eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego połączenia ulicy Dewajtis z Wisłostradą i zapewnienia miejsc postojowych przy Wisłostradzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-07

POZYCJA 61960

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego połączenia ulicy Dewajtis z Wisłostradą i zapewnienia miejsc postojowych przy Wisłostradzie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Magdalena Chmaj - procedura przetargowa, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6549192, fax +48 22 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.zdm.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria ZDM - pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6201479, fax +48 22 6209171, http://www.zdm.waw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria ZDM - pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6201479, fax +48 22 6209171. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego połączenia ulicy Dewajtis z Wisłostradą i zapewnienia miejsc postojowych przy Wisłostradzie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego połączenia ulicy Dewajtis z Wisłostradą i zapewnienia miejsc postojowych przy Wisłostradzie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 60 000 euro, a jest mniejsza niż równowartość kwoty 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne, szczegółowe i pozostałe: 1. Warunki ogólne 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1. ppkt. d) musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe: 2.1.Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostanie mu powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp./ Stanowisko/ Wymagana liczba osób/ Staż (od kiedy posiada odpowiednie uprawnienia)/ Doświadczenie zawodowe (liczba porównywalnych prac) 1./ Główny projektant/ 1 osoba/ 5 lat/ 3 2./ Projektant robót drogowych/ 1 osoba/ 3 lata/ 2 3./ Projektant robót mostowych/ 1 osoba/ 3 lata/ 2 4./ Projektant robót wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej/ 1 osoba/ 2 lata/ 1 5./ Projektant robót elektrycznych/ 1 osoba/ 2 lata/ 1 6./ Projektant robót branży zieleni/ 1 osoba/ 1 rok/ 1 W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Osoby wymienione w pkt. od 1-5 powinny odpowiednio do przydzielonego stanowiska posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowisko wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1. 2.3.Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dokumentacje techniczne: projekty budowlane, projekty wykonawcze jednojezdniowego odcinka drogi klasy co najmniej G, o długości co najmniej 0,5 km oraz obejmować: odwodnienie, oświetlenie, projekt zabezpieczeń akustycznych. 2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3. Przez łącznym spełnianiu tego warunku wymagane jest wykazanie przez każdego z Wykonawców, co najmniej jednej z usług wyszczególnionych w pkt 2.3. 2.5. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać: 2.5.1. dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone za zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych). 2.5.2. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). 2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 2.6.1. warunek określony w pkt 2.5.1. i 2.5.2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń wg formuły "spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY W PRZEDMIOTOWYM POSTEPOWANIU 3.1 Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 3.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 3.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp 3.1.3. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia ("Potencjał kadrowy") zgodnie z formularzem. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku "Potencjału kadrowego", należy załączyć kopie uprawnień budowlanych dla osób, od których wymagane są uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 3.1.4 Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3.1.5. Oświadczenie na temat Podwykonawców ("Podwykonawcy"), przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. 3.1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 3.1.8. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 3.1.9. Wypełniona Tabela opracowań projektowych 3.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.6. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie. 3.4.1.Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa określonego w pkt. 3.1.8. Instrukcji dla wykonawców. 3.4.2.Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 3.4.3.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 3.1.1., 3.1.6. powinny być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne gotówką w kasie ZDM lub za zaliczeniem pocztowum lub przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.12.2006, godzina 11:00, sesja otwarcia ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego, w sali konferencyjnej ZDM - pok. nr 311.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.