Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-19
Chorzele: Remont chodników wzdłuż ulicy Stanisława Komosińskiego w miejscowości Chorzele na działkach o numerach ewidencyjnych: 1495, 1397/1, 1377/2, 1278, 1374/2, 1494, 1298, 1297/1, 1295/3, 1296/1 w obrębie nr 1 Chorzele Miasto (powiat przasnyski, województwo mazowieckie) ETAP 1
Numer ogłoszenia: 62110 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chorzele , ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7516540, faks 29 7516530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzele.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników wzdłuż ulicy Stanisława Komosińskiego w miejscowości Chorzele na działkach o numerach ewidencyjnych: 1495, 1397/1, 1377/2, 1278, 1374/2, 1494, 1298, 1297/1, 1295/3, 1296/1 w obrębie nr 1 Chorzele Miasto (powiat przasnyski, województwo mazowieckie) ETAP 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przy remoncie zostaną wykonane następujące roboty: - roboty drogowe ( rozebranie istniejących zniszczonych krawężników, rozebranie nawierzchni chodników i zjazdów, karczowanie drzew, wykonanie nowych krawężników i obrzeży, nowej nawierzchni chodników i zjazdów). - oznakowanie pionowe i poziome. 2.Opis stanu istniejącego: Ulica Stanisława Komosińskiego jest drogą gminną ogólnodostępną, przebiegającą przez teren o zabudowie jednorodzinnej i obok budynków Urzędu Miasta i Gminy Chorzele, zapewniającą połączenie z podstawowym układem drogowym. Projektowany odcinek ulicy Komosińskiego zaczyna się na skrzyżowaniu z ul. 1-go Maja w km 0+009,50 (poza obrębem skrzyżowania) o nawierzchni bitumicznej a kończy na skrzyżowaniu z ulicą Cmentarną w km 0+464,50 o nawierzchni bitumicznej (krawędź jezdni). Ulica Komosińskiego jest ulica dwukierunkową. Obecnie ulica Komosińskiego posiada nawierzchnię bitumiczną szerokości 7,00 m oraz chodniki z płytek betonowych 35x35 cm i utwardzone zjazdy. Nowe chodniki, które nie wymagają remontu zostały ułożone w roku 2013 na odcinku od skrzyżowania z ul. Witosa do km 0+265,50 przed budynkami Urzędu Gminy. Ulica posiada odwodnienie wgłębne w postaci kolektora kd400 z wpustami ulicznymi. W pasie ulicy usytuowane są urządzenia infrastruktury technicznej: - sieć wodociągowa - kolektor sanitarny z przyłączami - linii telefoniczna kablowa - linia energetyczna kablowa i napowietrzna z oświetleniem Istniejące chodniki przeznaczone do remontu usytuowane są przy granicy posesji i oddzielone od jezdni pasami zieleni, częściowo obsadzonymi krzewami i drzewami. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi od 15,0 do 29,0 m. Skrzyżowanie z ulicami Witosa i 11 Listopada zostało ukształtowane jako mini-rondo o średnicy wyspy 7,0 m poprzez wykonanie oznakowania poziomego na jezdni i ustawienie oznakowania pionowego. 3.Opis stanu projektowanego: Nawierzchnię chodników i zjazdów zaprojektowano z betonowej kostki brukowej i płytek betonowych. Obramowanie jezdni na odcinkach, gdzie konieczna jest wymiana krawężnika krawężnikiem betonowym lekkim 15x30x100 cm ustawionym na ławie z betonu C12/15, Obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Projektuje się nawierzchnię chodnika i opaski z kostki betonowej kolorowej oraz płytek: kostka brukowa betonowa kolorowa lub płytki betonowe grub. 6 cm lub 7 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 3 cm; podbudowa z kruszywa naturalnego (mieszanka pospółki, żwiru i piasku 0/31,5 mm) grub.10 cm Na zjazdach projektuje się nawierzchnię z kostki betonowej brukowej kolorowej (kolor czerwony lub inny do uzgodnienia z zamawiającym na etapie wykonawstwa) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości do 3 cm, ułożonej na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem grub. 15 cm. Szerokość wjazdów uzależniona jest od szerokości wjazdów do posesji - minimum 3,50 m. Zjazdy będą oddzielone od pasów zieleni oraz w miejscu zjazdu na przyległą działkę (obramowanie zjazdów) obrzeżami 30x8 cm ustawionymi na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 5 cm. 4.Roboty rozbiórkowe i wycinka drzew. Na projektowanym odcinku występują roboty rozbiórkowe związane z rozebraniem istniejącej nawierzchni chodników z płytek betonowych 35x35x5 cm, nawierzchni zjazdów, krawężników i obrzeży. Konieczna jest wycinka 4 szt. drzew kolidujących ze zjazdami. Ubytek drzewostanu zostanie odtworzony poprzez planowane nasadzenia kompensacyjne w pasach zieleni. 5.Odwodnienie. Ulica Komosińskiego posiada odwodnienie i nie przewiduje się zmian za wyjątkiem regulacji wysokościowej włazów studni i wpustów deszczowych. 6.Skrzyżowania. Skrzyżowania remontowanej drogi gminnej - ulicy Komosińskiego z ulicami prostopadłymi będą miały wymienione krawężniki do granicy działki. Skrzyżowanie te za wyjątkiem skrzyżowania z ulicami Witosa i 11 Listopada, gdzie jest mini-rondo, są to skrzyżowania zwykłe. Skrzyżowania przyjęto jako zjazdy publiczne i w obrębie skrzyżowania projektuje się ułożenie nowych krawężników. Drogi krzyżują się pod kątem zbliżonym do prostego. Wewnętrzne krawędzie pasa ruchu dla pojazdów skręcających w lewo i w prawo na skrzyżowaniu projektuje się ukształtować za pomocą łuków kołowych o promieniach 6,0 i 8,0 m. 7.Malowanie nawierzchni i instalowanie znaków drogowych Projekt stałej organizacji ruchu przedstawiono w oddzielnym opracowaniu. Oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe farbami chlorokauczukowymi linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, strzałki i symbole malowane mechanicznie. Obecne oznakowanie, wymaga uzupełnienia o oznakowanie przejść dla pieszych - znaki D-6 i P-10. Do oznakowania pionowego będą stosowane tarcze znaków stalowe pokryte folią odblaskową, mocowane słupków stalowych ocynkowanych. 8. Szczegóły robót dot. wykonania prac w zakresie ułożenia nawierzchni chodnika (wzory ułożenia, kolor, rodzaj kostki) należy uzgodnić z Zamawiającym. Inne roboty wynikające z projektu, przedmiaru i technologii robót. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie ślepym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie budowlanym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją: wadium - Remont chodników wzdłuż ulicy Stanisława Komosińskiego w miejscowości Chorzele na działkach o numerach ewidencyjnych: 1495, 1397-1, 1377-2, 1278, 1374-2, 1494, 1298, 1297-1, 1295-3, 1296-1 w obrębie nr 1 Chorzele Miasto (powiat przasnyski, województwo mazowieckie) ETAP 1. 2)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)W gwarancjach bankowych, 4)W gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami), 6)Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7)Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 3.04.2015r. do godz. 12.00. 8)Sposób przekazania: Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, pok. Nr 2, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Wykonawca powinien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium na konto Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby oryginał wadium został złożony w kopercie zawierającej ofertę (w osobnej kopercie nie zszyty z resztą oferty), kopia wadium powinna zostać zszyta z resztą oferty. 9)Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 10)Dokumenty dotyczące wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału. 11)W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 12)W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum-spółka cywilna) wymagane wadium wnosi konsorcjum-spółka cywilna lub jeden z jej członków. 13)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane są uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane jest wykonanie w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia min. 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie dróg, parkingów, chodników i innych obiektów drogowych o nawierzchni z kostki brukowej (wykonanej w ramach jednego zamówienia) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż 550.000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane jest posiadanie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane jest dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 550.000,00 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1)zmiana terminu zakończenia zadania, zmiana zakresu rzeczowego lub technologii robót - w przypadku udzielenia w trakcie realizacji niniejszej umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, 2)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożności wykonania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego. Termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny, 3)zmiana terminu w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających realizację robót, 4)zmiana personelu nadzorującego roboty. 2.Korekty terminów zostaną przedłożone każdorazowo Zamawiającemu do zaakceptowania w terminie siedmiu dni kalendarzowych po powzięciu wiadomości o konieczności wprowadzenia zmian w umowie w formie aneksu do umowy. Minimalny termin przesunięcia terminu zakończenia będzie równy okresowi przerwy lub innych przeszkód w realizacji umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzele.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, p. Radosław Szydlik, tel. (29) 7516544, fax. (29) 7516530, od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 - 15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele (sekretariat - I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHORZELE
- Przebudowa drogi gminnej nr 320133W, dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ścięciel.
- Przebudowa drogi gminnej nr 320114W w miejscowości Kwiatkowo koło Duczymina.
więcej: przetargi CHORZELE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI JASIENICA DOLNA (DZ. NR. 410/4)"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.