eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › dostawa koncentratu wodorowęglowego do hemodializ



Ogłoszenie z dnia 2005-11-22

POZYCJA 61972

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bytom: dostawa koncentratu wodorowęglowego do hemodializ

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4, do kontaktów: w zakresie rzeczowym: mgr farm. Iwona Jędrusiak - tel. 032 2810271 wew. 680, w zakresie formalnoprawnym mgr Izabela Chmiel - tel. 032 2810271 wew. 655 lub 502, al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810271 do 79, fax 032 2810270, 3890913, e-mail: szpital4zampub@op.pl, www.szpital4.bytom.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa koncentratu wodorowęglowego do hemodializ. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa koncentratu wodoroweglowego do hemodializ dla potrzeb SP ZOZ wojewódzkiego Szpitrala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, al. Legionów 10. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć ważne świadectwa rejestracji dla przedmiotu zamówienia w formie dokumentu dołączonego do oferty wraz z wykazem asortymentowym, który pozwoli sprawdzić zgodność składu chemicznego zaoferowanych produktów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Loco Apteka Szpitalna tut. Szpitala. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 9000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy P.z.p.). Do potwierdzenia: oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej (oryginał lub kserokopia) - zezwolenia na obrót produktami leczniczymi (oryginał lub kserokopia), zgodnie z ustawą z dnia 16.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 r. Nr 53 poz. 533 z późn. zm.); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p.). Do potwierdzenia: oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy P.z.p.), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej oferty. Do potwierdzenia: oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy P.z.p. Do potwierdzenia oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: Zaświadczenia z ZUS lub KRUS, zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, informacja z Krajowego Rejestru Karnego (oryginał lub kserokopia).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 63 poz. 14346 z 01.04.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.12.2005, cena - 30,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.12.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.12.2005, godzina 10:00, sala konferencyjna, budynek A, I piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.