Ogłoszenie z dnia 2006-12-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wałbrzych: dostawa w okresie 3 lat paliw płynnych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 20.400 l, oleju napędowego w ilości ok. 74.000 l. i innych produktów, będących odpowiednikami ww. produktów, znajdujących się w obrocie bezgotówkowym za pomocą kart rozliczeniowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: st. kpt. Robert Krężałek lub mł. asp. Małgorzata Mleczko, ul. Matejki 5, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8877204, fax 074 8877291, e-mail: walbrzych@kwpsp.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kwpsp.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa w okresie 3 lat paliw płynnych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 20.400 l, oleju napędowego w ilości ok. 74.000 l. i innych produktów, będących odpowiednikami ww. produktów, znajdujących się w obrocie bezgotówkowym za pomocą kart rozliczeniowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Tankowanie paliw do pojazdów służbowych Komendy Miejskiej PSP w Wałbrzychu na wyznaczonej/ych stacji/ach przez Dostawcę. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa w okresie 3 lat paliw płynnych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 20.400 l, oleju napędowego w ilości ok. 74.000 l. i innych produktów, będących odpowiednikami w/w produktów, znajdujących się w obrocie bezgotówkowym za pomocą kart rozliczeniowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Warunki podstawowe A. W stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona jego upadłość. Do potwierdzenia oświadczeniem. B. Oferent nie zalega z uiszczeniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego oraz opłat do właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Do potwierdzenia stosownymi dokumentami wyszczególnionymi w § 1 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). C. Oferent (osoba fizyczna) nie był prawomocnie skazany za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Do potwierdzenia stosownymi dokumentami wyszczególnionymi w § 1 ust. 1 pkt. 4 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, spowoduje odrzucenie oferty. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oferent do oferty załącza niżej wymienione dokumenty: A. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Do potwierdzenia kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem koncesji uprawniającej do obrotu materiałami ropopochodnymi - zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). B. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia zaświadczeniem z banku, gdzie oferent posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych nie mniejszych niż 61.000 zł. lub zdolność kredytową oferenta nie mniejszą niż 61.000 zł. Przedmiotowe zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z § 1 ust. 3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). C. Oferent potwierdza przyjęcie warunków przedstawionych w umowie stanowiącej załącznik nr 2 do n/n. SIWZ poprzez podpisanie jej przez uprawnionego swojego przedstawiciela. D. W przypadku, gdy o zamówienie publiczne ubiegać się będzie firma zarejestrowana w Polsce jako oddział lub przedstawicielstwo firmy zagranicznej ma obowiązek przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, spowoduje odrzucenie oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa w okresie 3 lat paliw płynnych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 20.400 l, oleju napędowego w ilości ok. 74.000 l. i innych produktów, będących odpowiednikami w/w produktów, znajdujących się w obrocie bezgotówkowym za pomocą kart rozliczeniowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki podstawowe A. W stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona jego upadłość. Do potwierdzenia oświadczeniem. B. Oferent nie zalega z uiszczeniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego oraz opłat do właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Do potwierdzenia stosownymi dokumentami wyszczególnionymi w § 1 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). C. Oferent (osoba fizyczna) nie był prawomocnie skazany za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Do potwierdzenia stosownymi dokumentami wyszczególnionymi w § 1 ust. 1 pkt. 4 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, spowoduje odrzucenie oferty. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oferent do oferty załącza niżej wymienione dokumenty: A. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Do potwierdzenia kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem koncesji uprawniającej do obrotu materiałami ropopochodnymi - zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). B. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia zaświadczeniem z banku, gdzie oferent posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych nie mniejszych niż 61.000 zł. lub zdolność kredytową oferenta nie mniejszą niż 61.000 zł. Przedmiotowe zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z § 1 ust. 3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). C. Oferent potwierdza przyjęcie warunków przedstawionych w umowie stanowiącej załącznik nr 2 do n/n. SIWZ poprzez podpisanie jej przez uprawnionego swojego przedstawiciela. D. W przypadku, gdy o zamówienie publiczne ubiegać się będzie firma zarejestrowana w Polsce jako oddział lub przedstawicielstwo firmy zagranicznej ma obowiązek przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, spowoduje odrzucenie oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki podstawowe A. W stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona jego upadłość. Do potwierdzenia oświadczeniem. B. Oferent nie zalega z uiszczeniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego oraz opłat do właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Do potwierdzenia stosownymi dokumentami wyszczególnionymi w § 1 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). C. Oferent (osoba fizyczna) nie był prawomocnie skazany za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Do potwierdzenia stosownymi dokumentami wyszczególnionymi w § 1 ust. 1 pkt. 4 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, spowoduje odrzucenie oferty. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oferent do oferty załącza niżej wymienione dokumenty: A. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Do potwierdzenia kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem koncesji uprawniającej do obrotu materiałami ropopochodnymi - zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). B. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia zaświadczeniem z banku, gdzie oferent posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych nie mniejszych niż 61.000 zł. lub zdolność kredytową oferenta nie mniejszą niż 61.000 zł. Przedmiotowe zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z § 1 ust. 3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). C. Oferent potwierdza przyjęcie warunków przedstawionych w umowie stanowiącej załącznik nr 2 do n/n. SIWZ poprzez podpisanie jej przez uprawnionego swojego przedstawiciela. D. W przypadku, gdy o zamówienie publiczne ubiegać się będzie firma zarejestrowana w Polsce jako oddział lub przedstawicielstwo firmy zagranicznej ma obowiązek przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, spowoduje odrzucenie oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki podstawowe A. W stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona jego upadłość. Do potwierdzenia oświadczeniem. B. Oferent nie zalega z uiszczeniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego oraz opłat do właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Do potwierdzenia stosownymi dokumentami wyszczególnionymi w § 1 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). C. Oferent (osoba fizyczna) nie był prawomocnie skazany za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Do potwierdzenia stosownymi dokumentami wyszczególnionymi w § 1 ust. 1 pkt. 4 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, spowoduje odrzucenie oferty. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oferent do oferty załącza niżej wymienione dokumenty: A. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Do potwierdzenia kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem koncesji uprawniającej do obrotu materiałami ropopochodnymi - zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). B. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia zaświadczeniem z banku, gdzie oferent posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych nie mniejszych niż 61.000 zł. lub zdolność kredytową oferenta nie mniejszą niż 61.000 zł. Przedmiotowe zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z § 1 ust. 3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 roku, poz. 605). C. Oferent potwierdza przyjęcie warunków przedstawionych w umowie stanowiącej załącznik nr 2 do n/n. SIWZ poprzez podpisanie jej przez uprawnionego swojego przedstawiciela. D. W przypadku, gdy o zamówienie publiczne ubiegać się będzie firma zarejestrowana w Polsce jako oddział lub przedstawicielstwo firmy zagranicznej ma obowiązek przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, spowoduje odrzucenie oferty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 25 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.12.2006, godzina 10:00, Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu, ul. Matejki 5, 58-300 Wałbrzych, pokój nr 3 na parterze budynku B.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: SIWZ można również otrzymywać osobiście w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu oraz poprzez pocztę elektroniczną: mt@straz.walbrzych.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.12.2006.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Sukcesywna dostawa trumien, urn, krzyży i palików dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu
- Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni Digital Painting Lab
- "Zakup dekoracji świątecznych"
- "Remont lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Piłsudskiego 81, i remont lokalu mieszkalnego nr 4 wraz z remontem stropu pod lokalem w budynku przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu"
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Głowackiego 2 w Wałbrzychu i remontu budynku przy ul. Niepodległości 183 w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Iłowej"
- dostawy paliw ciekłych w 2026 r. dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Olsztynie
- Sukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami Zamawiającego dostawy paliw płynnych w 2026
- Sukcesywna dostawa w 2026 r. oleju napędowego dla Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Łodzi w 2026 roku
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu na rok 2026
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.