Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sosnowiec: KONSERWACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKACH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH - TBS SP. Z O.O. W SOSNOWCU WG WYKAZU W ZAŁĄCZNIKACH NR 1A i NR 2A - CZĘŚĆ DRUGA Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - TBS Sp. z o.o. w Sosonowcu, do kontaktów: Barbara Dąbrowska, Ryszard Marzec, Ewelina Zając, ul. Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2901850, fax 032 2901862, e-mail: mzbm@mzbm.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzbm.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.mzbm.sosnowiec.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKACH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH - TBS SP. Z O.O. W SOSNOWCU WG WYKAZU W ZAŁĄCZNIKACH NR 1A i NR 2A - CZĘŚĆ DRUGA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sosnowiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie czynności niezbędnych do utrzymania wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości w Sosnowcu, zarządzanych przez MZBM-TBS Spółka z o.o. /wykaz budynków wg Załącznika nr 1A i Załącznika nr 2A Instalacja administracyjna w całości Instalacja zasilająca lokale mieszkalne do ustalonych granic eksploatacji - budynki wg wykazu w Załączniku nr 1A oraz Załączniku nr 2A w stanie zapewniającym jej bezpieczne i bezawaryjne funkcjonowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania korekty wykazu budynków zawartych w Załączniku nr 1A i Załączniku nr 2A. Zakres konserwacji: Konserwacja obejmuje wykonanie czynności niezbędnych do utrzymania instalacji elektrycznych w stałej sprawności techniczno-eksploatacyjnej a w szczególności: Odkurzanie rozdzielnic oraz tablic elektrycznych: głównych, piętrowych, wyłącznikowych, administracyjnych; Dokręcanie przewodów: fazowych, neutralnych, ochronnych, ochronno-neutralnych w rozdzielnicach oraz w/w tablicach elektrycznych, puszkach; Opisywanie zabezpieczeń przedlicznikowych zgodnie z numerami mieszkań; Montaż przykrywek puszek rozgałęźnych; Wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji części wspólnych instalacji elektrycznych tj. WLZ oraz instalacji elektrycznej administracyjnej w zakresie oświetlenia klatek schodowych, piwnic i strychów 49 Wspólnot, Wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji części wspólnych instalacji elektrycznych tj. instalacji elektrycznej administracyjnej w zakresie oświetlenia klatek schodowych, piwnic i strychów 54 Wspólnot, Likwidacja prowizorek, nielegalnych podłączeń po uzgodnieniu z kierownikiem ROW właściwego dla budynków wg Załącznika nr 1A i Załącznika nr 2A Naprawa oświetlenia klatek schodowych, piwnic i strychów; Naprawa instalacji elektrycznych do ustalonych granic eksploatacji; Wymiana spalonych żarówek, uszkodzonych opraw oświetleniowych (bez materiału); Wymiana listew zaciskowych, pierścieni i puszek rozgałęźnych, główek i bezpieczników, wyłączników, przycisków (bez materiału); Naprawa uszkodzonych latarek policyjnych (bez materiału); Konserwacja silników wentylacji mechanicznej 1 raz/rok Konserwacja połączeń instalacji odgromowej Kontrola zużycia energii elektrycznej administracyjnej; Spisywanie liczników energii elektrycznej administracyjnej wg potrzeb (nie rzadziej jak 1 raz/2 m-ce). Określanie potrzeb remontowych wynikających z prowadzonej konserwacji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wpłatą wadium w wysokości 700zł, które należy wnieść w terminie do dnia 08.01.2007r do godz. 9:00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych a ponadto: Prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, co najmniej od 5 lat; Średnioroczny obrót firmy (brutto - określony na podstawie faktur i rachunków za roboty konserwacyjne w zakresie konserwacji instalacji elektrycznych za lata 2000-2005) wynosi co najmniej 200.000,00 zł. Złożyli kompletną ofertę i spełnili wszystkie wymogi ujęte w niniejszej instrukcji; Wpłacili wadium zgodnie z zapisem pkt. 11 niniejszej instrukcji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w przetargu wykonał, 100% zamówienia we własnym zakresie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004r (Dz. U. Nr 71, poz. 645): W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wypis musi potwierdzać datę rozpoczęcia działalności); 2)Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 3)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - elektromonterów oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat; 2)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia: wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji - zaświadczenia kwalifikacyjne serii \E\ do 1 kV (w tym do wykonywania pomiarów ) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz osób bezpośrednio odpowiedzialnych za wykonanie i rozliczenie prac posiadających zaświadczenia kwalifikacyjne serii \D\ a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz osób bezpośrednio odpowiedzialnych za wykonanie i rozliczenie prac; 4)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót konserwacji instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem: inwestora, okresu realizacji w datach od-do, wartości zamówienia, szczegółowego zakresu prac oraz referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5)Za okres 2000-2005 referencje potwierdzające wartość robót przy przeprowadzeniu konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych na minimum 200.000,00 zł w każdym roku. Uwaga: Referencje bez daty oraz bez określenia w treści jaki okres obejmują i jakich robót dotyczą nie będą brane pod uwagę. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, rozliczenie roczne - PIT oraz informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2005; 2. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3.2.1 pkt 1, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Kserokopia REGON Oświadczenie wynikające z Art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), że Wykonawca: 1. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Podmiot będący Spółką Cywilną musi do oferty załączyć umowę Spółki. Uzupełnianie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ryczałtowa brutto z podatkiem VAT za konserwację instalacji elektrycznej na 1m2 powierzchni użytkowej budynków wg wykazu w Załącznik nr 1A i 2A 90 2. Koszt zakupu materiałów 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.sosnowiec.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.01.2007, godzina 10:30, Zamawiający otworzy koperty z Ofertami w pokoju nr 31a ŚWIETLICA w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Partyzantów 10A 41-200 Sosnowiec.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.12.2006.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do budynku "C" Sądu Rejonowego w Czeladzi
- " Dostawa: odzieży ochronnej, medycznej oraz obuwia dla pracowników WSS 5."
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, STAPLERÓW, HEMOSTATYKÓW, JEDNORAZOWYCH WSZCZEPIALNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Modernizacja lądowiska Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu w celu dostosowania do aktualnie obowiązujących wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrow(...)
- "Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych na potrzeby wyposażenia budynku Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu przy ul. Czarnej 14 w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mąkolnie - etap I
- "Remont budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. W. Sikorskiego w Tomaszowie Lubelskim"
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Juliana Tuwima w Drzonowie
- Dostawa i montaż klimatyzatorów typu Multi Split i Split w pomieszczeniach WSRM w Łodzi - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.