eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnieznoroboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział nr 13) o zakresie



Ogłoszenie z dnia 2006-12-08

POZYCJA 62011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gniezno: roboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział nr 13) o zakresie: - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, - podział sal i malowanie oddziału, - remont łazienek, - ułożenie wykładzin z PCV (podłogowych),- remont dachu, - remont pomieszczenia piwnicznego do działalności terapii Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, do kontaktów: Beata Basińska, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, fax 061 4261118. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dziekanka.net Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: SPZOZ - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka, Beata Basińska, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. /061/ 423 85 05, fax /061/ 426 18 36, e-mail: dziekanka3@wp.pl, www.dziekanka.net. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział nr 13) o zakresie: - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, - podział sal i malowanie oddziału, - remont łazienek, - ułożenie wykładzin z PCV (podłogowych),- remont dachu, - remont pomieszczenia piwnicznego do działalności terapii. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gniezno, ul. Poznańska 15, oddział nr 13. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: roboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział nr 13) o zakresie: Pakiet I - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, Pakiet II - podział sal i malowanie oddziału, Pakiet III - remont łazienek, Pakiet IV - ułożenie wykładzin z PCV (podłogowych), Pakiet V - remont dachu, Pakiet VI - remont pomieszczenia piwnicznego do działalności terapii 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wielkość zamówienia obejmuje roboty budowlane pow. 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 20.01.2007; lub data zakończenia: 30.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium: 5.650,00 PLN Pakiet I 950,00 PLN Pakiet II 1.400,00 PLN Pakiet III 450,00 PLN Pakiet IV 1.000,00 PLN Pakiet V 750,00 PLN Pakiet VI 1.100,00 PLN 2. Forma wniesienia wadium: -pieniądze, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, -gwarancje bankowe, -gwarancje ubezpieczeniowe, -poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Termin do wniesienia upływa dnia 19.12.2006 r. Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej składa się w kasie szpitala do dnia 19.12.2006 r. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 do 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą opisane niżej informacje i dokumenty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających metodą warunków granicznego spełnia/ niespełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty wykonawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodnośc z oryginałem Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumnenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do rejestru działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówień (dokument z datą wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2. pełnomocnictwo na piśmie ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie 3. Zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę wykonawców w przypadku wygrania przetargu 4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków z dopuszczeniem do udziału w postępowaniu albo składania ofert 5. aktualne zaświadczenie ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości opłat, składek, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert 6. umowa spółki cywilnej 7. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składanie ofert 8. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia przez wykonawcę: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadający swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji), że roboty te zostały wykonane należycie 2) Informacja o przeciętnej liczbie zatrudnionych z ostatnich 3 lat, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją o kwalifikacjach stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. - sprawozdanie finansowe (część) obejmujące: bilans, rachunek zysków i strat, opinie biegłego rewidenta (jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta) za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okresm lub oświadczenie pisemne wykonawcy za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, zawierające: obroty,zobowiązania,należności 2. Polisy o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100.000 PLN 3. upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli za wykonawcę występuje inna osoba nie figurująca w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej IV Gwarancje: 1. Dołączenie pisemnej gwarancji na wykładziny, na okres nie krótszy niż 10 lat, na roboty pozostałe 3 lata

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.12.2006, godzina 10:00, Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek administracji, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet I - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej. 1) Krótki opis: wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 20.01.2007; Zakończenie: 20.02.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 - podział sal i malowanie oddziału. 1) Krótki opis: podział sal i malowanie oddziału. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: podział sal i malowanie oddziału. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.02.2007; Zakończenie: 30.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet 3 - remont łazienek. 1) Krótki opis: remont łazienek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: remont łazienek. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.02.2007; Zakończenie: 30.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet 4 - ułożenie wykładzin z PCV (podłogowych). 1) Krótki opis: ułożenie wykładzin z PCV (podłogowych). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: ułożenie wykładzin z PCV (podłogowych). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 15.03.2007; Zakończenie: 15.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet 5 - remont dachu. 1) Krótki opis: remont dachu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: remont dachu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet 6 - remont pomieszczenia piwnicznego do działalności terapii. 1) Krótki opis: remont pomieszczenia piwnicznego do działalności terapii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: remont pomieszczenia piwnicznego do działalności terapii. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 10.03.2007; Zakończenie: 20.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.