Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Dębno: REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH DRÓG GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 62078 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno, woj. małopolskie, tel. 014 6658714, fax 014 6658722.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH DRÓG GMINNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -naprawa ubytków o średniej głębokości 3 cm z ręcznym obcięciem krawędzi, oczyszczeniem, ułożeniem masy mineralno-asfaltowej, zagęszczeniem i zakropieniem emulsją asfaltową m2 - 200 -naprawa ubytków o średniej głębokości 3 cm z ręcznym obcięciem krawędzi, oczyszczeniem, wypełnieniem grysem, zagęszczeniem i zakropieniem emulsją asfaltową m2 - 200 -naprawa ubytków o średniej głębokości 5 cm z ręcznym obcięciem krawędzi, oczyszczeniem, ułożeniem masy mineralno-asfaltowej, zagęszczeniem i zakropieniem emulsją asfaltową m2 400 -położenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (wg. standardu III) - grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm m2 - 4500 -położenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (wg. standardu III) - grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm, m2 - 3000
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) w zakresie wymaganego doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) w zakresie wymaganej zdolności finansowej, zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Na wykonane roboty budowlane udzieli; na naprawy cząstkowe co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, na wykonanie nakładek co najmniej 36 miesięcznej gwarancji. 1.6 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą zero-jedynkową tj według formuły spełnia-niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy według wzoru z zał. nr 2 do siwz. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie wymaganego doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających przedmiotowemu zamówieniu swoim rodzajem i wartością oraz daty i miejsca wykonania, z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór zał. nr 4) 2.2)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie należy dołączyć kopie odpowiednich uprawnień projektowych w zakresie robót drogowych wraz z kopią uprawnień budowlanych. Należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1) -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadebno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębno Wola Dębińska 240 32-852 Dębno, Pokój nr 40.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dębno Wola Dębińska 240 32-852 Dębno, Pokój nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie im. Św. Matki Teresy z Kalkuty - 2025.1
- Przebudowa stadionu miejskiego pomocniczego w Dębnie.
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa wraz z nadbudową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. w restrukturyzacji z siedzibą w Świętochłowicach przy ul. Szpitalnej 2 w formule (...)
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Roztoka Wielka - etap I
- Budowa modułowej szatni kontenerowej pod potrzeby funkcjonowania obiektu sportowego w miejscowości Wiatrowo, Gmina Wągrowiec
- Remont drogi gminnej nr 113064E w miejscowości Komorów dz. nr ew. 377
- Budowa centrów przesiadkowych na terenie gminy Poczesna:Budowa centrum przesiadkowego w Poczesnej wraz z niezbędną infrastrukturą.Budowa centrum przesiadkowego w Korwinowie wraz z infrastrukturą
- Przebudowa ulicy Dworkowej w Siennicy
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.