eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa zużywalnego sprzętu medycznego. Znak postępowaniaDA-ZP-252-5/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-15

Białystok: Dostawa zużywalnego sprzętu medycznego. Znak postępowania: DA-ZP-252-5/15
Numer ogłoszenia: 6197 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego , ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7488510, 7488531, faks 085 7488593, 7488502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zużywalnego sprzętu medycznego. Znak postępowania: DA-ZP-252-5/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zużywalnego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonego w części D.II pkt. 10.1 a) SIWZ, wg zasady spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonego w części D.II pkt. 10.1 a) SIWZ, wg zasady spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zasoby podmiotu trzeciego: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. W sytuacji polegania wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów określonych w SIWZ, część D.II, pkt: 10.2, 10.5. 5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodą zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonego w części D.II pkt. 10.1 a) SIWZ, wg zasady spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zasoby podmiotu trzeciego: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. W sytuacji polegania wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów określonych w SIWZ, część D.II, pkt: 10.2, 10.5. 5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodą zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonego w części D.II pkt. 10.1 a) SIWZ, wg zasady spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zasoby podmiotu trzeciego: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. W sytuacji polegania wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów określonych w SIWZ, część D.II, pkt: 10.2, 10.5. 5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodą zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonego w części D.II pkt. 10.1 a) SIWZ, wg zasady spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zasoby podmiotu trzeciego: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. W sytuacji polegania wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów określonych w SIWZ, część D.II, pkt: 10.2, 10.5. 5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodą zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, np. karty katalogowe, prospekty, opisy, instrukcje użytkowania, z zaznaczeniem oferowanych wyrobów z podaniem pozycji, której dotyczą. Opisy zawarte w materiałach informacyjnych musza być przetłumaczone na język polski , z tym, że nie wymaga się tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego. Wymaga się aby treść tych materiałów potwierdzała spełnienie przez oferowane wyroby wymagania postawione przez Zamawiającego, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. b) Próbki asortymentu oferowanego w następujących Pakietach: - Pakiet nr 21, pozycja 1 - 1 szt. - Pakiet nr 23, pozycja 1, 2 - po 1 szt. Próbki są wymagane w celu potwierdzenia przez Zamawiającego, czy zaoferowane wyroby w złożonej przez Wykonawcę ofercie przetargowej do przedmiotowego postępowania spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ, porównując próbki z treścią Formularza Szczegółowego Oferty. Każda próbka powinna być oznaczona numerem pakietu oraz pozycji której dotyczy. Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiającego może zażądać dodatkowych dokumentów, próbek, itp., potwierdzających spełnienie wymogów Zamawiającego, które zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ww. dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

10.4 Oferta wspólna: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne - do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku ich ofert musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika i przekładają dokument pełnomocnictwa. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy i powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. b) W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty o których mowa w punkcie 10.2 każdy z podmiotów składa osobno. c) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik (lider). d) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizacje 10.7 Pozostałe dokumenty , które wykonawca musi dołączyć do oferty: a) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Szczegółowy Oferty. b) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ogólny Oferty. c) Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 10.2 pkt. b) część D.II SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty zostały określone w Załączniku nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadecja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku, 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, piętro II, pokój nr 26 (budynek Administracji).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2015 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku, 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, Kancelaria, piętro I, pokój nr 12 (budynek Administracji).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużywalny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 18.14.20.00-6, 18.14.30.00-3, 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.