eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › KONSERWACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKACH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH - TBS SP. Z O.O. W SOSNOWCU WG WYKAZU W ZAŁĄCZNIKACH NR 1A i NR 2A - CZĘŚĆ DRUGA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-12

POZYCJA 62437

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sosnowiec: KONSERWACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKACH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH - TBS SP. Z O.O. W SOSNOWCU WG WYKAZU W ZAŁĄCZNIKACH NR 1A i NR 2A - CZĘŚĆ DRUGA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - TBS Sp. z o.o. w Sosonowcu, do kontaktów: Barbara Dąbrowska, Ryszard Marzec, Ewelina Zając, ul. Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2901850, fax 032 2901862, e-mail: mzbm@mzbm.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzbm.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.mzbm.sosnowiec.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W BUDYNKACH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH - TBS SP. Z O.O. W SOSNOWCU WG WYKAZU W ZAŁĄCZNIKACH NR 1A i NR 2A - CZĘŚĆ DRUGA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sosnowiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie czynności niezbędnych do utrzymania wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości w Sosnowcu, zarządzanych przez MZBM-TBS Spółka z o.o. /wykaz budynków wg Załącznika nr 1A i Załącznika nr 2A Instalacja administracyjna w całości Instalacja zasilająca lokale mieszkalne do ustalonych granic eksploatacji - budynki wg wykazu w Załączniku nr 1A oraz Załączniku nr 2A w stanie zapewniającym jej bezpieczne i bezawaryjne funkcjonowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania korekty wykazu budynków zawartych w Załączniku nr 1A i Załączniku nr 2A. Zakres konserwacji: Konserwacja obejmuje wykonanie czynności niezbędnych do utrzymania instalacji elektrycznych w stałej sprawności techniczno-eksploatacyjnej a w szczególności: Odkurzanie rozdzielnic oraz tablic elektrycznych: głównych, piętrowych, wyłącznikowych, administracyjnych; Dokręcanie przewodów: fazowych, neutralnych, ochronnych, ochronno-neutralnych w rozdzielnicach oraz w/w tablicach elektrycznych, puszkach; Opisywanie zabezpieczeń przedlicznikowych zgodnie z numerami mieszkań; Montaż przykrywek puszek rozgałęźnych; Wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji części wspólnych instalacji elektrycznych tj. WLZ oraz instalacji elektrycznej administracyjnej w zakresie oświetlenia klatek schodowych, piwnic i strychów 49 Wspólnot, Wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji części wspólnych instalacji elektrycznych tj. instalacji elektrycznej administracyjnej w zakresie oświetlenia klatek schodowych, piwnic i strychów 54 Wspólnot, Likwidacja prowizorek, nielegalnych podłączeń po uzgodnieniu z kierownikiem ROW właściwego dla budynków wg Załącznika nr 1A i Załącznika nr 2A Naprawa oświetlenia klatek schodowych, piwnic i strychów; Naprawa instalacji elektrycznych do ustalonych granic eksploatacji; Wymiana spalonych żarówek, uszkodzonych opraw oświetleniowych (bez materiału); Wymiana listew zaciskowych, pierścieni i puszek rozgałęźnych, główek i bezpieczników, wyłączników, przycisków (bez materiału); Naprawa uszkodzonych latarek policyjnych (bez materiału); Konserwacja silników wentylacji mechanicznej 1 raz/rok Konserwacja połączeń instalacji odgromowej Kontrola zużycia energii elektrycznej administracyjnej; Spisywanie liczników energii elektrycznej administracyjnej wg potrzeb (nie rzadziej jak 1 raz/2 m-ce). Określanie potrzeb remontowych wynikających z prowadzonej konserwacji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wpłatą wadium w wysokości 700zł, które należy wnieść w terminie do dnia 08.01.2007r do godz. 9:00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych a ponadto: Prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, co najmniej od 5 lat; Średnioroczny obrót firmy (brutto - określony na podstawie faktur i rachunków za roboty konserwacyjne w zakresie konserwacji instalacji elektrycznych za lata 2000-2005) wynosi co najmniej 200.000,00 zł. Złożyli kompletną ofertę i spełnili wszystkie wymogi ujęte w niniejszej instrukcji; Wpłacili wadium zgodnie z zapisem pkt. 11 niniejszej instrukcji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w przetargu wykonał, 100% zamówienia we własnym zakresie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004r (Dz. U. Nr 71, poz. 645): W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wypis musi potwierdzać datę rozpoczęcia działalności); 2)Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 3)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - elektromonterów oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat; 2)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia: wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji - zaświadczenia kwalifikacyjne serii \E\ do 1 kV (w tym do wykonywania pomiarów ) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz osób bezpośrednio odpowiedzialnych za wykonanie i rozliczenie prac posiadających zaświadczenia kwalifikacyjne serii \D\ a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz osób bezpośrednio odpowiedzialnych za wykonanie i rozliczenie prac; 4)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót konserwacji instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem: inwestora, okresu realizacji w datach od-do, wartości zamówienia, szczegółowego zakresu prac oraz referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5)Za okres 2000-2005 referencje potwierdzające wartość robót przy przeprowadzeniu konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych na minimum 200.000,00 zł w każdym roku. Uwaga: Referencje bez daty oraz bez określenia w treści jaki okres obejmują i jakich robót dotyczą nie będą brane pod uwagę. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, rozliczenie roczne - PIT oraz informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2005; 2. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3.2.1 pkt 1, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Kserokopia REGON Oświadczenie wynikające z Art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), że Wykonawca: 1. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Podmiot będący Spółką Cywilną musi do oferty załączyć umowę Spółki. Uzupełnianie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ryczałtowa brutto z podatkiem VAT za konserwację instalacji elektrycznej na 1m2 powierzchni użytkowej budynków wg wykazu w Załącznik nr 1A i 2A 90 2. Koszt zakupu materiałów 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.sosnowiec.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.01.2007, godzina 10:30, Zamawiający otworzy koperty z Ofertami w pokoju nr 31a ŚWIETLICA w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Partyzantów 10A 41-200 Sosnowiec.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.