eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa materiałów biurowych



Ogłoszenie z dnia 2005-11-23

POZYCJA 62264

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa materiałów biurowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Województwo Śląskie, do kontaktów: Anna Łojewska-Pyka, Zbigniew Engiel, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078559, 2078562, fax 032 2563420, e-mail: organizacja@silesia-region.pl, www.silesia-region.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, Anna Łojewska-Pyka, Zbigniew Engiel, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. +48 (32) 20 78 562, fax +48 (32) 25 63 420, e-mail: organizacja@silesia-region.pl, www.silesia-region.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, Anna Łojewska-Pyka, Zbigniew Engiel, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. +48 (32) 20 78 562, fax +48 (32) 25 63 420. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, Anna Łojewska-Pyka, Zbigniew Engiel, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów biurowych zgodnie z zakresami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały biurowe muszą: być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, być jednorodne (tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt określony w złożonej ofercie), nowe i nieregenerowane (tzn. nie pochodzące z recyklingu i nie były poddawane procesowi regeneracji) w ilościach określonych pisemnie przez Zamawiającego w terminie 7 dni licząc od daty złożenia zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach przy ulicy Ligonia 46. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 21.23.20.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania 31.19.00.00 - 31.19.00.00 Oryginalny kod CPV: 25.24.00.00 - Różne produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla: Zakresu I - 900,00 zł Zakresu II - 200,00 zł Zakresu III - 600,00 zł Zakresu IV - 1300,00 zł Zakresu V - 100,00 zł Zakresu VI - 9000,00 zł Zakresu VII - 400,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: brak. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: brak. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie IX ust.1.W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone -za zgodność z oryginałem- przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w artykule 24 ust 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w artykule 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: brak. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: brak. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/B/65/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.01.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w siedzibie Zamawiającego (kasa czynna: pon.-pt. 10.00-14.00). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.01.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.01.2006, godzina 09:15, siedziba Zamawiającego, pok. 559.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zakres VII zamówienia zostanie sfinansowany ze środków Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Działanie 4.2 - Pomoc techniczna. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Różne materiały biurowe (m.in. długopisy, markery, spinacze, zszywacze, teczki, samoprzylepne karteczki indeksujące itp.). 3) Zakres lub wartość: zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.26.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kasety magnetofonowe, płyty CD i 2HD 3,5cala. 3) Zakres lub wartość: zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.71.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: segregatory i grzbiety do bindownic. 3) Zakres lub wartość: zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: papier do drukarek komputerowych i kserokopiarek. 3) Zakres lub wartość: zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.23.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: koperty - różne wymiary. 3) Zakres lub wartość: zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: tonery, kartridże, folie do faksów itp. 3) Zakres lub wartość: zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: różne materiały biurowe (kalkulatory, bloki do flipchartów, teczki, papier do drukarek, spinacze, koperty itp.). 3) Zakres lub wartość: zodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.