Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-11-30
Ogłoszenie nr 624784-N-2017 z dnia 2017-11-30 r.
Trzebińskie Centrum Administracyjne: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i specjalistycznych placówek oświatowych na trasie: miejsce zamieszkania - szkoła - miejsce zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w 2018r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Trzebińskie Centrum Administracyjne, krajowy numer identyfikacyjny
27198507500000, ul.
ul. św. Stanisława
1
,
32540
Trzebinia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0-32 612 25 11, e-mail
tca@um.trzebinia.pl, faks
0-32 611 50 88.
Adres strony internetowej (URL): www.trzebinia.pl (zakładka Mieszkańcy-Edukacja-Trzebińskie Centrum Administracyjne-zamówienia)
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.trzebinia.pl (zakładka Mieszkańcy-Edukacja-Trzebińskie Centrum Administracyjne-zamówienia)
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i specjalistycznych placówek oświatowych na trasie: miejsce zamieszkania - szkoła - miejsce zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w 2018r.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta i gminy Trzebinia na trasie z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem wraz z zapewnieniem tym uczniom opieki w czasie dowozu. Dowóz obejmuje IV trasy (IV części) - każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia : I trasa (część I): Lgota, ul. Trzebińska -> Myślachowice, ul. Parku Jurajskiego -> Myślachowice, ul. Partyzantów -> Trzebinia, Osiedle Widokowe -> Trzebinia, ul. Rynek -> Trzebinia, ul. Kopernika -> Chrzanów, ul. Paderewskiego i z powrotem. Szacowana ilość kilometrów w obie strony - ok. 47 km Planowana liczba dzieci na tej trasie - 4 (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby dzieci na danej trasie w przypadku powzięcia informacji, w trakcie roku szkolnego, o potrzebie dowozu ucznia, jednakże w ilości nie większej niż liczba miejsc w pojeździe wskazanym w ofercie) Liczba dni dowozu: 186 Dowóz do Chrzanowa na godzinę 8:00 1. Dowożenie dzieci będzie się odbywało 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku (od 02.01.2018r. do 21.12.2018r.) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki jak również z wyłączeniem okresu wakacji letnich i ferii zimowych. Liczba dni dowozu w roku 2018 wynosi 186 dni. Dzieci będą zabierane z miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu. 2. Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicami uczniów oraz dyrektorami placówek tzn. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chrzanowie 3. W czasie dowozu przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad dziećmi - osoby dorosłej, która udzieli pomocy dzieciom niepełnosprawnym podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz doprowadzi dzieci z auta do ośrodka w przypadku dzieci poruszających się na wózku. 4. Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy z funkcją opiekuna 5. Wykonawca winien dysponować co najmniej jednym dodatkowym pojazdem (prócz tego, którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia) przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych aby w razie awarii jednego z pojazdów mógł wykonywać w terminie przedmiot zamówienia. Pojazdy, którymi będzie wykonywany przedmiot zamówienia powinny zostać odpowiednio oznakowane zgodnie z przepisami. 6. Wśród dowożonych uczniów znajduje się dziecko na wózku inwalidzkim. Samochód musi posiadać bezpieczne miejsce na wózek ze specjalnymi pasami zabezpieczającymi oraz podjazd. 8. Osoby sprawujące opiekę powinny być wyposażone w środek łączności (np. telefon komórkowy). II trasa (część II): Psary, ul. Piaskowa -> Karniowice, ul. Koralowa -> Karniowice, ul. Łokietka -> Dulowa, Brata Alberta -> Dulowa, ul. Spacerowa -> Dulowa, ul. Krakowska -> Młoszowa, ul. Krakowska -> Bolęcin, Komornicka -> Bolęcin, ul. Zakopiańska -> Bolęcin, ul. Podleśna -> Bolęcin, ul. Wodna ->Bolęcin, ul. Ogrodowa -> Chrzanów, ul. Paderewskiego i z powrotem Szacowana ilość kilometrów w obie strony - ok. 45 km Planowa liczba dzieci na tej trasie - 11 (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby dzieci na danej trasie w przypadku powzięcia informacji, w trakcie roku szkolnego, o potrzebie dowozu ucznia, jednakże w ilości nie większej niż liczba miejsc w pojeździe wskazanym w ofercie) Liczba dni dowozu: 186 Dowóz do Chrzanowa na godzinę 8:00 1. Dowożenie dzieci będzie się odbywało 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć jak również z wyłączeniem okresu wakacji letnich i ferii zimowych (od 02.01.2018r. do 21.12.2018r.). Liczba dni dowozu w roku 2018 wynosi 186 dni. Dzieci będą zabierane z miejsca zamieszkania lub z jego pobliża. 2. Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicami uczniów oraz dyrektorem placówki. 3. W czasie dowozu przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad dziećmi - osoby dorosłej, która udzieli pomocy dzieciom niepełnosprawnym podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu. 4. Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy z funkcją opiekuna 5. Wykonawca winien dysponować co najmniej jednym dodatkowym pojazdem (prócz tego, którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia) przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych aby w razie awarii jednego z pojazdów mógł wykonywać w terminie przedmiot zamówienia. Pojazdy, którymi będzie wykonywany przedmiot zamówienia powinny zostać odpowiednio oznakowane zgodnie z przepisami. 6. Osoby sprawujące opiekę powinny być wyposażone w środek łączności (np. telefon komórkowy). III trasa (część III): Trzebinia, ul. Stawowa -> Trzebinia, ul. Zwycięstwa -> Trzebinia, ul. Grunwaldzka -> Trzebinia, ul. 22 Stycznia 1863r. -> Trzebinia, ul. Styczniowa -> Trzebinia, ul. Jana Pawła II -> Trzebinia, Osiedle Gaj -> Trzebinia, ul. Rafineryjna -> Trzebinia, ul. Tysiąclecia -> Chrzanów, ul. Paderewskiego i z powrotem. Szacowana ilość kilometrów w obie strony - ok. 34 km Planowana liczba dzieci na tej trasie - 13 (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby dzieci na danej trasie w przypadku powzięcia informacji, w trakcie roku szkolnego, o potrzebie dowozu ucznia, jednakże w ilości nie większej niż liczba miejsc w pojeździe wskazanym w ofercie) Liczba dni dowozu: 186 Dowóz do Chrzanowa na godzinę 8:00 1. Dowożenie dzieci będzie się odbywało 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku (od 02.01.2018r. do 21.12.2018r.) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki jak również z wyłączenie okresu wakacji letnich i ferii zimowych. Liczba dni dowozu w roku 2018 wynosi 186 dni. Dzieci będą zabierane z miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu. 2. Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicami uczniów oraz dyrektorem placówki tj. Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chrzanowie. 3. W czasie dowozu przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad dziećmi - osoby dorosłej, która udzieli pomocy dzieciom niepełnosprawnym podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz doprowadzi dzieci poruszające się na wózku z auta do ośrodka. 4. Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. 5. Wykonawca winien dysponować co najmniej jednym dodatkowym pojazdem (prócz tego, którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia) przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych aby w razie awarii jednego z pojazdów mógł wykonywać w terminie przedmiot zamówienia. Pojazdy, którymi będzie wykonywany przedmiot zamówienia powinny zostać odpowiednio oznakowane zgodnie z przepisami. 6. Osoby sprawujące opiekę powinny być wyposażone w środek łączności(np. telefon komórkowy). IV trasa (część IV): Bolęcin, ul. Komornicka - Kraków, ul. Spadochroniarzy i z powrotem Szacowana ilość kilometrów w obie strony - ok. 86 km Planowana liczba dzieci na tej trasie - 1 Liczba dni dowozu: 186 dni dowozu 1. Dowożenie dziecka będzie się odbywało 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku (od 02.01.2018r. do 22.12.2018r.) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki jak również z wyłączenie okresu wakacji letnich i ferii zimowych. Liczba dni dowozu w roku 2018 wynosi 186 dni. Dziecko będą zabierane z miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu. 2. Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicem dziecka oraz dyrektorem placówki. 3. W czasie przewozu przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad dzieckiem - osoby dorosłej. 4. Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. 5. Wykonawca winien dysponować co najmniej jednym dodatkowym pojazdem (prócz tego, którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia) przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych aby w razie awarii jednego z pojazdów mógł wykonywać w terminie przedmiot zamówienia. Pojazd, którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia powinien zostać odpowiednio oznakowany zgodnie z przepisami. 6. Osoby sprawujące opiekę powinny być wyposażone w środek łączności (np. telefon komórkowy). Ogólna liczba dzieci dowożonych - 29 osób Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt: - utrzymać w należytym porządku i czystości pojazdy, którymi będzie wykonywany przedmiot zamówienia; - przestrzegać przepisów bhp i p. poż.; - ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozów z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi; - ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia;
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 128219,00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-02 lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-01-02 | 2018-12-21 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek przedkładając kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek przedkładając kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 10 000,00, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - polisa winna być ważna przez cały okres wykonywania zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek przedkładając:
- wykaz środków transportu przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z kadrą lub oświadczenie o dysponowaniu odpowiednimi środkami transportu przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia potwierdzone przez podmiot udostępniający w/w środki, umożliwiające wykonanie przedmiot zamówienia określony w pkt 4 siwz, nie budzące zastrzeżeń pod względem technicznym oraz dopuszczone do ruchu przez uprawnione osoby;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przynajmniej jednej usługi polegającej na dowozie uczniów niepełnosprawnych o wartości minimum 35 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu, o którym mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. d) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz wskaże w ofercie wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w odniesieniu do tych podmiotów i podwykonawców ich oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Opłacona polisa ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 10 000,00- należy dołączyć dowód wpłaty/przelewu.
b) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (kierowcy, opiekunowie) wraz z określeniem czynności wykonywanych w przedmiotowym zamówieniu i posiadanych kwalifikacji - (Załącznik nr 7 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG - złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - złożyć wraz z ofertą c) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia z art. 22 ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
rok produkcji samochodu | 30,00 |
klimatyzacja | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany osoby sprawującej opiekę podczas dowozu w przypadkach zaistnienia okoliczności uzasadniających tę zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, zwolnienie pracownika itp.) 2. Zmiany ilości dzieci dowożonych zwłaszcza, kiedy ilość dzieci będzie przekraczać liczbę miejsc w pojeździe/pojazdach, którymi wykonywany jest przedmiot umowy wraz ze zmiana pojazdów. 3. Zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Trasa I |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 28550,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rok produkcji samochodu | 30,00 |
klimatyzacja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Trasa II |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 32382,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rok produkcji samochodu | 30,00 |
klimatyzacja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Trasa III |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 31463,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rok produkcji samochodu | 30,00 |
klimatyzacja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Trasa IV |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 35824,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
rok produkcji samochodu | 30,00 |
klimatyzacja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini.
- "Renowacja elewacji oraz dostosowanie budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Trzebini do zaleceń przeciwpożarowych".
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2024 r.
- Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług przewozu uczniów do szkół i przedszkola w formie sprzedaży biletów miesięcznych z zapewnieniem opieki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.