Ogłoszenie z dnia 2005-11-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Gliwice: DOSTAWA TRANSFORMATORA 25/16/16 MVA DLA POTRZEB MODERNIZACJI GPZ LECH Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., do kontaktów: Jacek Klimkowski, ul. Barlickiego 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3030000, fax 032 3035102, e-mail: czeslaw.ledwon@gze.pl, www.gze.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., Jacek Klimkowski, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 19, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 30 32 422, fax 32 30 32 425. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., Jacek Klimkowski, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 19, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 30 32 422, fax 32 30 32 425. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., Jacek Klimkowski, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 19, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 30 32 422, fax 32 30 32 425.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TRANSFORMATORA 25/16/16 MVA DLA POTRZEB MODERNIZACJI GPZ LECH. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie i montaż transformatora na stanowisku pracy 25/16/16 MVA na stacji Lech. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: w Ruda Śląska ul. Szyb Andrzeja; SE Lech. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.17.20.00 - Transformatory napięciowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.17.20.00 - Transformatory napięciowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Transformator trójfazowy, trójuzwojeniowy 25/16/16 MVA. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.09.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca winien wnieść wadiumw wysokości 15 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Plan inwestycyjny GZE S.A. Zamawiajacy zapłaci należność na rachunek Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości i wartości, przedmiotu dostawy, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata obrotowe zakończone w roku 2002, 2003, 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - punkty maksymalnie 75 Straty biegu jałowego - punkty maksymalnie 15 Gwarancja - punkty maksymalnie 10 Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/MZE/JK/9/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.01.2006, cena - 24,4 PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na rachunek Zamawiającego po otrzymaniu (na pisemny wniosek) specyfikacji wraz z fakturą. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 09.01.2006 godzina 08:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.01.2006, godzina 09:00, Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A. ul. Wybrzeże Armii Krajowej 19 44-100 Gliwice Sala 205.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.11.2005.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG.1200.2712.39.2025 Dostawa sprzętu medycznego w podziale na 5 części
- 26-P-25 Roboty dekarskie
- Dostawa licencji systemu monitoringu
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...). Znak sprawy: DZPZ.283.58.2025.MW
- Dostawa stolarki drzwiowej
- 29-P-25 Wykonanie przeglądów elektrycznych w budynkach Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.