Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-01
Warszawa: Dostawa mebli biurowych dla Instytutu Badań Edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 62374 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37103 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Instytutu Badań Edukacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych stołów konferencyjnych i foteli biurowych do Instytutu Badań Edukacyjnych. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.1- Modernizacja systemu nadzoru i zarządzania w oświacie, 3.1.1- Tworzenie warunków do monitorowania ewaluacji i badań systemu oświaty. Wykonawca jest zobowiązany dokonać dostawy mebli w okresie 2 następujących po sobie dniach roboczych w godzinach 8:00- 16:30. Dostawa obejmuje: dostarczenie mebli do siedziby Zamawiającego, rozładunek, montaż, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 4 tygodni od daty zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Za datę wykonania zamówienia uważać się będzie dzień podpisania protokółów odbioru mebli przez przedstawiciela Zamawiającego. Miejsce dostawy: Instytutu Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8, Warszawa. OPIS MEBLI STOŁY KONFERENCYJNE Kolorystyka: zostanie wybrana po wyborze Wykonawcy - płyty melaminowanej, konstrukcji i dodatków srebrnych matowych. Zamawiający dokona wyboru koloru spośród kolorów oferowanych przez producenta mebli. Preferowane przez Zamawiającego kolor to popielaty lub ciemny orzech. 1. Stół konferencyjny prosty MIRAGE lub równoważny o wymiarach (dł. x szer. x wys.) 138x80x72 - 18 szt. Za równoważny Zamawiający uzna stół o następujących parametrach: Stelaż stal chromowana . Blat z płyty wiórowej melaminowanej 25 mm, oklejony 2 mm PCV. Możliwość składania nóg i układania stołów na stosach. Przelotki na przewody w blatach o średnicy 60 mm - miejsce wykonania przelotki zostanie wskazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy sprawie udzielenia zamówienia publicznego w terminie uzgodnionym przez strony umowy. stelaż: stal chromowana szerokość podstawy: 130 cm głębokość podstawy: 60 cm wymiary blatu: 138 x 80 cm wysokość: 72 cm 2. Dostawka ? koła o wymiarach (dł. x szer. x wys.) 69x80x72 - 4 szt. Stelaż jedna noga ze stali chromowanej. Blat z płyty wiórowej melaminowanej 25 mm, oklejony 2 mm PCV. Dostawka będzie przykręcana do stołów. stelaż: stal chromowana szerokość podstawy: 60 cm głębokość podstawy: 60 cm wymiary blatu: 138 x 80 cm wysokość: 72 cm 3. Fotele biurowe a) Fotel gabinetowy Fokus czarny, typ tkaniny: Skóra naturalna licowa SG01 (czarny): front fotela tapicerowany jest najwyższej jakości skóry naturalnej, tył fotela tapicerowany jest skórą ekologiczną o identycznym kolorze i strukturze jak front fotela tapicerowany naturalną skórą licową, mechanizmem ruchowy multiblock, umożliwiającym bujanie się lub fotel równoważny Ilość: 4 sztuk. b) Fotel biurowy mobi czarny, typ tkaniny: siatka oraz tkanina membranowa z mechanizmem TLTI, umożliwiający bujanie się lub fotel równoważny. Ilość: 41 sztuk. Za równoważne Zamawiający uzna fotel o parametrach technicznych: Dotyczy: Fotel gabinetowy Fokus czarny, typ tkaniny: Skóra naturalna licowa SG01 (czarny) Nośność: a) nie mniejsza niż: 130 kg; Podstawa krzesła: b) pięcioramienny krzyżak aluminiowy kolor: aluminium; c) teleskop gazowy zapewniający płynną regulację oraz tzw. miękkie resorowanie wysokości; Rodzaj kółek: a) kółka jezdne. Kółka muszą zapewniać swobodne przemieszczanie się krzesła w trakcie użytkowania; b) kółka do powierzchni miękkiej: wg potrzeb Zamawiającego; c) kółka do powierzchni twardej: wg potrzeb Zamawiającego. Kółka pokryte cienką gumową oponą zabezpieczającą przed zarysowaniem powierzchni; Mechanizm regulacji: d) mechanizm umożliwiający swobodne bujanie się; e) zablokowanie oparcia w pozycji do pracy; f) regulacja siły odchylenia oparcia i siedziska; Podłokietniki: g) wykonane z stali z nakładką miękką tapicerowaną skórą licową SG01 lub skórą o tożsamej strukturze i kolorystyce; Siedzisko: h) regulowana wysokość siedziska w zakresie 52-60 cm; i) głębokość: co najmniej 52 cm; j) szerokość: co najmniej 53 cm; k) zaokrąglona krawędź przednia; Oparcie: l) Wysokość oparcia: 72 cm; m) Wysokość całkowita krzesła zawiera się w przedziale 120-130 cm; Tapicerka: n) front fotela tapicerowany o najwyższej jakości skóry naturalnej, tył fotela tapicerowany skórą ekologiczną o identycznym kolorze i strukturze jak front fotela tapicerowany naturalną skórą licową (SG01 czarny lub skórą o tożsamej strukturze i kolorystyce). Dotyczy: Fotel biurowy mobi czarny, typ tkaniny: siatka oraz tkanina membranowa. Nośność: a) nie mniejsza niż: 130 kg; Podstawa krzesła: b) pięcioramienny krzyżak - podstawa wykonana z chromowanej stali, aluminiowy kolor; c) teleskop gazowy zapewniający płynną regulację oraz tzw. miękkie resorowanie wysokości; Rodzaj kółek: a) kółka jezdne. Kółka muszą zapewniać swobodne przemieszczanie się krzesła w trakcie użytkowania; b) kółka do powierzchni miękkiej: wg potrzeb Zamawiającego; c) kółka do powierzchni twardej: wg potrzeb Zamawiającego. Kółka pokryte cienką gumową oponą zabezpieczającą przed zarysowaniem powierzchni; Mechanizm regulacji: d) mechanizm umożliwiający swobodne bujanie się; e) zablokowanie oparcia w pozycji do pracy; f) regulacja siły odchylenia oparcia i siedziska; Podłokietniki: g) wykonane z wysokiej jakości mocnego tworzywa sztucznego; h) rozstawienie podłokietników 50 cm; i) wysokość podłokietników od siedziska 18 cm; Siedzisko: j) regulowana wysokość siedziska w zakresie 46-53 cm; k) głębokość: co najmniej 49 cm; l) szerokość: co najmniej 49 cm; m) zaokrąglona krawędź przednia; n) wykonane z tkaniny, membranowej; o) odporność na ścieranie: nie mniej niż 50 000 cykli Oparcie: p) Wysokość oparcia: 66 cm; q) Szerokość oparcia 47 cm; r) Wysokość całkowita krzesła zawiera się w przedziale 107-114 cm; s) Wykonane z materiału siatki przepuszczającej powietrze; t) odporność na ścieranie: nie mniej niż 50 000 cykli Zagłówek: u) Wykonany z miękkiej eko skóry Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym słowniku zamówień jako: 39130000-2 Meble biurowe 39112000-0 Krzesła Gwarancja- do 30.06.2015r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.13.00.00 - Alternatory 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: : Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.1- Modernizacja systemu nadzoru i zarządzania w oświacie, 3.1.1- Tworzenie warunków do monitorowania ewaluacji i badań systemu oświaty.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dariusz Kacprzak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Zakład Handlowo-Usługowy OMNIBUS, ul. Łagiewnicka 301, 91-509 Łódź, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17967,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19746,00
Oferta z najniższą ceną: 19675,08 / Oferta z najwyższą ceną: 49913,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Dostawa krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
więcej: Alternatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.