Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-22
Zelów: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz kursów w związku z realizacją Projektu pod nazwą Szansa na pracę - aktywizacja zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Łodzi o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejsk
Numer ogłoszenia: 62307 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie , ul. Piotrkowska 12, 97-425 Zelów, woj. łódzkie, tel. 044 6341028, faks 044 6341028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz kursów w związku z realizacją Projektu pod nazwą Szansa na pracę - aktywizacja zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Łodzi o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz kursów w związku z realizacją Projektu pod nazwą Szansa na pracę - aktywizacja zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Łodzi o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejsk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 4500.00 PLN (słownie: cztery tysiące)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dla spełnienia powyższego warunku powinni: 1) posiadać potwierdzone pisemnymi referencjami doświadczenie w realizacji zamówień, których przedmiotem było/jest realizacja warsztatów, kursów oraz szkoleń w ramach Projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki [POKL], tj. powinni wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub obecnie wykonywać, co najmniej 3 (trzy) zamówienia, których przedmiotem było/jest realizacja warsztatów i kursów w ramach Projektów POKL, realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego. Wartość każdego wykonanego zamówienia nie może być mniejsza niż 80000,00 PLN brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku zamówień obecnie wykonywanych (nie zakończonych), wartość zrealizowanej części każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 80000,00 PLN brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych); 2) posiadać potwierdzone pisemnymi referencjami doświadczenie w realizacji zamówień, których przedmiotem było/jest realizacja warsztatów, kursów oraz szkoleń w ramach Projektów z Poddziałania 7.1.1 POKL, tj. powinni wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub obecnie wykonywać, co najmniej 10 (dziesięć) zamówień, których przedmiotem było/jest realizacja warsztatów i kursów w ramach Projektów z Poddziałania 7.1.1 POKL
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dla spełnienia powyższego warunku powinni dysponować urządzeniami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia w tym, w szczególności: 1) rzutnikiem multimedialnym - szt. 2; 2) laptopem - szt. 2; 3) kasami fiskalnymi - szt. 10; 4) mobilną pracownią komputerową - szt. 10
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dla spełnienia powyższego warunku powinni dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi niżej wymienione kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia: Trener - psycholog, posiadający: - wykształcenie wyższe- mgr psychologii, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów aktywizacyjnych skierowanych na pozyskiwanie kompetencji psychospołecznych Uczestników w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - doświadczenie w pracy terapeutycznej; Trener - doradca zawodowy, posiadający: - wykształcenie wyższe - studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego , - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów doradztwa zawodowego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - licencja doradcy zawodowego II stopnia lub certyfikat jobcoacha; Trener - stylista i wizażysta, posiadający: - wykształcenie kierunkowe, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów stylizacji i wizażu w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Trener - trener szkoleń komputerowych, posiadający: - wykształcenie wyższe- mgr informatyki, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów doradztwa zawodowego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - certyfikat egzaminatora ECDL; Trener - specjalista w zakresie organizacji i zarządzania, posiadający: - wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od termin składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów z zakresu zarządzania i ekonomii w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Trener - specjalista zakresie obsługi klienta, posiadający: - wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji w realizacji kursów z zakresu obsługi klienta w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Trener - specjalista w zakresie technik sprzedaży, posiadający: - wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji w realizacji kursów z zakresu technik sprzedaży w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Trener - specjalista praktyk w zakresie sprzedaży, posiadający - wykształcenie wyższe, - minimum 3 letnie doświadczenie w organizacji i zarządzaniu sprzedażą w placówkach handlowych; Trener kursu obsługi kas fiskalnych, posiadający: - wykształcenie wyższe, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji kursów komputerowych ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Trener kursu minimum sanitarne, posiadający: - wykształcenie wyższe, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji kursów z zakresu minimum sanitarnego ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dla spełnienia powyższego warunku powinni: 1) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 165.000,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt pięć tysięcy) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 165.000,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt pięć tysięcy); 2) posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, której suma ubezpieczenia wynosi co najmniej 165.000,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt pięć tysięcy)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Wartość merytoryczna oferty - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie, ul. Piotrkowska 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie, ul. Piotrkowska 12, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników PUP w Siemianowicach Śl. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi(ZZL) i prawa pracy .
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników Starostwa Powiatowego w Wieruszowie, jednostek organizacyjnych powiatu oraz radnych
- PODN.ZP.321.18.2025 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych województwa pomorskiego
- Modernizacja wyposażenia Wystawy Stałej
- Prowadzenie szkoleń z zakresu działań promujących właściwe postawy oraz wartości fair play w sporcie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.