eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych dla Instytutu Badań Edukacyjnych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Warszawa: Dostawa mebli biurowych dla Instytutu Badań Edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 62374 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37103 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Instytutu Badań Edukacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych stołów konferencyjnych i foteli biurowych do Instytutu Badań Edukacyjnych. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.1- Modernizacja systemu nadzoru i zarządzania w oświacie, 3.1.1- Tworzenie warunków do monitorowania ewaluacji i badań systemu oświaty. Wykonawca jest zobowiązany dokonać dostawy mebli w okresie 2 następujących po sobie dniach roboczych w godzinach 8:00- 16:30. Dostawa obejmuje: dostarczenie mebli do siedziby Zamawiającego, rozładunek, montaż, ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 4 tygodni od daty zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Za datę wykonania zamówienia uważać się będzie dzień podpisania protokółów odbioru mebli przez przedstawiciela Zamawiającego. Miejsce dostawy: Instytutu Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8, Warszawa. OPIS MEBLI STOŁY KONFERENCYJNE Kolorystyka: zostanie wybrana po wyborze Wykonawcy - płyty melaminowanej, konstrukcji i dodatków srebrnych matowych. Zamawiający dokona wyboru koloru spośród kolorów oferowanych przez producenta mebli. Preferowane przez Zamawiającego kolor to popielaty lub ciemny orzech. 1. Stół konferencyjny prosty MIRAGE lub równoważny o wymiarach (dł. x szer. x wys.) 138x80x72 - 18 szt. Za równoważny Zamawiający uzna stół o następujących parametrach: Stelaż stal chromowana . Blat z płyty wiórowej melaminowanej 25 mm, oklejony 2 mm PCV. Możliwość składania nóg i układania stołów na stosach. Przelotki na przewody w blatach o średnicy 60 mm - miejsce wykonania przelotki zostanie wskazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy sprawie udzielenia zamówienia publicznego w terminie uzgodnionym przez strony umowy. stelaż: stal chromowana szerokość podstawy: 130 cm głębokość podstawy: 60 cm wymiary blatu: 138 x 80 cm wysokość: 72 cm 2. Dostawka ? koła o wymiarach (dł. x szer. x wys.) 69x80x72 - 4 szt. Stelaż jedna noga ze stali chromowanej. Blat z płyty wiórowej melaminowanej 25 mm, oklejony 2 mm PCV. Dostawka będzie przykręcana do stołów. stelaż: stal chromowana szerokość podstawy: 60 cm głębokość podstawy: 60 cm wymiary blatu: 138 x 80 cm wysokość: 72 cm 3. Fotele biurowe a) Fotel gabinetowy Fokus czarny, typ tkaniny: Skóra naturalna licowa SG01 (czarny): front fotela tapicerowany jest najwyższej jakości skóry naturalnej, tył fotela tapicerowany jest skórą ekologiczną o identycznym kolorze i strukturze jak front fotela tapicerowany naturalną skórą licową, mechanizmem ruchowy multiblock, umożliwiającym bujanie się lub fotel równoważny Ilość: 4 sztuk. b) Fotel biurowy mobi czarny, typ tkaniny: siatka oraz tkanina membranowa z mechanizmem TLTI, umożliwiający bujanie się lub fotel równoważny. Ilość: 41 sztuk. Za równoważne Zamawiający uzna fotel o parametrach technicznych: Dotyczy: Fotel gabinetowy Fokus czarny, typ tkaniny: Skóra naturalna licowa SG01 (czarny) Nośność: a) nie mniejsza niż: 130 kg; Podstawa krzesła: b) pięcioramienny krzyżak aluminiowy kolor: aluminium; c) teleskop gazowy zapewniający płynną regulację oraz tzw. miękkie resorowanie wysokości; Rodzaj kółek: a) kółka jezdne. Kółka muszą zapewniać swobodne przemieszczanie się krzesła w trakcie użytkowania; b) kółka do powierzchni miękkiej: wg potrzeb Zamawiającego; c) kółka do powierzchni twardej: wg potrzeb Zamawiającego. Kółka pokryte cienką gumową oponą zabezpieczającą przed zarysowaniem powierzchni; Mechanizm regulacji: d) mechanizm umożliwiający swobodne bujanie się; e) zablokowanie oparcia w pozycji do pracy; f) regulacja siły odchylenia oparcia i siedziska; Podłokietniki: g) wykonane z stali z nakładką miękką tapicerowaną skórą licową SG01 lub skórą o tożsamej strukturze i kolorystyce; Siedzisko: h) regulowana wysokość siedziska w zakresie 52-60 cm; i) głębokość: co najmniej 52 cm; j) szerokość: co najmniej 53 cm; k) zaokrąglona krawędź przednia; Oparcie: l) Wysokość oparcia: 72 cm; m) Wysokość całkowita krzesła zawiera się w przedziale 120-130 cm; Tapicerka: n) front fotela tapicerowany o najwyższej jakości skóry naturalnej, tył fotela tapicerowany skórą ekologiczną o identycznym kolorze i strukturze jak front fotela tapicerowany naturalną skórą licową (SG01 czarny lub skórą o tożsamej strukturze i kolorystyce). Dotyczy: Fotel biurowy mobi czarny, typ tkaniny: siatka oraz tkanina membranowa. Nośność: a) nie mniejsza niż: 130 kg; Podstawa krzesła: b) pięcioramienny krzyżak - podstawa wykonana z chromowanej stali, aluminiowy kolor; c) teleskop gazowy zapewniający płynną regulację oraz tzw. miękkie resorowanie wysokości; Rodzaj kółek: a) kółka jezdne. Kółka muszą zapewniać swobodne przemieszczanie się krzesła w trakcie użytkowania; b) kółka do powierzchni miękkiej: wg potrzeb Zamawiającego; c) kółka do powierzchni twardej: wg potrzeb Zamawiającego. Kółka pokryte cienką gumową oponą zabezpieczającą przed zarysowaniem powierzchni; Mechanizm regulacji: d) mechanizm umożliwiający swobodne bujanie się; e) zablokowanie oparcia w pozycji do pracy; f) regulacja siły odchylenia oparcia i siedziska; Podłokietniki: g) wykonane z wysokiej jakości mocnego tworzywa sztucznego; h) rozstawienie podłokietników 50 cm; i) wysokość podłokietników od siedziska 18 cm; Siedzisko: j) regulowana wysokość siedziska w zakresie 46-53 cm; k) głębokość: co najmniej 49 cm; l) szerokość: co najmniej 49 cm; m) zaokrąglona krawędź przednia; n) wykonane z tkaniny, membranowej; o) odporność na ścieranie: nie mniej niż 50 000 cykli Oparcie: p) Wysokość oparcia: 66 cm; q) Szerokość oparcia 47 cm; r) Wysokość całkowita krzesła zawiera się w przedziale 107-114 cm; s) Wykonane z materiału siatki przepuszczającej powietrze; t) odporność na ścieranie: nie mniej niż 50 000 cykli Zagłówek: u) Wykonany z miękkiej eko skóry Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym słowniku zamówień jako: 39130000-2 Meble biurowe 39112000-0 Krzesła Gwarancja- do 30.06.2015r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.13.00.00 - Alternatory 39.11.20.00 - Krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: : Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.1- Modernizacja systemu nadzoru i zarządzania w oświacie, 3.1.1- Tworzenie warunków do monitorowania ewaluacji i badań systemu oświaty.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dariusz Kacprzak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Zakład Handlowo-Usługowy OMNIBUS, ul. Łagiewnicka 301, 91-509 Łódź, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17967,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19746,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19675,08 / Oferta z najwyższą ceną: 49913,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.