Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Bystra: Wykonanie robót budowlanych w Szkole Podstawowej w Bystrej - po awarii instalacji hydrantowej
Numer ogłoszenia: 62413 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Synów Pułku w Bystrej, ul. Klimczoka 68, 43-360 Bystra, woj. śląskie, tel. 33 817 12 22, faks 33 817 12 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w Szkole Podstawowej w Bystrej - po awarii instalacji hydrantowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w Szkole Podstawowej w Bystrej - po awarii instalacji hydrantowej 2. Zakres prac obejmuje: a) Poddasze: demontaż i wymiana instalacji hydrantowej wraz z badaniem skuteczności hydrantu, b) I Piętro - sala nr 5: skucie tynków, zdrapanie gładzi ze ścian, demontaż posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, demontaż płyt OSB z podłogi, rozebranie podłóg i legarów drewnianych, usunięcie gruzu i jego wywiezienie, c) I Piętro - sala nr 6: zdrapanie gładzi ze ścian, demontaż posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, demontaż płyt OSB z podłogi, rozebranie podłóg i legarów drewnianych, usunięcie gruzu i jego wywiezienie, d) I Piętro - korytarz - skucie tynków z sufitu, zdrapanie gładzi ze ścian, e) Parter - sala nr 2: zdrapanie gładzi ze ścian, demontaż posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, demontaż płyt OSB z podłogi, rozebranie podłóg i legarów drewnianych, usunięcie gruzu i jego wywiezienie, f) Parter - Kuchnia: skucie tynków z sufitu i ścian, skucie płytek ceramicznych ze ścian i rozebranie posadzki z płytek z kamieni sztucznych, g) Parter - Korytarz: skucie tynków z sufitu, zdrapanie gładzi ze ścian, usunięcie gruzu i jego wywiezienie, h) Parter - Szatnie: skucie tynków z sufitu, rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, i) Parter - Klatka schodowa: zdrapanie gładzi ze ścian, j) Osuszanie budynku przy pomocy nagrzewnicy spalinowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo-Budowlany inż. Grzegorz Boba
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo-Budowlany inż. Grzegorz Boba
- Grzegorz Boba Zakład Remontowo Budowlany, Ogrodowa 83, 32-607 Polanka Wielka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18906,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22092,52
Oferta z najniższą ceną: 22092,52 / Oferta z najwyższą ceną: 22092,52
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 16.02.2012r. nastąpiła awaria instalacji hydrantowej, w wyniku której została zalana Szkoła Podstawowa w Bystrej. W związku z wyjątkową sytuacją niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W związku z awarią instalacji hydrantowej konieczne było natychmiastowe wykonanie prac budowlanych związanych z usunięciem skutków awarii i osuszenie budynku, aby nie zwiększyć rozmiarów już powstałej szkody. Obiekt musiał zostać wyłączony z funkcjonowania, ponieważ zagrażał życiu i zdrowiu użytkowników szkoły. Awaria i jej skutki musiały zostać szybko usunięte, ponieważ nie ma możliwości wyłączenia z funkcjonowania obiektu szkoły w trakcie trwania roku szkolnego. W związku z powyższym Zamawiający z wybranym wykonawcą zawarł umowę w trybie przepisów art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa placówek oświatowych w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 - modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowym przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lądku-Zdroju
- "Przebudowa i remont głównego dachu oraz remont stropu w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Policach"
- Budowa łącznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie
- "Wygłuszenie ciągów komunikacyjnych w budynku A-2 oraz na II piętrze łącznika Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach, wraz z robotami towarzyszącymi".
- Budowa Szkoły Podstawowej w Gdańsku- Ujeścisku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.