Ogłoszenie z dnia 2013-02-14
Zakopane: BZP.271.11.2013 wykonanie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz z elementami psa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.
Numer ogłoszenia: 61992 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.11.2013 wykonanie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz z elementami psa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonywanie zamówień uzupełniających polegających na wykonywaniu remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane. Zakres zamówienia obejmuje: - frezowanie nawierzchni, - wyrównanie nawierzchni, - wykonanie nakładki z asfaltobetonu, - remont nawierzchni asfaltobetonem na gorąco, - remont nawierzchni asfaltobetonem na zimno, - remont nawierzchni tłuczniowej, - remont nawierzchni modyfikowaną emulsją i grysami, - regenerację nawierzchni bitumicznej modyfikowaną emulsją i grysami, - ułożenie rur pod zjazdami, - regulację pionowa studni, wraz z odbudową nawierzchni, - regulację pionową studni z wymianą włazu na właz z koszem wraz z odbudową nawierzchni, - przebudowa studni wraz z wymianą włazu na właz z koszem, - wykonanie studni rewizyjnych, - uzupełnienie poboczy - montaż poręczy sprężystych, - demontaż poręczy sprężystych, - demontaż słupków odgradzających, - inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 56.23.32.20 - 56.23.32.20 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Stachoń Firma Handlowo-Usługowa "STACHOŃ"
jakie przetargi wygrała firma
Robert Stachoń Firma Handlowo-Usługowa "STACHOŃ"
- Firma Handlowo-Usługowa STACHOŃ, ul. Kościuszki 9, 34-520 Poronin, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156898,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140034,84
Oferta z najniższą ceną: 140034,84 / Oferta z najwyższą ceną: 140034,84
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zastosował tryb zamówienia z wolnej ręki- na podstawie art.67ust. 1 pkt. 6 Pzp udzielił zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych wyłonionemu w przetargu nieograniczonym. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidział udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego tj. do kwoty 369.916,14zł netto ( w 2012r. wykorzystano kwotę 209.212,13zł netto), zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, a łączna wartość udzielonych zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Wymiana sieci wodociągowej na poziomie "-1" Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Poprawa infrastruktury sportowej w COS-OPO w Zakopanem - przebudowa stadionu l.a. etap - I przygotowanie terenu pod budowę
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.