eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kąty Wrocławskie › REMONT DROGI CESARZOWICE - ZYBISZÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Kąty Wrocławskie: REMONT DROGI CESARZOWICE - ZYBISZÓW
Numer ogłoszenia: 62038 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, fax 071 3907219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI CESARZOWICE - ZYBISZÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1) Roboty pomiarowe i zabezpieczenie placu budowy: roboty pomiarowe, opracowanie dokumentacji organizacji ruchu zastępczego, wyniesienie i utrzymanie organizacji ruchu zastępczego w czasie prowadzenia prac, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, wykonanie niezbędnych badań, prób i sprawdzeń, zabezpieczenie robót zgodnie z projektem organizacji ruchu. 2) Wykonanie remontu drogi: rozebranie istniejącej nawierzchni (frezowanie) na całej szerokości i długości (materiał do ponownego wbudowania w pobocze utwardzone - 2501,33 m2, zdjęcie warstwy humusu - 1754,0 m2, korytowanie na głębokość 30 cm w miejscu poszerzenia jezdni - 434,0 m2, odprężenie istniejącej podbudowy i uzupełnienie jej ubytków masą bitumiczną drobnoziarnistą, wzmocnienie styków między płytami z betonu poprzez oczyszczenie spoin i wypełnienie ich materiałem trwaleplastycznym oraz pokrycie ich siatką z włókna szklanego, wykonanie pobocza utwardzonego - 1269,0 m2, skropienie wzmocnionej podbudowy betonowej i pobocza emulsją asfaltową -4201,3 m2, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 mm o grubości 9 cm- 2859,5 m2, skropienie międzywarstwowe w ilości 0,4 kg/m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm - 2845,7 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe w wysokości 10.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji - wykażą się realizacją przynajmniej dwóch robót drogowych z ostatnich 5 lat (potwierdzonych dokumentami przez Zamawiających), stwierdzających należyte wykonanie zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości powyżej 200.000,00 zł brutto. - posiadają kadrę z uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia - zapewnią 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór zał. nr 2 do specyfikacji) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. (jeśli dotyczy) 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 7. Zaakceptowany projekt umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). 8. Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach zamówień na obiektach zabytkowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz musi zawierać min. 3 zamówienia (wzór zał. nr 4 do specyfikacji) 9. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 9.8 zostały wykonane z należytą starannością 10. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności ( wzór zał. nr 5 do specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katywroclawskie.finn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA I GMINY w KĄTACH WROCŁAWSKICH ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:30, miejsce: URZĄD MIASTA I GMINY w KĄTACH WROCŁAWSKICH ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie Sekretariat, pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.