Ogłoszenie z dnia 2006-12-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Władysławowo: budowa zespołu obiektów sportowych Żwirownia - etap III Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Władysławowo, do kontaktów: Barbara Zawilińska, tel. 058 674-07-21, fax 058 674-54-36, ul. Gen. J. Hallera 19, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, e-mail: org@wladyslawowo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wladyslawowo.pl Adres profilu nabywcy (URL): bip.wladyslawowo.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa zespołu obiektów sportowych Żwirownia - etap III. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Władysławowo, ul. Żwirowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa obiektów sportowych Żwirownia, w tym wykonanie: 1) wiaty rekreacyjnej, 2)wiaty dla zawodników, 3) trybun dla kibiców, 4) schodów terenowych, 5) rampy i toru dla rolkarzy, 6) kortu tenisowego o nawierzchni syntetycznej i ściany treningowej do tenisa, 7) umocnienie skarpy, 8) oświetlenie boisk i terenu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Kosztorys ofertowy wypełniony zgodbnie z zasadami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termiu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne żaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Uprawnienia osób wyznaczonych na stanowiska kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych oraz zaświadczenie o przynależnosci tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem, rodzajem robotom stanowiacym przedmiot zamówienia oraz referencje potwierdzające ich należyte wykonanie. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 150.000 PLN. 10. Dowód wniesienia wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1) wiata rekreacyjna, 2)wiata dla zawodników, 3) trybuny dla kibiców, 4) schody terenowe, 5) rampa i tor dla rolkarzy, 6) kort tenisowy o nawierzchni syntetycznej i ściana treningowa do tenisa, 7) umocnienie skarpy, 8) oświetlenie boisk i terenu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 30.09.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz posiadają potencjał kadrowy, doświadczenie, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, udzielą gwarancji na wykonane roboty i urzadzenia oraz wpłacą wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dysponują co najmniej 5 osobowym zespołem pracowników oraz jedną osobą, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy i będzie posiadała uprawnienia do kierowania budową w branzy ogólnobudowlanej oraz będzie należała do właściwej Izby Inzynierów Budownictwa. Kierownik budowy musi posiadać co najmniej 3 letnie doswiadczenie zawodowe, w tym roczne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy; jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych oraz będzie posuiadała uprawnienia do kierowania pracami w branży elektrycznej oraz będzie należała do właściwej Izby Inzynierów Budownictwa. 3. Dysponują doświadczeniem rozumianym jako zrealizowanie w ciagu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 boiska w technologii z nawierzchnią syntetyczną, betonową lub bitumiczną o powierzchni nie mniejszej niż 280 m2 oraz co najmniej 1 budynku o kubaturze nie mniejszej niż 100 m3. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150.000PLN. 5. Udzielą na wykonane roboty co najmniej 36. miesięcznej gwarancji oraz co najmniej 12. miesięcznej gwarancji na urzadzenia zakupione i dostarczone przez Wykonawcę w zakresie zgodnym z gwarancją producenta. 6. Wpłacą/złożą wadium w wysokości 8.000 PLN. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termiu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne żaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Uprawnienia osób wyznaczonych na stanowiska kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych oraz zaświadczenie o przynależnosci tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem, rodzajem robotom stanowiacym przedmiot zamówienia oraz referencje potwierdzające ich należyte wykonanie. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 150.000 PLN. 10. Dowód wniesienia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wladyslawowo.pl. Opłata: 13 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym 13,00 zł. Osobiście w kasie Urzędu 7,50 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.01.2007, godzina 10:15, Urząd Miejski we Władysławowie, ul. Gen. J. Hallera 19, pok. 309.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.12.2006.
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
- Sukcesywne dostawy soków i napojów - cz. I oraz słodyczy -cz. II do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Zorganizowanie i obsługa parkingów w strefie płatnego parkowania na terenie Gminy Władysławowo w 2025 r.
- Dostawa dla ABRUKO Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko-ładowarki.
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" we Władysławowie i Karwi
- Budowa jednej ściany segmentu nr 1 zespołu kolumbariów wzdłuż istniejącego ciągu pieszego na cmentarzu komunalnym we Władysławowie
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Sikorzynie - Orlik
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w Parchowie i Nakli
- Budowa zaplecza sanitarnego (kontenera sanitarnego) przy boisku sportowym w Solcu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja boiska w Sterdyni
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Moje Boisko Orlik 2012" w miejscowości Nowe Aleksandrowo
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.