eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › REMONT BUDYNKU SALI SPORTOWEJ NA TERENIE I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCACEGO Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI WE WSCHOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Wschowa: REMONT BUDYNKU SALI SPORTOWEJ NA TERENIE I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCACEGO Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI WE WSCHOWIE
Numer ogłoszenia: 62459 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wschowski , ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 065 5404800, faks 065 5401932.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wschowa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU SALI SPORTOWEJ NA TERENIE I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCACEGO Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI WE WSCHOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest remont budynku sali sportowej na terenie I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Tomasza Zana przy ul Jana Matejki 1 we Wschowie 1. Zakres robót remontowych obejmuje: A) roboty budowlane -rozebranie istniejącej podłogi drewnianej wraz z drewnianą konstrukcją nośną, -rozebranie posadzki z płytek wersowych, -wykucie z muru stalowych krat okiennych, drabinek gimnastycznych i tablic do gry w koszykówkę, -skucie fragmentów (odparzonych) tynków wewnętrznych, -uzupełnienie tynków cement.-wap. kat.III na ścianach, -wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych 2x lepikiem asf. na gorąco, -wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 25cm i 38cm z piasku zagęszczonego do Is=0,98. Zamawiający będzie żądał wykonania badań potwierdzających uzyskanie wymaganego stopnia zagęszczenia podbudowy wykonanych płytą dynamiczną w 6 punktach pomiarowych wskazanych przez inspektora nadzoru, -wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 10cm z betonu kl. B-10, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzki 2x folia PE gr.0,2mm, -wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 15cm z betonu kl. B-25 zbrojonej siatkami zgrzewanymi Q188 jako podłoże pod podłogę sportową. Przed betonowaniem w płycie na leży osadzić wszelkie elementy osprzętu jak kotwy i tuleje. Płytę betonową należy zatrzeć zacieraczkami mechanicznymi. Płytę należy zdylatować obwodowo wzdłuż ścian zewnętrznych budynku na pełen przekrój płyty. Ponadto płytę podzielić na pola o pow. do 36m2 poprzez nacięcie posadzki piłą diamentową z tarczą szer. 4-5mm do głębokości 1/3 grubości płyty. Powierzchnia płyty musi spełniać wymóg równości w zakresie maksymalnej odchyłki w granicach +- 2 mm/2 m mierzone łatą w różnych kierunkach. -wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 6cm z zaprawy cement. m. 12Mpa pod posadzkę z płytek gresowych, -uzupełnienie gładzi gipsowej 2-warstwowej na ścianach, -przebudowanie dwóch skrzydeł okiennych drewnianych w zakresie zmiany usytuowania zawiasów z bocznego na dolne, -malowanie 1-krotne stolarki okiennej farbą do drewna, -malowanie 2-krotne stolarki drzwiowej farbą do drewna, -malowanie wiązarów drewnianych stropodachu farbą do drewna dwukrotnie, -malowanie dwukrotne ścian do wysokości 3,60m farbą olejną, -malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą emulsyjną, -wykonanie posadzki z płytek gresowych na kleju, -montaż podłogi sportowej z systemowych paneli drewnianych na module z legarów amortyzujących wstrząsy Opis systemu: -Nawierzchnia podłogi z trójwarstwowych desek bukowych gr 22mm, klamrowanych do legarów z systemowymi przyściennymi listwami dylatacyjnymi -System pojedynczych legarów ze sklejki z drewna brzozowego grubości 22mm zintegrowanych z pianką PU grubości 12mm układanych na gotowym podłożu w rozstawie co 36cm -Folia PE gr. 0,2mm układana bezpośrednio na płycie betonowej -Grubość całkowita systemu: 56,0mm Wymagane dokumenty dotyczące podłogi sportowej: -Deklaracja zgodności CE zgodnie z obowiązującą normą EN 14904 -Karta techniczna potwierdzona przez producenta -Autoryzacja producenta systemu -Karta gwarancyjna producenta Wymagane warunki montażu nawierzchni sportowej -wilgotność płyty betonowej nie może być większa niż 2 % -podłoże powinno być gładkie, bez pęknięć, odtłuszczone, wytrzymałe, równe, suche, oczyszczone z wszelkich zabrudzeń -wszelkie elementy osprzętu (np. kotwy, tuleje, dekle itp.) winny być zamontowane przed rozpoczęciem montażu podłogi sportowej -na tak przygotowanej płycie betonowej ułożyć folię PE gr. 0,2mm tak aby poszczególne arkusze nakładały się na siebie z zakładem szer. 20cm. Folię wzdłuż ścian ułożyć z wywinięciem na ściany na wys.10cm -montaż podłogi sportowej powinien odbywać się w temperaturze minimum 15 oC i wilgotności względnej 30 - 60 % -montaż podłogi sportowej wykonać zgodnie z wymogami producenta podłogi i normą EN 14904, podłogę przy ścianach układać z pozostawieniem szczeliny dylatacyjnej szer. 30mm -po zamontowaniu podłogi wykonać malowanie linii boisk do gry w koszykówkę i siatkówkę B) roboty instalacyjne -wymiana starej instalacji c.o. z rur stalowych na miedziane oraz grzejników żeliwnych na płytowe typ 22KV -90/140, -przeprowadzenie próby szczelności instalacji c.o. -zamontowanie na dwóch skrzydłach okiennych napędów łańcuchowych typ ACI 22 z konsolą RE22 o wysięgu 35cm wraz ze sterowanie uchylaniem okien za pomocą 1szt LT 43U (podtynkowy przycisk przewietrzania), -wymiana starych lamp sufitowych na nowe lampy metalohalogenowe o mocy 250Wat z oprawami przystosowanymi do instalowania w salach sportowych, -wymiana starej instalacji elektrycznej podtynkowej ołowianej na nowe przewody YDY 3x1,5, -wykonanie pomiarów nowej instalacji elektrycznej w zakresie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów natężenia oświetlenia. C) montaż wyposażenia sali sportowej: a) montaż 4 szt. tablic do gry w koszykówkę wg wykazu jak niżej: -konstrukcja mocująca tablicę stalowa składana malowana proszkowo, -profesjonalna tablica do koszykówki o wym. 105x180cm ze szkła akrylowego gr15mm na ramie z profili aluminiowych bez użycia śrub, -osłona dolnej krawędzi tablicy, -obręcz do koszykówki uchylna profesjonalna, -siateczka nylonowa gr.6mm. Zestaw musi posiadać certyfikat PZKosz. b) montaż 1- zestawu do gry w siatkówkę wg wykazu jak niżej: -słupki do siatkówki z profili aluminiowych 80x80mm wraz z kompletem tuleji do mocowania słupków w podłożu, mechanizmem naciągowym i płynną regulacją wysokości siatki, -pokrywy podłogowe (dekle) dostosowane do nawierzchni hali sportowej, -osłony słupków do siatkówki do wysokości 2m profesjonalne wykonane z pianki i pokryte tworzywem, -komplet antenek profesjonalnych z pokrowcem, -siatka do siatkówki turniejowa z polipropylenu o grub. splotu 3mm wyposażona w linkę kevlarową i boczne wzmocnienia, mocowana w 6 punktach, -wieszak do przechowywania siatki. Zestaw musi posiadać certyfikat PZPS. c) montaż 10 kompletów siatek ochronnych na okna -siatka ochronna bezwęzłowa polipropylenowa o wym. 3,10m x 3,00m mocowana po obwodzie do linki stalowej powlekanej PCV za pomocą karabińczyków, siatka o oczkach 4,5 x 4,5 cm, grubość sznurka siatki 4 mm. d) montaż 4 szt. atestowanych drabinek gimnastycznych podwójnych o wym. 250x180cm. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Szczegóły w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł(słownie: cztery tysiące złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 34 8669 0001 2011 0003 8380 0007 Bank Spółdzielczy Wschowa 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w pok. 204 lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 4 do SIWZ), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym również wydane w trybie uznania kwalifikacji zawodowych cudzoziemców, tj.: a) kierownik budowy, który: - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. - posiada aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. b) dysponuje co najmniej 10-ma wykwalifikowanymi pracownikami fizycznymi, gwarantującymi terminowe i profesjonalne wykonanie robót przewidzianych w zamówieniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Kosztorys ofertowy - załącznik nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający może zmienić postanowienia zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tylko i wyłącznie gdy zachodzą następujące okoliczności nieprzewidziane w chwili zawarcia umowy (wówczas taka zmiana będzie sporządzona w formie aneksu do umowy): - niekorzystne warunki pogodowe, uniemożliwiające wykonanie robót w terminie, - wystąpienie nieprzewidzianych w chwili zawarcia umowy dodatkowych prac tj. naprawa uszkodzonych instalacji nie wynikających z przyczyn Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa pok. 212 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 12:30, miejsce: Starostwo Powiatowe, Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, pok. 204 (II piętro - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.