eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz błon i odczynników rtg dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Dobre Miasto: przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz błon i odczynników rtg dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście
Numer ogłoszenia: 62482 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Grunwaldzka 10b, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6151216, 6151225, faks 089 6161216.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.http:bip.powiat-olsztynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz błon i odczynników rtg dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście. 1. Zamówienie podzielone jest na 7 pakietów, które obejmują: Pakiet 1 *) - Rękawice medyczne jednorazowego użytku, Pakiet 2 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku, Pakiet 3 - Cewniki, zgłębniki, Pakiet 4 - Materiały zużywalne do EKG i USG, Pakiet 5- Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny, Pakiet 6- Pozostały sprzęt i materiały medyczne jednorazowego użytku, Pakiet 7- Błony i odczynniki rtg, CPV 32354110-3 i szczegółowo zostały opisane w załączniku Nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym. *) Zamawiający oczekuje dostarczenia wraz z ofertą przetargową po pięć par rękawiczek każdej pozycji pakietu w celu oceny zgodności jakości oferowanego asortymentu z asortymentem dostarczanym. Ocena zgodności jakości oferowanego asortymentu odbywać się będzie tylko w sytuacjach, gdy dostarczany asortyment będzie różnił się od asortymentu zaoferowanego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w dziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, , do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba że mimo ich złożeniaoferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty: a) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia i licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym lub oświadczenie Wykonawcy, że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia i licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczeniezdrowotne i społeczne. W przypadku gdy Wykonawca zalega z płatnościami w ZUS, Urzędzie Skarbowym - zaświadczenie wystawione przez w/w organy, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: Wykaz minimum 3 wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot amówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1b i 1c niniejszego działu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 1) i 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wypełniony formularz OFERTA - Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Wypełniony Załącznik Nr 2 - Formularz cenowy do SIWZ. 7. Załącznik Nr 2 - formularz cenowy w wersji elektronicznej - dyskietka 3,5 lub płyta CD 8. Oświadczenie o spełnieniu art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy - zał. Nr 3 do SIWZ. 9. Dokumenty potwierdzające, że przedstawione w ofercie wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). ( Na dokumentach należy zaznaczyć Nr pakietu i pozycji, którego dotyczą). 10. Zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ. 11. Wykaz wykonanych dostaw w ostatnich - załącznik Nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.http:bip.powiat-olsztynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście 11-040 Dobre Miasto ul. Grunwaldzka 10 B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespółu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście 11-040 Dobre Miasto ul. Grunwaldzka 10 B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rękawice medyczne jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękawice lateksowe diagnostyczne pudrowane, niejałowe S, M, L a 100 szt. op.1500 2.Rękawice chirurgiczne sterylne, pudrowane rozmiar 8, 7?, 7 para 550.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawki 2 ml, dwuczęściowe, jednorazowe, sterylne typu LUER a 100 szt. op. 65 2.Strzykawki 5 ml dwuczęściowe, jednorazowe, sterylne typu LUER a 100 szt. op. 97 3. Strzykawki 10 ml dwuczęściowe, jednorazowe, sterylne typu LUER a 100 szt. op. 78 4. Strzykawki 20 ml dwuczęściowe, jednorazowe, sterylne typu LUER a 100 szt. op. 28 5. Strzykawki 50 ml. Z rozszerzeniem do 60 ml., trzyczęściowe, jednorazowe, sterylne do pomp infuzyjnych typu LUER - LOCK szt. 300 6. Strzykawki 100 ml. trzyczęściowe, cewnikowe, jednorazowe, sterylne typu LUER szt. 75 7. Strzykawki do insuliny poj. 1 ml. j.u. (40 I U/ml) z igłą 0,4x13 jałowe, niepirogenne, sterylne a 200 szt. op. 2 8. Igły jednorazowego użytku, iniekcyjne dwuczęściowe, sterylne typu LUER, a 100 szt. 0,5x25; op. 30 0,7x30; op. 55 0,8x40; op. 125 0,9x40; op. 15 1,2x40 op. 83 10. Kaniula dożylna typu Venflon, jałowa a´ 50 szt. rozmiar wg skali Gauga (G) 16 G: OD 1.7-1,8 L 50 mm op. 1 17 G: OD- 1.4-1,5 L 45 mm op. 1 20 G: OD 1.1 L 32 mm op. 32 22G: OD 0.9 L 25 mm op. 31 18G: OD 1,2-1,3 L 32mm-38 mm op. 4 18 G: OD 1.3 L 45 mm op. 12 24 G: OD 0.7 L 19 mm op. 1 11.Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych sterylne, jałowe typu IS, LUER-LOCK szt. 4700 12.Przyrządy do przetaczania krwi i jej preparatów jałowe, jednorazowego użytku szt. 100 13.Przedłużacze do pomp infuzyjnych jałowe, jednorazowego użytku, transparentne 1500 mm typu LUER-LOCK szt. 450 14.Korki do kaniul jednorazowego użytku typu LUER-LOCK szt. 650 15.Nakłuwacze automatyczne, jałowe, głębokość nakłuć 2,4mm a 100 szt. op. 70.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.10-6, 33.14.13.09-.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cewniki, zgłębniki,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewniki urologiczne dwudrożne, jałowe CH 14,16,18,20 typu FOLEYA a 10 szt. op. 17 2.Cewniki do odsysania dróg oddechowych jałowe CH 14,16 szt. 180 3.Cewniki do podawania tlenu przez nos dla dorosłych, jałowe szt. 200 4.Zgłębniki żołądkowe jałowe jednorazowego użytku CH 16;18; szt. 60 5.Worki do zbiórki moczu z odpływem, z podziałką, z drenem zakończonym łącznikiem schodowym z zastawką bezzwrotną i zaworem typu T lub równoważne szt. 210 6.Rurki intubacyjne z mankietem, jednorazowego użytku ( 7; 7,5; 8; 8,5 ;9 ) szt. 60 7.Rurki ustno-gardłowe ( nr 2; 3; 4;) jednorazowego użytku szt. 60 8.Zestawy do lewatywy jednorazowego użytku szt. 65.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały zużywalne do EKG i USG,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier EKG 112 mm x 25 mm rol. 210 Papier EKG 104 mm x 40 mm rol. 8 Papier EKG 108mmx25mm rol. 10 Elektrody EKG okrągłe dla dorosłych jednorazowego uzytku3M Ag/AgCl a 50 szt. op. 87 Żel przewodzący do EKG 500 g szt. 8 Żel na bazie wodnej do USG 500g szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny jednorazowego użytku z przykrywką 5 - litrowe szt. 110 Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny jednorazowego użytku z przykrywką 2 - litrowe szt. 180 Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny jednorazowego użytku z przykrywką 1- litrowe szt. 250 Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny jednorazowego użytku z przykrywką 0,7- litrowe szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.23-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pozostały sprzęt i materiały medyczne jednorazowego użytku, CPV 39511100-8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne ze stali węglowej jednorazowego użytku, jałowe rozmiar 11,15 a 100 szt. op. 10 Szyny do unieruchomiania palców 230x13mm szt. 50 Fartuchy jednorazowego użytku włókninowe zielone ze ściągaczem, wiązane z tyłuszt. 250 Prześcieradła włókninowe jednorazowego użytku 210cm x 150 cm zieloneszt.170 Wziernik ginekologiczny typu francuskiego, jałowy, jednorazowego użytkuszt.800 Szkiełka podstawowe cięte z polem do zapisu grubość 1 mm a50 szt.op. 10 Pensety jałowe czyste mikrobiologiczne z tworzywa sztucznego, jednorazowego użytku szt. 25 Sterylne szczoteczki cytologiczne, ginekologiczne, jednorazowego użytku szt. 600 Dren tlenowy 2.1 m szt. 55 Koce ratunkowe szt. 20 Opaski identyfikacyjne dla zmarłych szt. 120.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Błony i odczynniki rtg,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Błona XR lub równoważna 35 cm x 43 cm a100 szt. op. 15 2.Błona XR lub równoważna 35 cm x 35 cm a100 szt. op. 15 3.Błona XR lub równoważna 30 cm x 40 cm a100 szt. op. 5 4. Błona XR lub równoważna 18 cm x 43 cm a100 szt. op. 8 5.Błona XR lub równoważna 18 cm x 24 cm a100 szt. op. 12 6.Błon XR lub równoważna 24 cm x 30 cm a100 szt. op. 15 7.Błon dental 3 lub równoważna 3 cm x 4 cm a150 szt. *) op. 6 8.Utrwalacz**) Zestaw 2 x 20 l 11 9.Wywoływacz**) Zestaw 2 x 20 l 12 10.Koperty RTG 35cm x 35 cm a100 szt. op. 9 11.Koperty RTG 30cm x 40 cm a100 szt. op. 5 12.Koperty RTG 24 cm x 30 cm a100 szt. op. 8 13.Koperty RTG 4 cm x 5 cm a100 szt. op. 7 14.Koperty RTG 18 cm x 24 cm a100 szt. op. 7 15.Koperty RTG 18 cm x 43 cm a100 szt. op. 3 16.Koperty RTG 35 cm x 43 cm a100 szt. op. 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.