Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-15
Głogów: WYMIANA POKRYCIA DACHU BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, ZGODNIE Z PRZEDMIAREM ROBÓT
Numer ogłoszenia: 62209 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7276500, faks 076 7276501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHU BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, ZGODNIE Z PRZEDMIAREM ROBÓT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYMIANA POKRYCIA DACHU BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE, ZGODNIE Z PRZEDMIAREM ROBÓT Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, zwanym kosztorysem ślepym (w załączeniu do specyfikacji), który obejmuje m.in.: a) demontaż papy asfaltowej, b) wymiana obróbek blacharskich, c) wymiana rynien i rur spustowych, d) wymiana instalacji odgromowej, e) wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej, f) uzupełnienie tynków na kominach wentylacyjnych, g) naprawa czapek kominowych, h) malowanie kominów wentylacyjnych, i) montaż przewodów odprowadzających instalację odgromową na budynku, j) badanie uziemienia i ochrony odgromowej budynku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić oferenci, którzy: 1) Pobrali SIWZ bezpośrednio od Zamawiającego lub za pośrednictwem strony internetowej. 2) Udzielą pełnej gwarancji i rękojmi na okres minimum 3 lat. 3) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia przez oferenta spełnienia w/w warunków należy przedstawić następujące dokumenty: 1)Odpis z właściwego rejestru sądowego albo inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta) oraz, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż w terminie 6 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 2)Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta organu podatkowego o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 3)Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenia społeczne lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 4)Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (oryginał lub kopia polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), 5)Informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art.24.1 Ustawy. (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), 6)Wykaz pracowników uprawnionych do kierowania robotami w poszczególnych branżach występujących w przedmiocie zamówienia. Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień i kwalifikacji (dyplomy, licencje, uprawnienia) oraz potwierdzenie członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa (wypełnić Załącznik Nr 4), 7)Oświadczenie o udzieleniu pełnej gwarancji i rękojmi na okres minimum 3 lat. 8)Oświadczenie zgodne z wymogami art.22 i 24 Ustawy (wypełnić Załącznik Nr 1), 9)Wykaz prac o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (wypełnić Załącznik Nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (np. referencje od poprzednich zamawiających). Złożoność porównywalna z przedmiotem zamówienia dotyczy przedstawienia przynajmniej jednego zamówienia zrealizowanego w ciągu każdego z pięciu lat (2004, 2005, 2006, 2008) o wielkości podanej w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.glogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat (pokój nr 9) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie, ul.Gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 9) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie, ul.Gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup paczkowarek do wody
- "Dostawa agregatów prądotwórczych"
- Dostawa akcesoriów i materiałów opakowaniowych dla Centralnej Sterylizatorni Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Przewóz zawodników Akademii Piłki Nożnej Chrobry Głogów S.A.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Noblistów Polskich w Głogowie w 2026r.
- Odnowienie pomieszczeń w Centrum Opieki Długoterminowej należącym do Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranej infrastruktury kanalizacyjnej i technicznej wraz z terenem przyległym do ciągów komunikacyjnych Oddziału Zamiejscowego w Kikitach Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
- Modernizacja kotłowni opalanych paliwem stałym w budynkach będących w zarządzie Nadleśnictwa Trzebież
- Remont budynku z przeznaczeniem na magazyn OL i OC we wsi Woźniaków gm. Kutno
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALAMI USŁUGOWYMI W PARTERZE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. MAGAZYNOWEJ W ZAMBROWIE- ETAP I
- Kompleksowa modernizacja stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Wałbrzychu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





