Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Dęblin: Naprawa rewizyjna wagonów i lokomotywy.
Numer ogłoszenia: 61989 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4824, Osiedle Stawy, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8651632 w. 203, fax 081 8651702 w. 225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa rewizyjna wagonów i lokomotywy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa rewizyjna 10 wagonów krytych dwuosiowych typu G oraz naprawa rewizyjna lokomotywy normalnotorowej Da 409.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.22.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.22.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium; Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: Zadanie nr 1 - 4 300,00 zł Zadanie nr 2 - 1 300,00 zł Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: NBP O/Lublin nr rach.: 10 1010 1339 0001 7213 9120 0000 Wadium można wnosić w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium w formie niepieniężnej należy zdeponować w kasie Zamawiającego budynek nr 2 pokój nr 30 do dnia 10.04.2008 r. do godziny 11:00. Kopię dołączyć do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Pzp (D.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego przedłożą wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o charakterze tożsamym z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż: - 260 000 zł. (w ramach jednej umowy) w przypadku składania oferty na zadanie nr 1; - 80 000 zł. (w ramach jednej umowy) w przypadku składania oferty na zadanie nr 2; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym zakresie posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC wynosi 100 000 zł. lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu oferty (załącznik nr 1 SIWZ): a) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy, iż projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c) oświadczenie Wykonawcy, iż zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto z chwilą uznania jego oferty za najkorzystniejszą i zaproszenia do podpisania umowy przez Zamawiającego; d) oświadczenie w jakim zakresie Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców). 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień .... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych usług (wg załącznika nr 3 do SIWZ), wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie co najmniej jednej usługi z wykazu; d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; e) dowód wniesienia wadium. 3) Wykonawcy, wspólnie składający ofertę (spółki cywilne/konsorcja). a) w przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokumenty wymienione w pkt 1, ppkt 2, lit. b). Dokumenty wymienione w ppkt 2, lit. c),d) winien przedłożyć, w imieniu wszystkich, ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają wymagane warunki w sposób łączny. Natomiast dokument wymieniony w ppkt 2, lit. a) (oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ) może być złożone wspólnie przez tych Wykonawców lub przez pełnomocnika; b) Wykonawcy, wspólnie składający ofertę ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja; c) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich; d) pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty; e) Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. O swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 i Nr 281 poz. 2777), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4824 Stawy, 08 - 530 Dęblin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek nr 2 pokój nr 101-102 (Kancelaria Jawna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa rewizyjna 10 sztuk wagnów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres naprawy rewizyjnej wagonu krytego: -demontaż urządzeń cięgłowych, naprawa sprzęgów, montaż; -przegląd i naprawa zderzaków; -wymontowanie zestawów kołowych, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów, montaż; -demontaż osłon przekładni, wymiana uszczelnień, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów, montaż; -demontaż układu hamulcowego, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów, montaż; -badanie i pomiar zestawów kołowych, wymiana smaru w łożyskach tocznych, wymiana uszczelnień, montaż zestawów, przetoczenie profili obręczy; -demontaż cylindrów hamulcowych weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów, montaż; -przegląd układu odsprężynowania, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów; -weryfikacja (naprawa podłogi wagonu); -weryfikacja (naprawa poszycia wagonu); -weryfikacja (naprawa dachu wagonu)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: naprawa rewizyjna lokomotywy normalnotorowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres naprawy rewizyjnej lokomotywy 1. Podwozie: -demontaż zbiornika paliwa, mycie, czyszczenie szkieł paliwowskazów, badanie szczelności (usunięcie usterek) montaż; -demontaż urządzeń cięgłowych, naprawa sprzęgów, montaż; -przegląd i naprawa zderzaków; -demontaż, przegląd i naprawa zgarniaczy, montaż; -wymontowanie zestawów kołowych, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów, montaż; -demontaż osłon przekładni, wymiana uszczelnień, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów, montaż; -demontaż układu hamulcowego weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów, montaż; -badanie i pomiar zestawów kołowych, wymiana smaru w łożyskach tocznych, wymiana uszczelnień, montaż zestawów, przetoczenie profili obręczy; -badanie czopów i gniazd skrętu, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów; -naprawa piasecznic; -demontaż cylindrów hamulcowych weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów, montaż; -przegląd układu odsprężynowania, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów; -przegląd ostoi weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów. 2. Układ powietrzny i sprężarka: -demontaż, mycie, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów, montaż sprężarki; -demontaż, próba wodna i montaż zbiorników powietrz, (rewizja); -demontaż armatury aparatury powietrznej, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów. 3. Zespół chłodnic i nagrzewnica kabinowa: -demontaż, płukanie przestrzeni wodnych, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów. 4. Poszycie kabina kierownicy: -demontaż, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów, malowanie. 5. Instalacja elektryczna, oświetlenie, aparatura pomiarowa, akumulatory: -demontaż aparatury kontrolno-pomiarowej, weryfikacja, wymiana uszkodzonych podzespołów, montaż. 6. Silnik spalinowy: -układ smarowania - weryfikacja poszczególnych elementów układu, naprawa (wymiana) podzespołów; -układ zasilania - weryfikacja poszczególnych elementów układu, naprawa (wymiana) podzespołów; -układ chłodzenia - weryfikacja poszczególnych elementów układu, naprawa (wymiana) podzespołów; -układ rozrządu - weryfikacja poszczególnych elementów układu, naprawa (wymiana) podzespołów; -blok cylindrowy - weryfikacja poszczególnych elementów układu, naprawa (wymiana) podzespołów; -układ korbowo-tłokowy - weryfikacja poszczególnych elementów układu, naprawa (wymiana) podzespołów; -układ odprowadzania spalin - weryfikacja poszczególnych elementów układu, naprawa (wymiana) podzespołów. 7. Przekładnia hydrokinetyczna: -weryfikacja poszczególnych elementów układu, naprawa (wymiana) podzespołów. 8. Napęd wiązarowy: -weryfikacja poszczególnych elementów układu, naprawa (wymiana) podzespołów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa baterii / akumulatorów do platform FPV
- Modernizacja pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym na terenie oczyszczalni ścieków
- Usługa monitorowania zgodności techniki lotniczej w Organizacji obsługowej ACSL LAW
- "Dostawa farb i artykułów malarskich, materiałów budowlanych, sanitarnych , materiałów do obsług wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie"
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie naprawy ostoi parowozu Ol49-69 wraz z wykonaniem pomiarów, zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem
- obsługiwanie pozaoperacyjne (utrzymanie) I, II i III poziomu elektrycznych zespołów trakcyjnych.
- naprawy rewizyjne wagonów osobowych.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.