodowego
- "Obsługa administracyjno-finansowa projektu "Digitalizacja i udostępnienie zbiorów Muzeum Tatrzańskiego"
- Sukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i montaż wyposażenia do Domu Ludowego im. Wincentego Witosa w Markowej
- Usługa obsługi technicznej targów społecznych dotyczących Budżetu Obywatelskiego w Białymstoku
- "Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice" - Łosicki Dom Kultury - wyposażenie etap 2
- Remont Sali w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Strzałkowie
- "Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie" 2
- "Dostawa wyposażenia do pokazów mody" w ramach projektu pn.: "Studio mody"
więcej: Systemy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.