Ogłoszenie z dnia 2005-11-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowy Targ: dostawa podłóż bakteriologicznych, krążków diagnostycznych, krążków antybiogramowych oraz testów immunodiagnostycznych wraz z dzierżawą aparatu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: mgr Anna Ślemp Migiel, Bożena Dąbrowska, ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2662401 do 04 w. 3222,3190, fax 018 2665927, 2664855, e-mail: sp_zoz_nowytarg@pro.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa podłóż bakteriologicznych, krążków diagnostycznych, krążków antybiogramowych oraz testów immunodiagnostycznych wraz z dzierżawą aparatu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa podłóż bakteriologicznych, krążków diagnostycznych, krążków antybiogramowych oraz testów immunodiagnostycznych wraz z dzierżawą aparatu w 7 pakietach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Mikrobiologii, Magazyn Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia przekracza równowartość 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla 7 pakietów wynosi 3104,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zawarte w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zawarte w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zawarte w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zawarte w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zawarte w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zawarte w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 95 % stałość cen jednostkowych - 5% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 54/2005/SZP. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.01.2006, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.01.2006, godzina 10:30, Sekcja Zamówień Publicznych SPZOZ w Nowym Targu.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szybkie testy diagnostyczne do odczytu wizualnego. 3) Zakres lub wartość: 7 pozycji w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały do pobierania , transportowania i opracowywania materiałów mikrobiologicznych oraz streylnych szalek Petriego z Polistyrenu. 3) Zakres lub wartość: 14 pozycji w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30, 33.12.41.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Testy immunodiagnostyczne do odczytu automatycznego wraz z dzierżawą wieloparametrowego aparatu immunodiagnostycznego. 3) Zakres lub wartość: 14 pozycji w pakiecie i 1 sztuka Aparatu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Suche podłoża bakteriologiczne. 3) Zakres lub wartość: 22 pozycje w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Podłoża bakteriologiczne na płytkach. 3) Zakres lub wartość: 5 pozycji w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Krążki diagnostyczne i antybiogramowe. 3) Zakres lub wartość: 59 pozycji w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: E- Testy do oznaczania MIC. 3) Zakres lub wartość: 4 pozycje w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Suche k/mostu
- Remont pomieszczeń sanitarnych Sądu Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. Sądowej 6
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu - Część I: 15 zestawów komputerowych (jednostka centralna z systemem operacyjnym i monitorem), Część II: 3 monitory
- Roboty budowlane związane z remontem części piwnicznej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. Sądowej 6
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1640K Niedzica - Kacwin w miejscowości Niedzica
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dost test, kontr, kalib, mat zuż i częś wym dla anal wraz z dzier autom analiz do tech ELISA, czyt do płyt z opro (backup dla analizat) oraz autom do inkub pask immun z oprg i sprzę dodat mikros fluo
- Dzierżawa aparatów oraz klimatyzatora wraz z sukcesywną materiałów zużywalnych dla Pracowni diagnostyki mikrobiologicznej
- 2 Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (II) w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- "Dostawa paneli multiplex PCR do analizatora FILMARRAY model TORCH2 dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie"
- Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- SR.272.d.10.2025.MD Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu: "Nowoczesna Szkoła - gwarantem sukcesu".
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.